Listataan jouluaiheisia blogikliseitä
Täällä on lueteltu ennenkin blogikliseitä, niin tehdäänkö jouluversio? Paljon samoja asioita jouluun liittyen esiintyy eri blogeissa.
Aloitan:
- Kuvissa olevat lahjapaperit on aina sellaisia maanläheisen värisiä: mustia/mustavalkoisia, vaaleanruskeaa tms. Ei mitään värikkäitä papereita, ei näyttäis kuvat niin harmonisilta.
- "jouluna on ihanaa käpertyä sohvannurkkaan uudessa yöpuvussa kuuman glögin kanssa lukemaan lahjaksi saatua kirjaa"
Kommentit (64)
https://media.lily.fi/sites/lily/files/styles/wide/public/user/31072/20…
On sitä ennenkin osattu.
Tänä jouluna päätimme ottaa rauhassa ja välttää turhaa kiirettä, tulikin siitä ihan out of the blue mieleeni nämä Paarioisen laatikot ja rosollit, joihin keksin tuunata oman twistini, joka ihan sattumalta on sama kuin viidellä muulla bloggaajalla mutta kuitenkin, tässä ohje ihanaan hanhenmaksapallero glögiin!
Joulussa tärkeintä ei ole lahjat (pääset nettikauppaani TÄSTÄ), vaan yhdessä olo rakkaiden kanssa. Siksi tänä jouluna emme osta aikuisille lahjoja (TÄSTÄ), vaan ilahdutamme toisiamme aineettomasti. Minä ostin rakkaalleni tähden hänen nimellään (tähdethän on siis vaan jotain valoo vai miten se oli) ja rakkaani aineeton yllätys minulle hirnuu uudessa tallissamme. Jännitys kohoaa! (TÄSTÄ)
Lopuksi, miksi suomalainen joulu on niin ankea? Ulko mailla iloitaan ja juhlitaan kesäisessä säässä biitsillä, täällä vain lumisateessa käydään haudoilla. Miksi me suomalaiset ei osata viettää joulua biitsillä?
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen joulukuusi, hopeapallot, joku karvatalja lattialla, blogistilla vaalea neule ja iso kahvi/glögikuppi tuijottelee haaveellisena johonkin.
Kyllä ja toinen olkapää vedetty paljaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvateksti "Baby it's cold outside".
Tää ja ulkona on +7 astetta.
Jouluna on aikaa muistaa ystäviä! Siksipä väänsin kasaan pikkujoulubileet, joihin kutsuin pari blogistia, joiden näkyminen blogissani on hyvää mainosta minulle. Ja ihan siis ystävyydestä vaan, en siksi että tämä on yhteistyöbloggaus jossa myyn keksejä/ kahvikuppeja /kahvia /tms. En edes mainitsisi että kyseessä on yhteistyöbloggaus, jossei typerä blogialusta sitä minulta vaatisi.
Tässäpä kuva minusta, joka otettiin salaa kun olin juuri hörppäämässä glögiä mukista. Tuli ihan sattumalta tämmöinen veikeän suloinen hymy, ei sitä kuvaa ole harjoiteltu yhtään, enkä vaatinut ottamaan sitä useita kymmeniä kertoja.
Onneksi olen tämmöinen aito ja rento fiilistelijä, mikään blogissani ei ole feikkiä, hih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvateksti "Baby it's cold outside".
Tää ja ulkona on +7 astetta.
Ja kuvassa joku ihanan ihanan uniikki lumihiutalefiltteri.
Insta täyttyy jo näistä neulemekkoon ja villasukkiin pukeutuneista naisista glögimuki kädessä, joiden paljaat reidet vilkkuvat mekon ja vaalean viltin alta siinä sohvalla poseeratessa.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen joulukuusi, hopeapallot, joku karvatalja lattialla, blogistilla vaalea neule ja iso kahvi/glögikuppi tuijottelee haaveellisena johonkin.
Tämä!
Siinä taljalla/lattialla lapsi tai kaksi puettuna yhteistyömerkkien vaatteisiin.
Led-valoketju kukkavaasiin tai lyhtyyn tungettuna. Jonkun elukan karvainen talja lattialla. Ei tarvitse olla aito, kunhan on mahdollisimman muhkea ja upottava.
Joulutortut tehdään hieman erilailla taittelemalla tai jollain muulla kuin luumusoseella. Bloggari kuvittelee olevansa perinteitä rikkova suunnannäyttäjä ja joulun hotein trendsetteri.
Bloggaajat ovat aina kauniina, on meikattu ajan kanssa, hiukset kiharrettu ja koko perhe pyhävaatteet päällä. Meillä ollaan mukavissa kotivaatteissa, villasukat jalassa, minulla yleensä tukka pystyssä 😂 Bloggaajan kodissa tanssitaan kuusen ympärillä ja lauletaan joululauluja. Meillä kissa on kaatanut joulukuusen, ukko kerää koristeita lattialta kattia toruen, lapset kysyvät minuutin välein että joko lahjat voi avata ja koska pukki tulee 😁 Kyllähän tästä kaaoksestakin blogin sais aikaiseksi 😂
- Muun perheen mentyä jouluvuoteisiinsa tuhisemaan oli minulla omaa laatujouluaikaa viimeistellä vielä...
Runsaasti koristeltu muovikuusi hyvissä ajoin tuotu sisään, mielellään jo marraskuussa. Sitten seuravaat kaksi kuukautta kaikki somepäviitykset tämän kuusen edestä. Esim. villasukat jalassa, glögilasi kädessä, hehkuttaen kuinka rentoa ja ihanaa joulunaika on. Toinen päivitystyyli voi olla erilaiset jouluherkut, esim. omaperäisesti piparia ja homejuustoa.
Siepin jouluaiheiset instakuvat ovat aika hyvä esimerkki äärimmilleen lavastetusta joulufiiliksestä. :-D
Ihan kuin bloggaajilla olisi joku sanaton kilpailu siitä, kuka "jouluttaa" parhaiten. Kaikki niiiin jouluihmisiä että.
Nää on niin totta. Kiitos maanantaiaamun piristyksistä.
Aattoiltana kun muu perhe on jo mennyt nukkumaan, mies avaa shampanjapullon ja kaivaa esille paketin jossa on juuri ne timanttikorvikset tai merkki-iltalaukku josta olen aina haaveillut.
Vierailija kirjoitti:
Aattoiltana kun muu perhe on jo mennyt nukkumaan, mies avaa shampanjapullon ja kaivaa esille paketin jossa on juuri ne timanttikorvikset tai merkki-iltalaukku josta olen aina haaveillut.
Joo tämä! Kukaan ei saa lahjaksi ihan peruslaukkua vaan se on tonnien merkkilaukku, korut ei todellakaan ole mitä sattuu ja jos paketista paljastuu vaikka neule, niin se ei ole kuulkaas Cubukselta tai Lindexiltä vaan sen muutaman satasen maksava merkkineule.
Bloggaajat aina viimeisen päälle laitettuina mekkoineen ja kiharoineen, kukaan ei edusta sitä "ihan rennosti kotivaatteissa jouluna" - linjaa. Tosin miten ne nyt joulukuvissa olisikaan, kun muutenkin ovat niin nätteinä.
Tiedä sitten miten käy kun kuvaushetki on ohi, ehkä joku vetää joulunakin ne collarit jalkaan.