Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies käyttää minun vammojani tekosyynä omalle tekemättömyydelleen!

Vierailija
09.12.2018 |

Semmonen mies se! Minulla on synnynnäisesti lievää fyysistä vammaisuutta, ja mies on muka koko ajan itse kipeä sieltä ja täältä(jos minäkin olen) eikä muka jaksa kolata lunta kun se on niin raskasta. Minä EN PYSTY sitä kolaamaan, ja hän on muka niin kipeä taas että ei pysty. Hän ei vain viitsi eikä jaksa, koska hän ei viitsi harrastaa mitään liikuntaa, koska siinä hengästyy ja voi tulla lihas vähän kipeäksi, ja käyttää tekosyynä minua, että ei hänenkään tarvitse kun minäkään EN KYKENE vammani vuoksi.
Mitä tässä tehdä? Hommata semmoinen mies jolla riittää sen verran papua ranteessa että saa edes yhden pienen pihatien kolattua?!?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tuli ilmi tässä vaiheessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sängyssä sama juttu? Sinä et kykene ja mies ei halua?

Vierailija
4/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna alkanut. Aiemmin teki kyllä paljonkin. 

Vierailija
5/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää fyysistä vammaisuutta, mutta et saa pientä pihatien pätkää kolattua?

0/5

Vierailija
6/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kotityöt voi ulkoistaa. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
7/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette asu kerrostalossa, jos kumpikaan ei pysty/halua hoitaa nykyistä? Elämää voi helpottaa sopimaan omiin fyysisiin rajoihin.

Vierailija
8/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa sille miehelle että alkaa tekemään niitä hommia. Mä laitoin tommosen pihalle, ja hoidan ihan itsekseni koko talon ja pihan nykyään. Helpompaa, koska ei ole ketään muuta sotkemassakaan.

Vierailija
9/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette asu kerrostalossa, jos kumpikaan ei pysty/halua hoitaa nykyistä? Elämää voi helpottaa sopimaan omiin fyysisiin rajoihin.

Ai että pitäisi muuttaa kotoa sen takia että miehestä on tullut laiska, eikä hän millään viitsi tehdä pikkuhommia?

Eipä tietenkään riitä se että minä teen jo ihan kaiken mitä pystyn tekemään, vaan tietysti minun pitäisi hoitaa raskas homma myös, ihan vain siksi koska olen nainen, koska mieheltä nyt vain ei voi mitenkään  vaatia mitään. Minun pitäisi myös joko parantua vammastani, tai sitten muuttaa palvelutaloon, koska mies nyt vain ei voi itsestään saada sellaista aikaan, että kolaisi hieman lunta ennen kuin se jäätyy pihaan.

Ei, yhden ihmisen täytyy hoitaa koko talo, oli mikä oli, ja jos ei yksin PARIsuhteessa saa kaikkea tehtyä niin on muutettava, mutta laiskaa miestä ei varmaan sovi siltikään jättää, koska miten se  reppana sitten pärjää jos pitää yhtäkkiä omat pyykit pestä.

Nyt se meni tonne naama norsunveellä ku joutuu jotain tekemään. Jos on sairas, menee lääkäriin, jos ei ole voimaa, kuntoa eikä jaksamista, niin menee salille sitä hommaamaan, tai alkaa edes lenkkeilemään että kunto kasvaa sen verran että saa vähän kolattua.

Vierailija
10/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihana suhde.

Vierailija
11/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kunnon jäkättäjältä. Mieskin varmaan lähti kaljalle kun ei jaksa kuunnella.

Vierailija
12/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kunnon jäkättäjältä. Mieskin varmaan lähti kaljalle kun ei jaksa kuunnella.

Toivottavasti näin. Valinta ei ole vaikea, jos pitää valita alkoholi ja päihteet tai nalkuttava ja kitisevä akka, joka vaatii ja vaatii, mutta ei pysty antamaan edes 10% samaa mielihyvää eikä varsinkaan yhtä pitkäkestoisesti.

Vierailija
13/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ihmeellistä porukkaa kirjoittelemassa. Mutta tämähän onkin trollipalsta, ja tarkoitettu siihen että elämäänsä kyllästyneet pääsevät suomimaan muita. Tsemppiä ap, vaikka kihisyttää, niin jutteleppa vielä sen miehen kanssa, jos sillä vaikka oikeasti on miesten vaihdevuodet tai jotain, jos kerran alkanut viime aikoina muutos.

14/14 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei Ap ole itselläsi mitään annettavaa yhteisen arjen eteen, miksi vaadit mieheltä, että hänen pitäisi niitä hommia tehdä?

Olisiko sinun parempi olla yksin? Ehkä sitten osaisit arvostaa puolisoasi, kun näet, miten avuton olisit ilman hänen apuaan.

Hän ilmeisesti sentään käy töissä ja tuo rahaa taloon? Ja sinä olet eläkkeellä? Kehtaat vielä valittaa.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme