Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pikkujouluissa

Vierailija
08.12.2018 |

Ketuttaa! Kohta se taas könyää kotiin haisevana. Onko kukaan muu ärtyny tämmöisonä iltoina kun mies pikkujouluissa? Ei oo mitään pettämispelkoa tms, muuten vaan ärsyttävää. Joskus vetänyt ilolientä liikaa, toivottavasti ei tälläkertaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kamalaa, että toisella on kerran vuodessa hauskaa.

Vierailija
2/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina lääppii mua kännissä, sen takia mm. inhoan noita pikkujouluja kun se sieltä kotiutuu niin alkaa se vonkaaminen yms. Sitten se aina puhuu jatkuvasti ja kertoo samoja asioita miljoona kertaa. Eikä sitä saa millään nukkumaan niin joudun itekin sitten valvomaan kun en saa nukuttua kun se höpöttää kokoajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just tämä!! T.ap

Vierailija
4/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh... oon varmaan jotenki outo, mut mua ei haittaa jos mies on pikkujouluissa tai muissa omissa pippaloissa🤭miks pitäis ketuttaa?? Se käy ja Mä käyn omissa menoissani?

Vierailija
5/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies aina lääppii mua kännissä, sen takia mm. inhoan noita pikkujouluja kun se sieltä kotiutuu niin alkaa se vonkaaminen yms. Sitten se aina puhuu jatkuvasti ja kertoo samoja asioita miljoona kertaa. Eikä sitä saa millään nukkumaan niin joudun itekin sitten valvomaan kun en saa nukuttua kun se höpöttää kokoajan. 

Ketä nyt EI himota humalassa! Mä olen nainen ja tekee hirveästi aina humalassa mieli.

Oletko tosiaan niin nuiva, ettet voi harrastaa toisen kanssa seksiä? Olisko parempi et hakee muualta??

Vierailija
6/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ymmärrän miksi niin moni pettää pikkujouluissa. Jos kotona kerran odottaa joku huumorintajuton, pihtari justiina, niin voiko sitä miestä syyttää. Ja tää on muuten naisen mielipide.

Vierailija
7/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole miehesi.