Mies oli leiponut mulle juustokakun- Kun rupesin sitä herkuttelemaan, niin se siihen oli laitettu suolaa tahallan
Mies oli leiponut. Ajattelin, että ihanaa ja saa syödä herkkua. Kun rupesin syömään sitä, niin se oli täynnä suolaa. Juoksin sylkemään sitä. Arvatkaa v....? Mies sanoi, että se oli vitsi ja nauroi. Joo, siinä meni sekin herkkuhetki. Luulin, että sain jotain hyvää.
Kommentit (23)
Miehiä taas haukutaan ja sorretaan! Jos nainen olisi tehnyt näin miehelle niin naista täällä ylistettäisiin!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa nähdä vaivaa leipoakseen ja haluaa itse pilata leipomuksen? En ymmärrä
Ap:n mies. Nyt hiukan tarkkuutta.
Ääliö mies.... mutt toisaalta ihan sopiva sulle.
Ootko tehny jotain miehelles että teki noin? :D En usko että pelkkänä vitsinä on leiponut noin
Vihjaako hän että olet l'ski, herkuttelu loppuu nyt
Loppu nyt miehistä pahaa puhuminen!
Hahaha! Tulen aina hyvälle tuulelle pilasta jossa ei satuteta, tai riistetä keltään mitään.
Mieshän huomio sinua pilalla, johon hän näki paljon vaivaa. Olisin otettu jos naiseni huomioisi minua edes näin.
Miksi ap olet tuollaisen id.iootin kanssa? Eihän se kunnioita sua ollenkaan vaan haluaa kiusata...
Haha naurattaa aina kun joku nainen kertoo jos mies ollut ilkeä niin heti miehet on kuorossa huutamassa "taas miehiä haukutaan ja sorretaan" :D Ottaako noin koville se fakta että kaikki miehet eivät ole mukavia tyyppejä?
En usko.
Ei kukaan jaksa nähdä moista vaivaa, ostaa ainekset jne. tuollaisen jutun takia. Jos haluaa suolalla pelleillä, niin on paljon vaivattomampiakin keinoja -- heittää ruokalusikallisen vaikka saunaolueen tai johonkin valmisruokaan.
Tietysti, jos nyt yhteen siivuun vain oli laittanut ja syötte pilan jälkeen hymy huulessa loput.
Jonkun pannukakun olisi ehkä uskonut, mutta juustokakkuja pilataan vain Porvoossa.
Taas joku naisvihatr.olli täällä ilkkuu ap:lle :D Säälittävää, otappa mies jo itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se uli.na
Vierailija kirjoitti:
Haha naurattaa aina kun joku nainen kertoo jos mies ollut ilkeä niin heti miehet on kuorossa huutamassa "taas miehiä haukutaan ja sorretaan" :D Ottaako noin koville se fakta että kaikki miehet eivät ole mukavia tyyppejä?
Ei ota, se vain on tyhmää. Miksi naiset valittavat naisista, uhriutuvat ja valittavat lisää? Tämä on niin tuttua naisvaltaiselta työpaikaltani että oikein oksettaa.
Jatka samalla linjalla, kun kokkaat jotain teille. Ota ja syö oma annos ensin ja suolaa loppu kunnolla ennenkuin kutsut miehen syömään.
Juustokakku on sen verran työläs leivottava, että enpä usko hetkeäkään, että joku leipoisi sen vain pilatakseen sen kiusallaan.
Ei tuo ole enää edes passiivis-aggressiivinen pila. Koska se vaatii niin suurta aktiviteettia, siinä oikein hierotaan naamaan, että et ansaitse mitään hyvää, ja olen sitä mieltä niin ponnekkaasti, että olen valmis näkemään ilkeyden eteen oikein paljon vaivaa ja haaskaamaan rahaakin.
Juustossahan on ihan luonnostaankin suolaa! Kummallista valitusta ja nurinaa.
Kuka jaksaa nähdä vaivaa leipoakseen ja haluaa itse pilata leipomuksen? En ymmärrä