En vain keksi miehelle mitään lahjaa
En yhtään mitään. Olen liian kriittinen, kaikki ideani ovat mielestäni huonoja. En voi myöskään antaa liian kallista, sillä hän vannotti, että lahjan on oltava pieni. En keksi mitään pientä, mutta silti hyvää lahjaa.
- Pullo hyvää alkoholia - tylsä, ennalta-arvattava lahja
- Hyvä kirja - hän lukee niin paljon, että on voinut hyvin jo lukea, tai saa lahjaksi saman kirjan joltain muulta
- Lahjakortti - liian kallis lahja (kaikki jännät lahjakortit on suht kalliita)
- Boksereita tms. käytännöllistä - hyvin tylsä lahja
- Suklaata - tylsä lahja
Jne. kaikki ideat on vaan huonoja.
Kommentit (86)
Mitäs nämä tosimiehet sitten tahtovat joululahjaksi, jos kaikki ehdotetut lahjat ovat naismaisia ja paskoja, lukuunottamatta suihinottoa nielaisulla?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nämä tosimiehet sitten tahtovat joululahjaksi, jos kaikki ehdotetut lahjat ovat naismaisia ja paskoja, lukuunottamatta suihinottoa nielaisulla?
Tai ehkäpä olisikin mielenkiintoisempaa kuulla, että mitä tällaiset miehet antavat naisilleen lahjaksi...
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tahdo mitään ja olen sen vaimollekin sanonut. Lahjat ovat lapsia varten. Jos jotain pientä ja vaikka humoristista sattumalta löytää niin saa toki ostaa, mutta mitään ei toiselta odoteta puolin ja toisin. Miksi ihmeessä hankkia itselleen tarpeetonta stressiä ja etenkin, miksi hankkia mitään krääsää? Itselle saa jouluna ostaa lahjan, jos haluaa.
Nämä lahjoista stressaavat naiset taitavat olla nuoria ja vailla elämänkokemusta. Niitä samoja, jotka tulevat näille palstoille hakemaan erosympatioita jos mies ei vie roskia tai vaihda paskavaippoja tarpeeksi usein.
Mun mies saa joka vuosi pienen reissun, siis yhden yön yöpyminen kotimaassa. Yhdessä mennään eli tavallaan yhteinen lahja mutta mä järjestän reissun ja maksan sen. Black Fridaysta ostin tosi edulliseen hintaan. Lisäksi mieheni saa tänä jouluna uuden villatakin, edellinen on aika kulahtanut.
50 e lahjakortti S-liikkeisiin. Voi sit ostaa vaikka Prismasta mitä tarvitsee. Lahjakortti vielä nättiin kirjekuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä lahjoista stressaavat naiset taitavat olla nuoria ja vailla elämänkokemusta. Niitä samoja, jotka tulevat näille palstoille hakemaan erosympatioita jos mies ei vie roskia tai vaihda paskavaippoja tarpeeksi usein.
Kieltämättä olen melko kokematon. :) -Ap
Vierailija kirjoitti:
50 e lahjakortti S-liikkeisiin. Voi sit ostaa vaikka Prismasta mitä tarvitsee. Lahjakortti vielä nättiin kirjekuoreen.
Provo toki, mutta nauratti silti. Miksei saman tien 50 euron seteliä? Se käy Alkoonkin, mies voi sitten lahjallaan käydä ostamassa pari kossupulloa ja juoda ne unohtaakseen hölmön puolisonsa edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa joka vuosi pienen reissun, siis yhden yön yöpyminen kotimaassa. Yhdessä mennään eli tavallaan yhteinen lahja mutta mä järjestän reissun ja maksan sen. Black Fridaysta ostin tosi edulliseen hintaan. Lisäksi mieheni saa tänä jouluna uuden villatakin, edellinen on aika kulahtanut.
Ymmärtäisin vielä ehkä jotenkin, jos mies saisi sen hotellireissun itselleen tai kaverinsa kanssa, mutta oman eukon? Ei jumaliste. Sama asia kun eukko ostaisi lahjan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin vielä ehkä jotenkin, jos mies saisi sen hotellireissun itselleen tai kaverinsa kanssa, mutta oman eukon? Ei jumaliste. Sama asia kun eukko ostaisi lahjan itselleen.
En nyt oikein ymmärrä, miksei naisen tarjoama reissu olisi lahja? On hyvin avokätinenkin vielä. Kuulostaa siltä, kuin olisi joku rangaistus viettää laatuaikaa oman rakkaansa kanssa, ihmettelen miksi sitten olla yhdessä. -Ap
Mitä nämä ravintola- hotelli ja konserttiehdotukset oikein, siinähän nainen ostaa vain ITSELLEEN mieleisen lahjan, mies on vain statisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto nielaisulla ilman vastapalveluksia. Paras lahja miehelle.
Vaikka olenkin mies, niin tuota mä en ole ikinä ymmärtänyt, että miksi sillä on miehen kannalta muka jotain merkitystä, että nielaiseeko vai ei.
Kommenttisi perusteella on kolme vaihtoehtoa sinuun liittyen:
a) Et ole mies
b) Olet seksuaalisesti joko täysin kokematon tai hyvin vähän kokenut mies
c) Olet aseksuaali tai joku muu seksuaalisesti häiriintynytD) täysin normaali aikuinen ihminen jonka mielestä spermassa ei ole mitään jännää-siis kaltaisesi jonnen vastakohta
-ohisTämä jonne on nelikymppinen mies. Ja sinä olet seksuaalisesti ahdasmielinen tai rajoittunut nainen.
Jos tykkää niin nielee ja kurlaa jos rakastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä, miksei naisen tarjoama reissu olisi lahja? On hyvin avokätinenkin vielä. Kuulostaa siltä, kuin olisi joku rangaistus viettää laatuaikaa oman rakkaansa kanssa, ihmettelen miksi sitten olla yhdessä. -Ap
Sen reissun voi tarjota muutekin, se ei ole henkilökohtainen lahja.
Nainen päättää OMAN MAKUNSA mukaan kohteen tai konsertin.
Sama kuin mies ostaisi vaimolleen mieliviskiään lahjaksi.
Moottorisahaan teräketjuöljyä ja viskipullo. Jos vielä tuntuu liian naiselliselta lahjalta niin mukaan lisäksi lahjakortti tissibaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen reissun voi tarjota muutekin, se ei ole henkilökohtainen lahja.
Nainen päättää OMAN MAKUNSA mukaan kohteen tai konsertin.
Sama kuin mies ostaisi vaimolleen mieliviskiään lahjaksi.
Täsmälleen. Mutta ihan turhaan yrität naisille vääntää tätä asiaa rautalangasta. Nainen kun ei näet voi käsittää miksi NAISEN itsensä valitsema lahja ei voisi olla miehen mieleen, etenkin kun lahjaan sisältyy mahdollisuus viettää aikaa NAISEN itsensä kanssa.
Nainen on maailman omahyväisin olento. Omasta mielestään aina erehtymätön.
Mammoilla unohtui parissa viikossa ilmastonmuutos-itkut ja taas mällätään menemään. Tekopyhää.
Osta lahjakortti teille yhteiseen tuplahierontaan tai salsatunnille tai jollekin keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä ravintola- hotelli ja konserttiehdotukset oikein, siinähän nainen ostaa vain ITSELLEEN mieleisen lahjan, mies on vain statisti.
Keskiverto suomalaisessa parisuhteessa se mies on statisti muutenkin. Nainen viime kädessä päättää, milloin on aika lisääntyä, ottaa asuntovelkaa ja lopulta erota. Ihan luonnollista siis, että nainen ostaa miehelle lahjatkin oman makunsa mukaan.
Millaisissa parisuhteissa ihmiset oikein elää kun ei edes omaa puolisoaan tunneta?
Ei se meillä ainakaan ole mikään lahja. Enhän minä nyt olisi miehen kanssa, jos en häntä haluaisi muutenkin. :) -Ap