Vaikeaa tehdä aloite
Mikä avuksi, kun pitkäaikaisen mieheni kanssa tuntuu edelleen kovin vaikealta tehdä aloite? Tykkään kovasti seksistä, olen hyvin avoin, kokeilinhaluinen. Silti aloitteen tekeminen on vaikeaa, jopa mahdotonta. Jotenkin ehkä alitajuisesti pelkään torjutuksi tulemista (vaikken juuri koskaan pakkeja ole saanutkaan) ja ehkä päässäni on joku pinttynyt ajatus, ettei naisen kuulu olla halukas vaan vähän vaikea? En ymmärrä. Olen muuten niin avoin, olemme kimppailleet ja käyneet seksitapahtumissa enkä häpeile itseäni mitenkään. Puhuminenkaan ei kumppanin kanssa auta.
Kohtalotovereita?
Kommentit (11)
Normaali miehet ei muusta haaveilekaan kuin halukkaasta vaimosta. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä jos vaimo on halunnut. Ei olisi tullut mieleenkään. Ihan sama kuinka väsynyt olen ollut, mutta vaimon halut saa heti syttymään. Meillä vaimo tekee nykyisin aloitteen, koska haluaa vähemmän seksiä kuin minä. Toki vihjailen ja silittelen joka ilta nukkumaan menessä hänen häpykumpuaan, kun menen viereen nukahtamaan. Mutta kyllä hänenkin haluille on selkeästi merkitystä kuinka kuumana käyn. Monesti hän kokeilee pussien painoa ja kalun herkkyyttä. Jos herää heti, niin seksiä on heti tai viimeistään seuraavana iltana.
Tulikin tuosta mieleen, että pitäisi itsekkin ilmaista halut selvemmin ja pontevammin. Sillä saa toisenkin halut ylös.
Oletko siis saanut mieheltäsi pakkeja, vai onko ongelma kokonaan päässäsi? Jos jälkimmäinen, niin ratkaisu: ala harjoittelemaan. Aloita vaikka humoristisesti, kun katsotte tylsää ohjelmaa eikä mitään tekemistä, niin kysy vaikka ihan suoraan : "Nussitaax?" Tai kokeile vain aukaista miehesi housut ja jos ei estele niin ota suihin jne. Jos kundillasi on pelisilmää, hän on messissä, ja siitä sitten voi alkaa kokeilemaan erilaisia tyylejä. Älä tosiaan tee hommasta heti liian "viettelevää" (älä siis panosta liikaa), sillä pakkien saaminen traumatisoi sitä enemmän mitä siihen on panostanut. Nosta tasoa sitä mukaan kun itsetuntosi kestää ja sallii.
Älä suotta ujostele. Seksuaalisen koskettelun ja eroottisen läheisyyden ei edes tarvitse aina johtaa seksiin tai kummankaan laukeamiseen.
Tarkoitan, että älä ajattele tuota kaikkea ”aloitteena” seksiin, ajattele ihan vaan toisen kosketteluna. Jos se johtaa seksiin niin ookoo, mutta joskus jää kiusoitteluksi ja jatketaan toiste, tai jompi kumpi ei syty ihan niin paljon että haluais jatkaa pidemmälle vaan se jää semmoseksi hellyydeksi enempi. Vaikka olis siis ihan toisen kalua/ häpyäkin hivellyt/pussaillut. Kun asiaa ajattelee näin, ei koe saavansa useinkaan ns. pakkeja. On vain fyysistä yhdessaäoloa ja sit se välillä johtaa seksiin kun molemmat kiihottuu. Ei se tuon kummempaa lopulta ole eikä siitä pidä sen syvällisempää itsetuntokysymystä tehdäkään.
Joskus on tietty kiva mennä ihan ronskisti asiaan, ja silloin on minusta paras keinoa sanoa se. Silloin jää hipelöinnit ja esileikitkin vähälle jos toinen vastaa kyllä, heh. Eikä se maata kaada jos sanoo ei, ei ollu vaan oikea hetki ja fiilis just silloin - ja siksi sitä kysytään että saisi vastauksen onko vaiko eikö fiilistä :)
Entä jos mies ei halua, että häntä kosketaan seksuaalisesti muuta kuin silloin, kun hän itse haluaa seksiä? Ei rupea haluamaan seksiä, jos minä ehdotan? Sanoo, ettei häntä voi vietellä?
Kun hän haluaa = sänkyyn
Kun minä haluan ja hän valmiiksi ei = ei käy.
Tämä on ongelma.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei halua, että häntä kosketaan seksuaalisesti muuta kuin silloin, kun hän itse haluaa seksiä? Ei rupea haluamaan seksiä, jos minä ehdotan? Sanoo, ettei häntä voi vietellä?
Kun hän haluaa = sänkyyn
Tämä on ongelma.
Eri
Kuulostaa siltä, että miehesi haluaa yksinoikeuden seksielämäänne. Tavallaan näin vierestä tuo kuulostaa jopa jonkinlaiselle vallankäytölle. Näitä kummajaisia, jotka käyttävät seksiä aseena on ilmeisesti kaikissa sukupuolissa. Oma ratkaisuni tuossa tilanteessa olisi etsiä parempi (sopivampi) mies, mutta itse teet valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hän haluaa = sänkyyn
Tämä on ongelma.
Eri
Kuulostaa siltä, että miehesi haluaa yksinoikeuden seksielämäänne. Tavallaan näin vierestä tuo kuulostaa jopa jonkinlaiselle vallankäytölle. Näitä kummajaisia, jotka käyttävät seksiä aseena on ilmeisesti kaikissa sukupuolissa. Oma ratkaisuni tuossa tilanteessa olisi etsiä parempi (sopivampi) mies, mutta itse teet valintasi.
Seksi kuitenkin on parasta mitä koskaan olen kokenut.
En uskalla enää tehdä aloitteita lainkaan koska vastaus on usein tyly. Harmi. Haluan useammin kuin hän. Luonnotonta odottaa ja yrittää eri merkeistä päätellä ja aavistella, olisiko tänään se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hän haluaa = sänkyyn
Tämä on ongelma.
Eri
Seksi kuitenkin on parasta mitä koskaan olen kokenut.
En uskalla enää tehdä aloitteita lainkaan koska vastaus on usein tyly. Harmi. Haluan useammin kuin hän. Luonnotonta odottaa ja yrittää eri merkeistä päätellä ja aavistella, olisiko tänään se päivä.
Sellaista se on monen miehen seksielämä. Pitäisi itsekin laittaa vaimo kiertoon. Ei jaksa kärvistellä puutteessa vielä tällä iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hän haluaa = sänkyyn
Tämä on ongelma.
Eri
Sellaista se on monen miehen seksielämä. Pitäisi itsekin laittaa vaimo kiertoon. Ei jaksa kärvistellä puutteessa vielä tällä iällä.
Sellaistahan se on. Ehkä haudassa helpottaa. 😆
Innostuuko teillä vaimo kuitenkin joskus kun hyväilette häntä? Tuskin hän teillä kuitenkaan on aina se, joka sanoo yhtäkkiä, että mennään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kun hän haluaa = sänkyyn
Tämä on ongelma.
Eri
Ihan samalla tavalla se on ongelma miehille, joiden vaimo käyttäytyy noin. Silloin ohjeeksi annetaan, ettei pidäkään käydä heti käsiksi vaan panostaa siihen tunnelman virittelemiseen pitkin päivää. Näin saat pikkuhiljaa hänetkin haluamaan, jolloin aloituksesi saa paremman vastaanoton.
Vältteletkö kaikenlaisia aloitteita, vai vain erityisen suoria? Entä tyyliin vihjailevat hipaisut, pitkät katseet jne., joita ei oikein voi edes torjua, eli tulla torjutuksi?
Ehkä se on tuo ajatus, että miehen pitäisi olla aloitteellinen. Mutta muistathan, että halutuksi itsensä tunteminen on miehille aivan yhtä tärkeää kuin meille naisille.