Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaljaa, tuo akka minulle kaljaa!

Tosimies *makaa sohvalla!
08.12.2018 |

Vaimo perkele, tuo kaljaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans!!

Vierailija
2/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä rää'äyt täällä? Sun piti imuroida kämppä, pestä sauna ja kylppäri. Hopi, hopi nyt! Ei mulla ole aikaa sun pelleilyyn. Menes nyt jo siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentoora kirjoitti:

Mitä sä rää'äyt täällä? Sun piti imuroida kämppä, pestä sauna ja kylppäri. Hopi, hopi nyt! Ei mulla ole aikaa sun pelleilyyn. Menes nyt jo siitä!

*Makaa sohvalla juomassa kaljaa eikä välitä lainkaan akkansa valituksesta mutta jos akka ei tajua pitää turpaansa kiinni niin lyö tätä kohta tyhjällä kaljapullolla päähän*

Vierailija
4/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies kirjoitti:

Komentoora kirjoitti:

*Makaa sohvalla juomassa kaljaa eikä välitä lainkaan akkansa valituksesta mutta jos akka ei tajua pitää turpaansa kiinni niin lyö tätä kohta tyhjällä kaljapullolla päähän*

Mikäli äijänkäppänä ei tällä siunaamalla sekunnilla ala hommiin, istahdan sen naaman päälle (oma aamun elopaino 110kg). Oppiipahan oleman. Mulle ei vi*tuilla!

Vierailija
5/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön toksisen maskuliinisuuden aiheuttama kitkerä kiveshiki!

Vierailija
6/6 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twiater kirjoitti Helsingin sanomien mukaan tulossa jopa tarkoitus oli kyllä auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi