En vain keksi miehelle mitään lahjaa
En yhtään mitään. Olen liian kriittinen, kaikki ideani ovat mielestäni huonoja. En voi myöskään antaa liian kallista, sillä hän vannotti, että lahjan on oltava pieni. En keksi mitään pientä, mutta silti hyvää lahjaa.
- Pullo hyvää alkoholia - tylsä, ennalta-arvattava lahja
- Hyvä kirja - hän lukee niin paljon, että on voinut hyvin jo lukea, tai saa lahjaksi saman kirjan joltain muulta
- Lahjakortti - liian kallis lahja (kaikki jännät lahjakortit on suht kalliita)
- Boksereita tms. käytännöllistä - hyvin tylsä lahja
- Suklaata - tylsä lahja
Jne. kaikki ideat on vaan huonoja.
Kommentit (86)
No, jos sitä alkoholia, niin jotain ei niin tavanomaista. Kunnollista (hintavampaa) tummaa rommia tai skottilaista viskiä (single malt). Calvados on myös huomion arvoinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
No, jos sitä alkoholia, niin jotain ei niin tavanomaista. Kunnollista (hintavampaa) tummaa rommia tai skottilaista viskiä (single malt). Calvados on myös huomion arvoinen vaihtoehto.
Calvados voisi kyllä olla varteenotettava vaihtoehto! Pistän korvan taakse. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko kellään heittää ideoita? :D
Joku persoonallinen kiva lahja johon sisältyy joku ajatus. Ole hyvä!
Minä ostan ”korttilompakon”, siis mihin laittaa kaikki pankkikortit tms. Edellinen on kulahtanut.
Ja ajattelin ostaa gantin hupparin tai neuleen. Tykkää kaikista, joten ei voi mennä pieleen.
Oletko tutustunut elämyslahjoihin? Niitähän on joka hintaa. Elämyslahjat.fi.
Minä olisin iloinen jos vaimo tekisi kanssani jotakin mistä minä pidän.
Anna hyvä alkoholijuoma, vaikka calvados kuten aiemmin ehdotettiin + lahjakortti jonka itse teet, vaikkapa teet jonkun miehesi toivoman lempiruoan, hieronta (voi olla eroottinen tai ihan vaan niska-hartia-jännitystä laukaiseva) jalkahoito tai mistä nyt ajattelet miehesi ilahtuvan.
Miksi ostaa väkisin jotain tarpeetonta?
Onneksi meillä ei ostella aikuisille lahjoja... No vaikka solmioneula, lahjakortti kylpylään, kuntosalille, liikkeeseen, teatteriin, tai hiustuotteita kampaamosta, saunatakki, käsineet.
Lottoa muutamalla kympillä ja käytät tietenkin veikkauskorttia (omaa)
Pullo alkoholitonta skumppaa ja joku ihana hedelmäkori. Tai jotain muuta naismaisen typerää.
Kylpytakki, hyvä paksu kylpypyyhe, tossut jos sisällä kylmä.
Parhaita kohtuuhintaisia lahjoja mitä olen saanut mm.
Kaulahuivi
Nahkasormikkaat
Nahkalompakko
Vettäsietävä kokkailuessu
M40
Työkalusalkku, laadukas lompakko, leffaliput, pullo suosikkijuomaa (konjakki, tequila, rommi, jne), hyvät talvihanskat, lämmin kerrasto ja pikku-vaimon yllätysilta-lahjakortti (saa lunastaa toivomuksilla, milloin haluaa).
Hyvää käsivalaisinta tarvitsee aina eikä sellaista raaski itse ostaa. Tuossa näyttäisi olevan malli josta lähtee riittävästi valoa.
Kokoelma kaikkea hyödyllistä. Dödö, suihkusaippua, sukat, yms. Käärit jokaisen yksitellen, laitat kaikki isoon laatikkoon ja paketoi se.
Vaikka "kaikkea hyödyllistä" kuulostaa tylsältä, niin ainakin monelle tutulle se on mieluisampi lahja kuin turha krääsä. Ja erilaisella paketoinnilla siitä saa erilaisen.
Lahjakortti tiettyyn kauppaan, esim. urheilukauppa oman budjetin mukaan (nykyään useimmat myy itse valitulla summalla) . Herkkukori.
Osta hyvä tyyny ja/tai peitto. Ehkä tylsä, mutta tarpeellinen, henkilökohtainen ja useimmilla entiset kulahtaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto nielaisulla ilman vastapalveluksia. Paras lahja miehelle.
Hauskaa, että justiinat ja muut tantat alapeukuttavat tätä.
No onko toi nyt muka joku joululahja? Eikö teillä harrasteta seksiä kuin jouluna?
Vau! Kiitos paljon vastauksista, käväisin muualla ja yllätyin iloisesti. :) -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto nielaisulla ilman vastapalveluksia. Paras lahja miehelle.
Hauskaa, että justiinat ja muut tantat alapeukuttavat tätä.
Hauskaa, että jonnet kuvittelee seksin olevan joku erityinen lahja parisuhteessa olevalle. Kaikkea kivaa harrastetaan vuoden ympäri. Ei se ole mikään joulun kohokohta. Tai ehkä se jossain parisuhteissa sitten on...
Olisko kellään heittää ideoita? :D