Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli leiponut mulle juustokakun- Kun rupesin sitä herkuttelemaan, niin se siihen oli laitettu suolaa tahallan

Vierailija
08.12.2018 |

Mies oli leiponut. Ajattelin, että ihanaa ja saa syödä herkkua. Kun rupesin syömään sitä, niin se oli täynnä suolaa. Juoksin sylkemään sitä. Arvatkaa v....? Mies sanoi, että se oli vitsi ja nauroi. Joo, siinä meni sekin herkkuhetki. Luulin, että sain jotain hyvää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa nähdä vaivaa leipoakseen ja haluaa itse pilata leipomuksen? En ymmärrä

Vierailija
2/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä taas haukutaan ja sorretaan! Jos nainen olisi tehnyt näin miehelle niin naista täällä ylistettäisiin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa nähdä vaivaa leipoakseen ja haluaa itse pilata leipomuksen? En ymmärrä

Ap:n mies. Nyt hiukan tarkkuutta.

Vierailija
4/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle!

Vierailija
5/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö mies.... mutt toisaalta ihan sopiva sulle.

Vierailija
6/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tehny jotain miehelles että teki noin? :D En usko että pelkkänä vitsinä on leiponut noin 

Vierailija
7/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaako hän että olet l'ski, herkuttelu loppuu nyt

Vierailija
8/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu nyt miehistä pahaa puhuminen!

Vierailija
9/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Tulen aina hyvälle tuulelle pilasta jossa ei satuteta, tai riistetä keltään mitään.

Vierailija
10/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän huomio sinua pilalla, johon hän näki paljon vaivaa. Olisin otettu jos naiseni huomioisi minua edes näin.

Vierailija
11/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olet tuollaisen id.iootin kanssa? Eihän se kunnioita sua ollenkaan vaan haluaa kiusata...

Vierailija
12/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha naurattaa aina kun joku nainen kertoo jos mies ollut ilkeä niin heti miehet on kuorossa huutamassa "taas miehiä haukutaan ja sorretaan" :D  Ottaako noin koville se fakta että kaikki miehet eivät ole mukavia tyyppejä?

Vierailija
13/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Ei kukaan jaksa nähdä moista vaivaa, ostaa ainekset jne. tuollaisen jutun takia. Jos haluaa suolalla pelleillä, niin on paljon vaivattomampiakin keinoja -- heittää ruokalusikallisen vaikka saunaolueen tai johonkin valmisruokaan. 

Tietysti, jos nyt yhteen siivuun vain oli laittanut ja syötte pilan jälkeen hymy huulessa loput.  

Vierailija
14/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pannukakun olisi ehkä uskonut, mutta juustokakkuja pilataan vain Porvoossa.

Vierailija
15/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku naisvihatr.olli täällä ilkkuu ap:lle :D  Säälittävää, otappa mies jo itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se uli.na

Vierailija
16/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha naurattaa aina kun joku nainen kertoo jos mies ollut ilkeä niin heti miehet on kuorossa huutamassa "taas miehiä haukutaan ja sorretaan" :D  Ottaako noin koville se fakta että kaikki miehet eivät ole mukavia tyyppejä?

Ei ota, se vain on tyhmää. Miksi naiset valittavat naisista, uhriutuvat ja valittavat lisää? Tämä on niin tuttua naisvaltaiselta työpaikaltani että oikein oksettaa.

Vierailija
17/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samalla linjalla, kun kokkaat jotain teille. Ota ja syö oma annos ensin ja suolaa loppu kunnolla ennenkuin kutsut miehen syömään.

Vierailija
18/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakku on sen verran työläs leivottava, että enpä usko hetkeäkään, että joku leipoisi sen vain pilatakseen sen kiusallaan.

Vierailija
19/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole enää edes passiivis-aggressiivinen pila. Koska se vaatii niin suurta aktiviteettia, siinä oikein hierotaan naamaan, että et ansaitse mitään hyvää, ja olen sitä mieltä niin ponnekkaasti, että olen valmis näkemään ilkeyden eteen oikein paljon vaivaa ja haaskaamaan rahaakin.

Vierailija
20/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustossahan on ihan luonnostaankin suolaa! Kummallista valitusta ja nurinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä