Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri haluaa joka viikonloppu viihteelle ja minut lapsenvahdiksi

kyllästynyt
08.12.2018 |

Aikoihin en ole kelvannut, kuin lapsenvahdiksi. Olen pitkään jo kieltäynyt, mutta silti, JOKA perjantai tulee viesti, jossa pyytää lapsiaan vahtimaan. Muutaman kerran hän aloitti kysymällä, onko mitään erikoista ja jos vastasin, että ei, niin sitten tuli kysymys lapsenvahtikeikasta. Nyt hän ei enää kysy edes sitä, pyytää vain suoraan vahtimaan lapsiaan.
En halua enää mennä. Hän suuttuu, mutta en minä voi olla pelkkä lapsenvahti. Hän ei ole kiinnostunut millään tavalla minusta, vain siitä, että voisin vahtia hänen lapsiaan.

Välillä ihmettelen, että miksi hänen pitää joka viikonloppu päästä baariin? Minulla ei ole lapsia, mutta käyn baarissa tosi harvoin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käyttää sinua vain häikäilemättä hyväksi, sano suoraan tiukka ei

Vierailija
2/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot puhelimeen vaan. Et sinä tuollaisella ihmisellä mitään elämässäsi tee. Lastensuojeluilmoitus voisi myös olla paikalla. Toki hänellä on ollut nyt koko ajan vahti lapsille mutta toi alkoholinkulutus ei ehkä enää ole kovin kohtuullinen ja hän voi tarvita apua päihdeongelmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eri sukupuolta? Onnea friendzonelle.

Vierailija
4/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen numero estoon ja sitä ennen uhkaa lasulla. Täytyy kato  tarpeeks vahvasti  sanoa se EI jotta viesti menee perille.

Vierailija
5/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on niin rasittavia, että haluaa heistä eroon säännöllisesti

Vierailija
6/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on niin rasittavia, että haluaa heistä eroon säännöllisesti

Ihan riippuvuutta  viikkokänniin tuo on, vaikka lapset ois enkeleitä. Niin se vaan on, että lapset ja tollanen teinibiletys ei sovi yhteen. Tuleeks se kännissä yöllä ja lapset jää sille sit kuunteleen darrajorinoita ?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi