Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vain keksi miehelle mitään lahjaa

Vierailija
09.12.2018 |

En yhtään mitään. Olen liian kriittinen, kaikki ideani ovat mielestäni huonoja. En voi myöskään antaa liian kallista, sillä hän vannotti, että lahjan on oltava pieni. En keksi mitään pientä, mutta silti hyvää lahjaa.

- Pullo hyvää alkoholia - tylsä, ennalta-arvattava lahja
- Hyvä kirja - hän lukee niin paljon, että on voinut hyvin jo lukea, tai saa lahjaksi saman kirjan joltain muulta
- Lahjakortti - liian kallis lahja (kaikki jännät lahjakortit on suht kalliita)
- Boksereita tms. käytännöllistä - hyvin tylsä lahja
- Suklaata - tylsä lahja

Jne. kaikki ideat on vaan huonoja.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa joka vuosi pienen reissun, siis yhden yön yöpyminen kotimaassa. Yhdessä mennään eli tavallaan yhteinen lahja mutta mä järjestän reissun ja maksan sen. Black Fridaysta ostin tosi edulliseen hintaan. Lisäksi mieheni saa tänä jouluna uuden villatakin, edellinen on aika kulahtanut.

Ymmärtäisin vielä ehkä jotenkin, jos mies saisi sen hotellireissun itselleen tai kaverinsa kanssa, mutta oman eukon? Ei jumaliste. Sama asia kun eukko ostaisi lahjan itselleen.

En nyt oikein ymmärrä, miksei naisen tarjoama reissu olisi lahja? On hyvin avokätinenkin vielä. Kuulostaa siltä, kuin olisi joku rangaistus viettää laatuaikaa oman rakkaansa kanssa, ihmettelen miksi sitten olla yhdessä. -Ap

Sen reissun voi  tarjota muutekin, se ei ole henkilökohtainen lahja.

Nainen päättää OMAN MAKUNSA mukaan kohteen tai konsertin.

Sama  kuin mies ostaisi vaimolleen mieliviskiään lahjaksi. 

Täsmälleen. Mutta ihan turhaan yrität naisille vääntää tätä asiaa rautalangasta. Nainen kun ei näet voi käsittää miksi NAISEN itsensä valitsema lahja ei voisi olla miehen mieleen, etenkin kun lahjaan sisältyy mahdollisuus viettää aikaa NAISEN itsensä kanssa.

Nainen on maailman omahyväisin olento. Omasta mielestään aina erehtymätön.

Onhan se toki maailman kammottavin lahja, jos mies joutuu viettämään aikaa vaimonsa kanssa jossakin, jota ei ole saanut itse valita.

Vierailija
62/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa joka vuosi pienen reissun, siis yhden yön yöpyminen kotimaassa. Yhdessä mennään eli tavallaan yhteinen lahja mutta mä järjestän reissun ja maksan sen. Black Fridaysta ostin tosi edulliseen hintaan. Lisäksi mieheni saa tänä jouluna uuden villatakin, edellinen on aika kulahtanut.

Ymmärtäisin vielä ehkä jotenkin, jos mies saisi sen hotellireissun itselleen tai kaverinsa kanssa, mutta oman eukon? Ei jumaliste. Sama asia kun eukko ostaisi lahjan itselleen.

En nyt oikein ymmärrä, miksei naisen tarjoama reissu olisi lahja? On hyvin avokätinenkin vielä. Kuulostaa siltä, kuin olisi joku rangaistus viettää laatuaikaa oman rakkaansa kanssa, ihmettelen miksi sitten olla yhdessä. -Ap

Silloin tietysti eri asia, jos päättää oman makunsa mukaan. Mun oletus oli, että esim. miehen lempparibändin keikalle liput, tai johonkin miehekkäämpään aktiviteettiin, mihin ei itse olisi niin innokas osallistumaan, mutta haluaa tehdä yhdessä jotain miehelle mieluista. Tottakai johonkin, mistä tietää lahjan saajan tykkäävän. Ei mun mies ainakaan suostuisi siihen, että tarjoaisin jonkun reissun, paitsi jos ovelasti sanoisin että se on lahja.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lahjakortti teille yhteiseen tuplahierontaan tai salsatunnille tai jollekin keikalle.

Ihana idea! Ensin yhteinen salsa-rumbita-tunti, sitten molemmille kasvonaamiot ja kuumakivihieronta ja illan kruunaa joku ihana skumppapullo ja hedelmäkori yhteisessä hotellihuoneessa!

Vierailija
64/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa parisuhteissa ihmiset oikein elää kun ei edes omaa puolisoaan tunneta? 

Olen aina epävarma lahjojen ostaja. Haluaisin, että on varmasti mieluisa. Lisäksi miehen vaatimus, että lahjan on oltava pieni kaventaa valikoimaa. :) -Ap

Vierailija
65/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen. Mutta ihan turhaan yrität naisille vääntää tätä asiaa rautalangasta. Nainen kun ei näet voi käsittää miksi NAISEN itsensä valitsema lahja ei voisi olla miehen mieleen, etenkin kun lahjaan sisältyy mahdollisuus viettää aikaa NAISEN itsensä kanssa.

Onhan se toki maailman kammottavin lahja, jos mies joutuu viettämään aikaa vaimonsa kanssa jossakin, jota ei ole saanut itse valita.

Tällaiset kommentit vahvistavat sen, että koko homman pointti menee naiselta ohi todella korkealta ja kovaa.

Vierailija
66/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta lahjakortti teille yhteiseen tuplahierontaan tai salsatunnille tai jollekin keikalle.

Ihana idea! Ensin yhteinen salsa-rumbita-tunti, sitten molemmille kasvonaamiot ja kuumakivihieronta ja illan kruunaa joku ihana skumppapullo ja hedelmäkori yhteisessä hotellihuoneessa!

Ahhaha. :D Nyt kyllä meinas maidot lentää näytölle. -Ap

Vierailija
67/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.

"Mirkkukin kehu , että Visby on ihana kesällä ja siellä on kivoja kahviloita. Sinne mennään!".

Vaikka mies menisi mieluummin Oktoberfesteille. 

Vierailija
68/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään niin ettei osteta miehille edes niitä sukkia lahjaksi. Nehän on kummiskin ostettu naisen maun mukaan. Loppuupahan ininä.

Vierailija
69/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään niin ettei osteta miehille edes niitä sukkia lahjaksi. Nehän on kummiskin ostettu naisen maun mukaan. Loppuupahan ininä.

Sinäkö ostat sukkia LAHJAKSI miehellesi? Oletko joku 90-vuotias seksistinen muumio?

Vierailija
70/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko lisää ideoita? :) Hyvät ideat auttaa aina enemmän, kuin huonojen parjaaminen. ;) -Ap

Vierailija
71/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä sontaa :( 

Vierailija
72/86 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin ostamaan Varustelekasta, mitä tiedän tarvitsevansa, eli hanskat ja kaulahuivin. Siihen lisäksi laatualkoholia + suklaata tai itseleivottuja lempiherkkuja ja eräs hyvin kiintoisa kirja, minkä onnistuin metsästämään (ei ole normikaupoissa).

-Ap

Vierailija
73/86 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kastroiminen unohtui ohjelmasta, muuten täydellinen setti!

Vierailija
74/86 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on joku sellainen joka juhlien luottomekko, niin osta hänelle mekkoosi sopiva solmio. Ratkot monta ongelmaa yhdellä ostoksella.

Vierailija
75/86 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on auton tuulilasin suojapeitteitä 2,99 e.

Vierailija
76/86 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hajamielinen mies ilahtui digitaalisesta pysäköintikiekosta, ei oo tullut parkkisakkoja sen jälkeen.

Tää on hyvä lahja! Suosittelen.

Vierailija
77/86 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää teen joka joulu herkkukorin miehen herkuilla ja jouluolusella. Herkkuja mistä pitää, uutuuksia maun mukaisesti, vähän laadukkaampia juttuja jne. Herkkukoria on helppo koota oman mielen mukaisesti. :) pieneksi tai isoksi.

Mukaan laitan lottokupongin jossa on vuoden aikana kerääntyneet tärkeät päivämäärät numeroina.

Vierailija
78/86 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit antaa miehellesi joululahjaksi lahjakortin johonkin elämykseen. Täältä löytyy vinkkejä: https://www.elamyslahjat.fi/joululahjat/joululahja-miehelle

Lahja voi olla vaikkapa jokin ruokaelämys, kuten Illallinen pimeässä tai Panimovierailu tai sitten jokin vauhdikas ajo-, vesi- tai lentoelämys. 

Vierailija
79/86 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä tyylisiä sinä ja miehesi olette, mutta ehdottomasti kivoin pieni lahja minkä olen saanut on "distance braceletit" eli yhteensopivat rannekorut vaimoni kanssa. Tykkään muutenkin käyttää koruja, joten se oli ihan nappilahja. Eli jos jotain pientä ja edullista etsit missä on kuitenkin ajatusta, tuommoiset rannekorut voisi olla hyvä valinta. Jos kiinnostaa niin tämä artikkeli kertoo niistä enemmän: https://classywomencollection.com/blogs/fashion-guide/best-distance-bracelets-for-couples. M28

Vierailija
80/86 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Taas se aika vuodesta, että täytyy pohtia joululahjoja ihmiselle, jota rakastaa ja joka on ja on ollut aina kykenevä ostamaan itselleen mitä haluaa tai tarvitsee. Eli mitä ostaa puolisolle, jolla on jo kaikkea ja joka ostaa sen mitä tarvitsee ja makukin on tarkka.  Ideat kehiin!