Tykkkääkö miehet aikuisesta naisesta jonka
perse on kasvanut 20cm molemmin puolin mutta vartalo pysynyt muuten timminä?
Vaaleat pitkät hiukset, pienet tisukat. Perse levinnyt, kun 20-32 ikävuosina oli vielä kapea, nyt 33 vuotiaana leveä ja muhkea,.
N33
Kommentit (14)
Riippuu miehestä.
Itse olen skeptinen sen suhteen, onko vartalo todella pysynyt timminä, vai onko se vain levinnyt vähemmän kuin reidet ja perse.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Itse olen skeptinen sen suhteen, onko vartalo todella pysynyt timminä, vai onko se vain levinnyt vähemmän kuin reidet ja perse.
on se. En tiedä miksi tuo perse vaan leviää...
Iso perse tai paksut reiden ei haittaa, jos vyötärö vain on hoikka. Harva vain lihoo noin onnekkaasti.
Kuulostaa unelmapeffaltani.
Panisin aivan varmasti all night long, jos olet fiksu ja kasvosi ovat perusnätit ja hymyileväiset.
Veikkaan että noin 88% miehistä kuolaa takamustasi kunhan et verhoa sitä mihinkään räppihousuihin.
Joten varmasti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
perse on muhkea...lläähhh puuh tyllerö
Tämä tyllerön hokija onnistui aina nostamaan oksennuksen suuhun, varmaan muös irl.
Aika täydellisen kuuloista. Ja oot vielä nuorikin kaiken muun lisäksi. Nam!
-m41
Linkitä vaikka googlen kuvahaun parhaiten vastaava pena niin kerron mielipiteeni
Vierailija kirjoitti:
Linkitä vaikka googlen kuvahaun parhaiten vastaava pena niin kerron mielipiteeni
Kiitos autocorrect. Tarkoitin siis peba :D
Joo, tykkää ne kaikki,tai sitte ei kukaan. Niillä on kaikilla samanlaiset mieltymykset. Kaikilla 3,5 miljardilla miehellä.
Ei. Et kelpaa tuollaisena kenellekään.