Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi äitiä ja kaksoset

Vierailija
09.12.2018 |

Olen jäänyt kiinni heidän wlogiin. Jotenkin ihana pariskunta 😍 seuraako kukaan muu heitä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko nää pk-seudulla? Mietin vain, miten ainakaan keskituloisilla ihmisillä on varaa alle kolmekymppisenä noin isoon paritaloon pk-seudulta. Mutta ehkä heillä on sit hyvät tai saatua rahaa..!

Asuvat Nummelassa. 

Vierailija
22/70 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää perhe on niin ihana, fiksut äidit ja suloiset lapset. Olen seurannut videoita ilolla alusta alkaen, hienoa että kanavalla on paljon seuraajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella ja Suski on mahtavia, Elsi ja Sulo on saaneet tosi ihanat äidit. Kiitos perheelle, että jaksavat kuvata arjen keskellä ja postata videoita... Ei ihan helppo nakki kaksosten kanssa.

On muutenkin iso asia, että nuorille löytyy nykyään malleja myös sateenkaariperheistä. Ennen ei osattu ajatella että sellainen on edes mahdollista. Te viitoitatte tietä meille muillekin omasta perheestä haaveileville. Iso kiitos teille❤️

Vierailija
24/70 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan aina näitä niin ihania lapsi ja vauva videoita tehdessä miettii että mitkä ne on ne lapsen oikeudet olla olematta näissä videoissa??? Ja tämä koskee kaikenlaisia perhe vloggareita ja bloggareita, järki jäässä sanon minä.

Vierailija
25/70 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan aina näitä niin ihania lapsi ja vauva videoita tehdessä miettii että mitkä ne on ne lapsen oikeudet olla olematta näissä videoissa??? Ja tämä koskee kaikenlaisia perhe vloggareita ja bloggareita, järki jäässä sanon minä.

Tiedätkö, Ella ja Suski vastaavat mielellään myös kritiikkiin. Heiltä saat vastauksen tähän pohdintaasi.

Vierailija
26/70 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja videoita. Ja ihana perhe!

Vierailija
27/70 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko nää pk-seudulla? Mietin vain, miten ainakaan keskituloisilla ihmisillä on varaa alle kolmekymppisenä noin isoon paritaloon pk-seudulta. Mutta ehkä heillä on sit hyvät tai saatua rahaa..!

Asuvat Nummelassa. 

Anteeks mitä? Mulla oli muistikuva, että asuvat Espoossa. Kaksoset ovat ainakin syntyneet Espoossa eivätkä lasten saannin jälkeen ole muuttaneet.

Vierailija
28/70 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa videossa Ella vastasi itseä koskeviin kysymyksiin. Minulle oli yllätys että hän sanoi olevansa introvertti ja ujo. Itse olen myös, mutta en voisi kuvitellakaan että pyrksin millään tavalla julkisuuteen, olisi liian kuormittavaa, varsinkin jos pitäisi jakaa omaa arkea koko maailmalle. Mutta mielenkiintoista, olen aina ajatellut että videoita itsestään julkaisevat olisivat ekstrovertteja. Vähän eri silmällä nyt katselen jatkossa.

Vierailija
29/70 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa videossa Ella vastasi itseä koskeviin kysymyksiin. Minulle oli yllätys että hän sanoi olevansa introvertti ja ujo. Itse olen myös, mutta en voisi kuvitellakaan että pyrksin millään tavalla julkisuuteen, olisi liian kuormittavaa, varsinkin jos pitäisi jakaa omaa arkea koko maailmalle. Mutta mielenkiintoista, olen aina ajatellut että videoita itsestään julkaisevat olisivat ekstrovertteja. Vähän eri silmällä nyt katselen jatkossa.

Joo, samasta asiasta yllätyin. Ella vaikuttaa videoissa niin päättäväiseltä ja ulospäinsuuntautuneelta, välillä jopa vähän jyrältä + viimeisen sanan haluajalta, ettei ihan heti ajattelisi hänen olevan ujo introvertti. 

Vierailija
30/70 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö taas, miten tommosta ees viittii ajatella...ei todellakaan näytä siltä, että Elsi tärkeempi? Jestas sentään!

Vierailija
31/70 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin ja olisinpa minäkin lesbo. Olisi niin paljon helpompaa tämä elämä. Joku vain vastoinkäymisissä (miehissä) vetää puoleensa... </3

Pakko vastata tähän, koska et ehkä oikeasti tajua itse ja voi olla että joku muu ei myöskään ymmärrä.

Tämä on erittäin homofobinen kommentti, eikä ole ok sanoa näin.

Vierailija
32/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia tähän. Nyt on vauvan synnyttänyt Suski ja kaksosetkin jo yli 3 v. Ella vaikuttaa videoilla jotenkin paljon vaisummalta kuin ennen. Toki tuo remppa/vesivaurio vaikuttaa varmasti fiilikseen mutta esim ennen vauvan syntymää/Suskin raskausaikana Ella oli paljon enemmän fiiliksissä. Tai ainakin näytti siltä. Voin olla väärässäkin.

Vierailija
33/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppia tähän. Nyt on vauvan synnyttänyt Suski ja kaksosetkin jo yli 3 v. Ella vaikuttaa videoilla jotenkin paljon vaisummalta kuin ennen. Toki tuo remppa/vesivaurio vaikuttaa varmasti fiilikseen mutta esim ennen vauvan syntymää/Suskin raskausaikana Ella oli paljon enemmän fiiliksissä. Tai ainakin näytti siltä. Voin olla väärässäkin.

Mietin ihan samaa videoita katsellessani. 

Vierailija
34/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä mutta voisin ehkä(?) kuvitella että Suski on aivan onnesta soikeana vauvasya ja ehkä Ella jää vähän ulkopuolelle. Suskihan imettää, Ella ei imettänyt joten molemmat pystyivät ruokkimaan kaksosia pullosta tasapuolisesti. Imetyskuplassa monesti kaikki muu jää vähän sivuun ja oot vain vauvapörinöissä.

Vierailija
35/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin toisessakin ketjussa että, ovatko tehneet ihan tietoisen päätöksen ettei kaksosten kasvoja enää näy ja ehkä kertoneetkin siitä. 

Ja siis, ihan hyvä päätös mielestäni. Esim. Valeäidillähän lasten kasvot ovat näkyneet vain n vuoden ikään asti ja sitten ei enää. Ei myöskään ole kertonut lasten nimiä.Mutta vastasi johonkin kysymykseeni , että hän ei myöskään ota siitä stressiä jos nyt joskus sattuu vilahtamaan vaikka storyssa tai lapsen nimikin lipsahtamaan.

Vierailija
36/70 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin toisessakin ketjussa että, ovatko tehneet ihan tietoisen päätöksen ettei kaksosten kasvoja enää näy ja ehkä kertoneetkin siitä. 

Ja siis, ihan hyvä päätös mielestäni. Esim. Valeäidillähän lasten kasvot ovat näkyneet vain n vuoden ikään asti ja sitten ei enää. Ei myöskään ole kertonut lasten nimiä.Mutta vastasi johonkin kysymykseeni , että hän ei myöskään ota siitä stressiä jos nyt joskus sattuu vilahtamaan vaikka storyssa tai lapsen nimikin lipsahtamaan.

Missä toinen ketju?

Btw mielestäni kaksoset näkyy ainakin videoilla ihan normaalisti

Vierailija
37/70 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/70 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiedä mutta voisin ehkä(?) kuvitella että Suski on aivan onnesta soikeana vauvasya ja ehkä Ella jää vähän ulkopuolelle. Suskihan imettää, Ella ei imettänyt joten molemmat pystyivät ruokkimaan kaksosia pullosta tasapuolisesti. Imetyskuplassa monesti kaikki muu jää vähän sivuun ja oot vain vauvapörinöissä.

En ihan allekirjoita tätä. Toki Suski on varmasti ihan imetyspärinöissä mutta katsoppas video josta kertovat kaksosten synnytystarinan. Siinäkin Suski näyttää siltä että olisi enemmän euforiassa kuin Ella. Ei se silti tarkoita etteikö Ella olisi ihan samalla tavalla onnessaan.

Vierailija
39/70 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi Mauno❤️

Vierailija
40/70 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin vähän kun Ella jäi kokonaan pariskunnan omaan yritykseen töihin. Olen itsekin yrittäjä ja teen työtä kotoa käsin. Koen että Kaksi äitiä -blogin kokemuspiiri supistui, kun toinen jäi "kotiin". Töihin töihin, tiedetään, mutta koska itsekin teen töitä kotoa käsin, tiedän mitä tämä on.