Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä tai hyvin vähätuloinen: mitä annat joululahjaksi?

Vierailija
09.12.2018 |

Annan köyhänä itse tehtyjä kynttilöitä tai ei itse tehtyjä kynttilöitä, itse ommeltuja servettejä, itse tehtyä sinappia...

Itse, vaikken osaakaan, mutta saajat ehkä ymmärtävät tilanteeni, etten voi osta legoja enkä hienoa kukka-asetelmaa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetta. Kyselin mieluisat aiheet valmiiksi. Siskolle kaksi vesivärimaalausta, äidille teen pari eläintaulua myös.. välineitä en ole vielä päättänyt. Isälle varmaan pokkareita, saa reissussa lukea, veli toivoi uusia petivaatteita ( jotain hauskoja) ja keittiötarvikkeita. Taidetarvikkeet löytyy ennestään eli perheen miesväkeä varten täytyy aukoa lompakkoa 😂

Vierailija
22/24 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät, tehkää vessapaperi rullista kiikarit ja antakaa ne lahjaksi lähimmäisillenne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan köyhänä itse tehtyjä kynttilöitä tai ei itse tehtyjä kynttilöitä, itse ommeltuja servettejä, itse tehtyä sinappia...

Itse, vaikken osaakaan, mutta saajat ehkä ymmärtävät tilanteeni, etten voi osta legoja enkä hienoa kukka-asetelmaa...

Teen villasukkia ja nuorille tytöille tuubihuiveja. Pikkutytöille ostan sukkien lisäksi pakkauksen hiusten pitimiä, joiden hinta on 6 euroa/pakkaus. Yksi lahja saa maksaa korkeintaan 15 euroa. Lisäksi joka lahjan mukaan laitan 300 gr suklaata.

Vierailija
24/24 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on itsetehty lahja, niin saajana kuin antajana. Mutta aina ei ideat, taidot ja aikataulut kohtaa. Olen antanut omia tavaroitani. Esimerkiksi nuorille, jotka ovat muuttamassa omaan asuntoon olen antanut omia astioitani, joita en enää käytä tai on tuplat. Koruja, kirjoja, lehtiä, leffoja, joista tiedän lahjansaajan pitävän. Kaikkiin lahjoihin olen lisännyt tiedon, että lahjat ovat omista kätköistä, ja saa laittaa kiertoon, jos ei itse pidä. Olen säästänyt vanhoja Aku Ankkoja, joissa on joulukansi, kylkeen elokuvalippu tai suklaalevy. Nyt ajattelin kaivella kännykästä vuoden aikana otettuja kuvia ja teettää printtejä onnistuneista kuvista. Siis niille, jotka kuvissa esiintyy. Ostan aina joulun jälkeen alekoreista jouluun liittyviä pieniä asioita, joita seuraavana jouluna lahjoitan. Nyt on säästössä muutama astiapyyhe, servettejä ja joulukoristeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi