Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei taida suomesta löytyä sellaista kylää tai pitäjää.

Vierailija
08.12.2018 |

Jossa en pystyisi astumaan takaapäin, kulli aivan rautakankena, kaikkia hedelmällisessä iässä olevia naisia kantaviksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pystyy monikin, mutta niiden lasten kasvattaminen aikuiseksi onkin sitten jo aivan eriasia.

Vierailija
2/4 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen pystyy monikin, mutta niiden lasten kasvattaminen aikuiseksi onkin sitten jo aivan eriasia.

Jos on sellaisia yli 5-kymppisiä sonneja, kuin itse olen, että kun katson naista varovasti "tuhmalla" silmällä, niin hän on raskaana. Nykyinen vaimonikaan ei tullut raskaaksi edellisten miestensä kanssa 20 vuoteen, vaikka ei käyttänyt ehkäisyä ollenkaan. Me sitten tavattiin ja hän oli kantavana yhden sisään ammutun lastin seurauksena. Vaimoni itse on sanonut, että minua pitäisi lainata siitos sonniksi naapuripitäjiin.

Eikä siinä, kyllä minä mielelläni kävisin 5-6 kiimapersettä astumassa takaapäin, helmaa hieman ylös nostaen kantaviksi. Ei tarvitse olla kovinkaan hedelmällinen nainen, mutta näköjään minulta kuitenkin löytyy sellaiset nektariinit, että tiineeksi tullaan, vaikka kaikki on sitä ennen koitettu, hedelmöityshoidoista alkaen. Jostain syystä heille tuo toimitus tekee vielä niin hyvää, että kiljuen orgasminsa saavat, eivätkä pois meinaa päästää, vaikka seuraavassa paikassa jo odotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus kaunistaa!

"Sonnilla" on varmaan elimetkin sonnin elinten kokoisia... Tarkoitan lähinnä aivoja.

Vierailija
4/4 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimattomuus kaunistaa!

"Sonnilla" on varmaan elimetkin sonnin elinten kokoisia... Tarkoitan lähinnä aivoja.

Sonnin aivojen koosta en tiedä mitään, enkä omista aivoistanikaan kuvia ole nähnyt. Käsittääkseni sonnin elin ei niin hirveän iso ole, lähinnä kait ohut ja suippo.

Mutta mitä omaan täydellisesti tiineyttävään siittimeeni tulee, niin riittävän kokoinen se on, toki niitä suurempiakin on, mutta itselleni en isompaa koskaan ole kaivannut.