Minulle tulee henkisesti paha olo ranskan mellakoista. Onko muita löyhistyneitä kohtalotovereita?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun poliisi alkaisi käyttää oikein kovia otteita noiden äärioikeistolaisia riehujia vastaan. Siitä mie kyllä nauttisin.
Ranskassa kyllä ensimmäistä kertaa sekä Antifa että Ultranationalistit protestoivat rinnakkain globalismia pankkiireja Macronia ja korkeita veroja vastaan! Tämä on historiallista!
Ja myös Sorosta ja SPRää vastaan!
Oikein paha olo tulee ja voi kun Suomi palaisi Venäjän luonnolliseen yhteyteen.
Toivottavasti polttavat paljon erilaisia asioita ja rikkovat ikkunoita. Hui sentään!
Kaikki kansat maat, pois jo klopalistit pankaa!
Voisiko Suomi toimia välittäjänä tuossa kriisissä?
Mielenosoitukset kuuluvat ranskalaiseen kulttuuriperintöön.
Olisi kiva kuulla lisää haittailmastonmuutoksen vaikutuksista noihin mellakoihin joissa Ranskan kansa nousee barrikaadeille. Ilmastonmuutoskriittiset haloo?
Isoja paksuja polttoainesauvoja ylös alas, ylös alasm väkevien ja kontrolloivien käsivarsien säädellessä niiden varmoja liikkeitä.
Tuntuu kummalliselta tuollainen mellakointi ilman että porukalla olisi mitään yhteistä linjaa siitä että mitä hallituksen pitäisi tehdä.
Macron ja Macronin puolue äänestettiin valtaan varsin suurella kannatuksella, miksi ranskalaiset eivät ota selvää siitä mitä kannattavat?
Kolmanneksi minua ihmetyttää mitä on löyhistyminen.
Ison dieselmoottorin miehekästä mörinää ja varmoin liikkein suoritettuja liikkeitä vaihteenvalitsimen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Dieseliä vesitykkeihin!
Mustikkakeitto keltaislla liiveillä ois paha mutta olen protestoijien puolella
Kunpa Hanhikiven voimalaitos valmistuisi nopeasti! En malta odottaa, että kaikki tuulivoimalat poltetaan!
Ja sähköautot koska jätettä ja sähköpyörät!
Sisään ja ulos ne polttoainesauvat menevä, edestakaisin liukuvat tiukkoihin reikiin...
Hyvä että Ranskan kansalla on taistelutahtoa. Mitä vaan schaissea ei pidä hyväksyä.