Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi väitetään, ettei deodoranttia tarvitse laittaa joka päivä?

Vierailija
09.12.2018 |

Kyllä jumalauta tarvitsee! Väitetään että 2-3 kertaa viikossa riittää. En usko tätä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvittiin ennen dödöjen keskimistä?

Vierailija
2/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin väittää? Jotkut antiperspirantit (esim. absolut torr) saattaa pitää hienhajun kurissa useamman päivänkin mutta deodorantit ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selvittiin ennen dödöjen keskimistä?

Haistiin hieltä. Kyllähän siitä selviää mutta ei se erityisen mukavaa ole.

Vierailija
4/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki lakkaa haisemasta kun on elänyt luonnontilassa pari viikkoa. 

Ei sitä muinoin siis erityisesti hieltä haistu. 

Vierailija
5/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi vedellä peseytyvää dödöä käyttämätöntä miestä jotka haisevat jatkuvasti hieltä.

Vierailija
6/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä käyttäny dödöä, eikä haise hieltä.

Jos tosi paljon hikoilee ja nenän laitan kainaloon kiinni niin sit kyl.

Itse olin useamman vuoden kans ilman dödöä, silloin söin tosi puhtaasti ni en mielestäni haissut (muut tietävät totuuden :D)

Nyt on ollu vähän ressiä ja tuntui että hiki vahventunut niin dödötän taas .

Vierailija
7/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän dödöt sitten on keksitty ja levinneet niin laajaan käyttöön.

Vierailija
8/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu varmaan niistä puteleista jotka lupaavat pitää olon freshinä 48h putkeen. Oon itsekin tuota vähän ihmetellyt, kyllä se hiki vaan viimeistään seuraavana aamuna haisee ellei illalla peseydy, ja pesun jälkeenhän paras terä lähtee siltä dödöltäkin.

Vierailija
9/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käyttää ollenkaan.

N25

Vierailija
10/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs näin on väitetty..? Kyllä sitä deodoranttia kuuluu laittaa suihkun jälkeen. Vaikka itseäsi ei haisemisesi haittaisi, niin meitä muita kyllä haittaa. Jos kyseessä on joku luonnon pelastamisjuttu, niin käyttäkää paladeodoranttia (Lushilta) tai tehkää vaikka itse dödönne. Mutta pliis käyttäkää deodoranttia, terveisin haisuliinin työtoveri.

Vierailija
11/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs näin on väitetty..? Kyllä sitä deodoranttia kuuluu laittaa suihkun jälkeen. Vaikka itseäsi ei haisemisesi haittaisi, niin meitä muita kyllä haittaa. Jos kyseessä on joku luonnon pelastamisjuttu, niin käyttäkää paladeodoranttia (Lushilta) tai tehkää vaikka itse dödönne. Mutta pliis käyttäkää deodoranttia, terveisin haisuliinin työtoveri.

Ei kaikki kyllä ihan oikeasti sitä tarvitse, esim. mun poikaystävä ei koskaan haise hieltä vaikka ei käytä dödöä. Ja haisulikin saattaa käyttää dödöä mutta hikoamisongelma on niin paha ettei se auta.

Vierailija
12/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku iltiksen juttu oli että OIKEASTI dödöä ei kuulu laittaa joka päivä. Ei vaikka suihkussa kävisikin päivittäin. Ei peseydy heti pois tai jotain..

Vierailija
13/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku iltiksen juttu oli että OIKEASTI dödöä ei kuulu laittaa joka päivä. Ei vaikka suihkussa kävisikin päivittäin. Ei peseydy heti pois tai jotain..

Luin sen jutun, ja noinhan siinä väitettiin. Oma kokemus ja nenä vaan kertoo jotain ihan muuta.

Vierailija
14/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kainalot ei enää kestä deodoranttia, kun käytin sitä teininä joka päivä. Jos käyn aamulla suihkussa ja pesen kainalot suihkusaippualla, en todellakaan haise sinä päivänä.

Vierailija
15/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin lisää deodoranttia jos kainaloni eivät haise? Voitelenko varmuuden vuoksi koko vartaloni deodorantilla? Ettei vaan hikoo! 😶 Mulla on kyllä tuliterä Rexona odottamassa käyttöönottoa! Laitanko ennen vai jälkeen saunomisen? Vai sekä että? Riittääkö yksi Rexona, vai odotanko huomiseen ja käyn ostamassa lisää?! Minulla on toinenkin deodorantti mutta se on eri merkkiä, voinko käyttää kumpaakin samaan aikaan? Vai rupeanko heti haisemaan? Mitä merkkiä sinä suosit? Kiitos etukäteen vastauksista!

Terv. Haisuli

Vierailija
16/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tuo riippuu hormonitoiminnasta. Ymmärtääkseni suurin tarve käyttöön on teineillä ja nuorilla ylipäätään. Hormonitoiminta niin vilkasta että hajua kyllä on jos ei käytä. Ja oma ilmiönsä on ns. stressihiki, se haisee helposti dödöjen läpikin, sellainen oikein pistävä haju vaikkei ees erityisemmin liikkuisi sillä hetkellä hikeen itseään.