Kaksi äitiä ja kaksoset
Olen jäänyt kiinni heidän wlogiin. Jotenkin ihana pariskunta 😍 seuraako kukaan muu heitä?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää perhe vaikutti mukavalta kun katsoin someäitejä .
Ainoat, joiden osuuden kiinnosti katsoa siitä ohjelmasta, muut kelasin vaan ohi. Molemmat vilpittömän oloisia.
Kyllä , muuthan oli yksinhuoltajaperheitä ja siksi oli kiva että oli perhe jossa on kaksi vanhempaa ja lapset .Hauskaa kun pieni poika neuvoi polkupyörän kasauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää perhe vaikutti mukavalta kun katsoin someäitejä .
Ainoat, joiden osuuden kiinnosti katsoa siitä ohjelmasta, muut kelasin vaan ohi. Molemmat vilpittömän oloisia.
Kyllä , muuthan oli yksinhuoltajaperheitä ja siksi oli kiva että oli perhe jossa on kaksi vanhempaa ja lapset .Hauskaa kun pieni poika neuvoi polkupyörän kasauksessa.
Jotenkin hyvällä tavalla normaalilta vaikutti meininki, ihmisinä tosiaan varmasti myös mukavia.
Mitä haasteita heillä on ollut raskaudessa? En ole podia kuunnellut, mutta IG-stoorissa ja tubevideon kuvauksessa lukee että eka neuvolakäyntivideo on kuvattu ennen kuin haasteet raskaudessa alkoivat. Niin sillä oletan että tuskin mistään peruspahoinvoinnista on kyse, kun asiasta erikseen mainittu
Kauheaa! Saivat keskenmenon 🙁 mulla oli jotenkin kumma tunne tästä raskaudesta. Eikö se ollut muuten niin että siinä käytettiin Suskin munasolua?
Voimia heille kovasti. Ihan hirveää, viikkojahan oli kuitenkin jo yli 16(?)ainakin
Todella surullista 😢 raskaus oli kuitenkin jo aika pitkällä....surullista varmasti aivan hirveä. Voimia heille
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista 😢 raskaus oli kuitenkin jo aika pitkällä....surullista varmasti aivan hirveä. Voimia heille
Piti siis kirjoittaa että suru on heillä varmasti aivan hirveä..
Ovatko lopettaneet tuben tekemisen? Itsellä ei ole ig:ä niin olen ihmetellyt että mikä meno? Toki itse tykkäsin enemmän niistä alkuvuosien videoista enemmän.
Odottivat siis 3kk rajan ennen kuin kertoivat, järkevää.