Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
8201/8526 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennatko sen mahdollisimman autenttisesti, siis tyyliin kuinka Christopher Watts kirjoitti kirjeessä tuolle kirjan kirjoittajalle asioista?

Saatko linkit mukaan jotenkin mistä käännät kirjeen sisällöt?

Kiitos etukäteen meiltä.

Noita kirjeitä on siis useampi, ja linkeissä vain osa on julkaistu suoraan kokonaisina. Esim tässä on linkki jossa on yksi kirje kokonaan (olikohan kolmas tunnustuskirje sille kirjan kirjoittajalle), mutta muun tekstin ohessa on paljon suoria  sitaatteja Chrisin muista kirjeistä. Tästä ao. linkistä siis ajattelin kääntää.

https://crimerocket.com/2019/10/02/the-reason-the-medical-examiner-foun…

Vierailija
8202/8526 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tässä tulee suoraa suomennosta mainitsemastani linkistä, olkaatten hyvä..

”Elokuun 13. päivän aamuna menin ensin tyttöjen huoneisiin, ennen kuin minä ja Shanann riitelimme. Menin ensin Bellan, sitten Cecen huoneeseen ja käytin heidän tyynyjään tappaakseni heidät. Siksi kuolisyy oli tukehduttaminen. Lähdettyäni Cecen huoneesta, kiipesin takaisin sänkyyn Shanannin viereen ja riitamme alkoi.

Shanannin menetettyä tajuntansa Bella ja Cece virkosivat. En ole varma miten se tapahtui, mutta niin kävi. Bellan silmät olivat mustelmilla ja molemmat tytöt näyttivät siltä, että olivat kokeneet jotain hyvin traumaattista. Tämä seikka teki koko asiasta paljon pahemman; tietää, että menin ensin heidän huoneisiinsa tappaakseni heidät ja lopuksi kuitenkin riistin heidän henkensä vielä öljykentällä.

En halua puhua näistä asioista puhelimessa koska en voi koskaan olla varma milloin puhelut nauhoitetaan.Elokuun 12. päivän iltana kun olin laittanut tytöt nukkumaan, kävelin pois ja sanoin itselleni että tämä oli viimeinen kerta kun peittelin pikkuiseni. Tiesin, mitä seuraavana päivänä tulee tapahtumaan, enkä tehnyt mitään estääkseni sitä! ”Hän myös tunnusti myrkyttäneensä vahvalla oksikodoni-kipulääkkeellä vaimoaan siinä toivossa, että tämä saisi keskenmenon. ”Ajattelin, että olisi helpompi olla Nicholin kanssa ellei Shanann olisi raskaana”, hän kirjoitti. Sitten 34-vuotias kuvaili synkin yksityiskohdin miltä hänen vaimonsa näytti hetkeä ennen kuolemaansa, kun C oli kertonut haluavansa eron, ja ettei enää rakastanut häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8203/8526 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Eikö ole outoa, että muistellessani tapahtumia muistan niin vahvasti sen, miten hänen (Shanann) kasvonsa mustuivat kokonaan ripsivärin valuessa pitkin niitä kun hän itki? Kaikki ne viikot jolloin olin ajatellut hänen tappamistaan, ja nyt se hetki oli käsillä. Kun hän alkoi tulla uneliaaksi, jostain syystä tiesin kuinka painaa hänen henkitorveaan niin että verenkierto hänen aivoihinsa lakkasi ja hän pyörtyi.. Tiesin, että jos irrotan otteeni, hän voisi edelleen pitää minut erossa Nikkistä. Minulta kysyttiin, miksei hän tapellut vastaan, vastaus on siksi ettei hän pystynyt. Hänen silmänsä täyttyivät verestä; hän katsoi minuun ja sitten hän kuoli. Tiesin että hän oli poissa kun hän laski alleen .”

Watts sanoi, että hänen ihmetyksekseen tyttäret kävelivät huoneeseen kun hän oli käärimässä Shanannia lakanaan, ja alkoivat kysellä mikä heidän äidillään oli hätänä. Hän kertoi, ettei äiti voinut hyvin. Watts sanoi yrittäneensä kantaa Shanannia alakertaan mutta hän oli liian painava joten hänen otteensa lipesi ja hän joutui raahaamaan hänet alas, sitten lastasi autoonsa. Watts kertoi Cadlelle. ”Tytöt juoksentelivat ympäri taloa, ja katselivat minua pelokkaina. Bella alkoi itkeä ja Celeste uikuttaa. Mikä painajainen se olikaan! Tajuan nyt, että tyttöjen virkoaminen oli Jumalan kolmas yritys saada minut lopettamaan se mitä olin tekemässä.”

Hän sanoi, että hänen päällimmäinen tunteensa oli suuttumus siitä, että lapset olivat yhä elossa. Sitten hän ajoi vaimonsa ruumiin pää ja jalat peitettynä roskapusseilla sekä tyttärensä silloisen työntekijänsä Anadarkon öljykentälle. Hän oli pakannut eväänsä, lapion ja haravan lisäksi bensakanisterin, minkä takia FBI epäili, aikoiko hän tappaa myös itsensä:

”FBI kysyi minulta aioinko tehdä itsemurhan ja kerroin harkinneeni sitä, mutta rehellisesti sanottuna en aikonut”, hän myöhemmin kertoi Cadlelle.

Hän muisteli ajon öljykentälle jossa hän tappoi tyttärensä kestäneen tunnin. ” Laskin Shanannin maahan , sitten palasin autolle ja otin Celesten pitelemän huovan, laitoin sen hänen kasvoilleen ja tukehdutin hänet.”

Watts sulloi ruumiin läpi 8-tuumaisesta aukosta tynnyriin. ”En voinut uskoa kuinka helpolta tuntuikaan vain päästää hänestä irti. Kuulin loiskahduksen kun hän putosi öljyyn.”

..JATKUU..

Vierailija
8204/8526 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2

Chris Watts kirjan kirjoittaja Cheryln Cadle kertoo tapaamisestaan CW:n kanssa seuraavasti:

" Ensimmäisen kerran kun tapasimme olin tavallaan shokissa siitä ettei hän näyttänyt ollenkaan sellaiselta kuin esim (talonsa )etukuistilla (tehdyssä) haastatteluissa.

Hän oli ajellut partansa,hän oli melkein täysin harmaantunut.

Hän näytti paljon pienikokoisemmalta, poikamaisemmalta - eikä hän pystynyt katsomaan minua silmiin.

Se häiritsi minua siinä määrin että ihan ensimmäisellä kerralla mainitsin hänelle siitä sanoen, että Christopher ,mikset pysty katsomaan minua puhuessasi minulle, se on nimittäin minusta ärsyttävää , ja hän vastasi siihen että kuule ei se sinusta johdu vaan minä olen aina ollut tällainen ,että minulle on vaikeaa katsoa kasvoihin .

Sanoin sitten että ei se haittaa."

Vierailija
8205/8526 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan kirjoittajan haastattelusta 2/2:

Heti ihan ensimmäisenä päivänä kun istuin alas juttelemaan hänelle ja teimme sopimuksen miten etenisimme, hän alkoi vuodattamaan asioita tästä rikoksesta.

Ymmärtänet varmaan että osa oli erittäin shokeeraavaa. Sydämensärkevää, oikeastaan.

Rankkaa kuultavaa."

" ... tulee olla tosi vahva, sillä tämä nimenomainen tapaus on muuttanut minua. En ymmärrä kuinka jotkut pystyvät (tekemään työkseen) tällaista jatkuvasti.

Minulla oli erittäin vaikeaa saada nukutuksi jonkin aikaa. Ja jos nukahdinkin , näin unia tästä tapauksesta, asioista mitä hän (CW) oli kertonut minulle. Tunteeni velloivat edestakaisin, empatiasta häntä kohtaan ,  siitä että hän oli traumatisoitunut.

Mutta traumatisoitunut omien tekojensa vuoksi.

Tunsin vihaa häntä kohtaan. Hänen tekonsa vuoksi.

En saa niitä tyttöjä pois mielestäni. Itselläni on 3vuotias lapsenlapsi en halua hänen edes naarmuttavan polveaan, en voi edes kuvitella kenenkään haluavan vahingoittaa häntä .. eli en pääse yli millään siitä , että miten ihmeessä hän (CW) on voinut tehdä moista noille pikkutytöille."

YouTubesta löytyy kokonaisuudessaan tämä haastattelu Scott Reisch / Chris Watts book author 

Vierailija
8206/8526 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha - joku on jo hommannut kirjan ja alkanut lukea posottamaan sitä ääneen netissä.

Kirjoittaja vetoaakin, että mikäli tällaiset postaukset tulee kohdalle, niin ihmiset deletoisivat ne välittömästi.

Vierailija
8207/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris Coleman myös suunnitteli tekoa pitkään, aivan kuin Chris Watts. Chris Coleman lähetti tuntemattomia uhkauskirjeitä perheelle ennen tekoa. Jotta häntä ei epäiltäisi.

- Jeffrey Macdonald-tapaus. Lapset jopa täsmälleen samanikäisiä kuin Christopher Wattsin tytöt.

- Patrick Frazee, myös Coloradosta, nuori kaunis vaimo ja äiti Kelsey "katosi". Uusi rakkaus uuteen naiseen paljastui taustalta. Nainen ilmeiseti vieläpä auttoi harhauttamaan ajeluttamalla Kelseyn kännykkää, tekstiviestejä lähetettiin puhelimesta sen jälkeen kun Kelsey katosi.

- Jäätävimpiä tapauksia lienee myös John List, joka haihtui ja perusti jopa uuden perheen missä eleli muina miehinä tyytyväisenä. Oli suunnitellut kaiken huolella etukäteen.

Vierailija
8208/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Eikö ole outoa, että muistellessani tapahtumia muistan niin vahvasti sen, miten hänen (Shanann) kasvonsa mustuivat kokonaan ripsivärin valuessa pitkin niitä kun hän itki? Kaikki ne viikot jolloin olin ajatellut hänen tappamistaan, ja nyt se hetki oli käsillä. Kun hän alkoi tulla uneliaaksi, jostain syystä tiesin kuinka painaa hänen henkitorveaan niin että verenkierto hänen aivoihinsa lakkasi ja hän pyörtyi.. Tiesin, että jos irrotan otteeni, hän voisi edelleen pitää minut erossa Nikkistä. Minulta kysyttiin, miksei hän tapellut vastaan, vastaus on siksi ettei hän pystynyt. Hänen silmänsä täyttyivät verestä; hän katsoi minuun ja sitten hän kuoli. Tiesin että hän oli poissa kun hän laski alleen .”

Watts sanoi, että hänen ihmetyksekseen tyttäret kävelivät huoneeseen kun hän oli käärimässä Shanannia lakanaan, ja alkoivat kysellä mikä heidän äidillään oli hätänä. Hän kertoi, ettei äiti voinut hyvin. Watts sanoi yrittäneensä kantaa Shanannia alakertaan mutta hän oli liian painava joten hänen otteensa lipesi ja hän joutui raahaamaan hänet alas, sitten lastasi autoonsa. Watts kertoi Cadlelle. ”Tytöt juoksentelivat ympäri taloa, ja katselivat minua pelokkaina. Bella alkoi itkeä ja Celeste uikuttaa. Mikä painajainen se olikaan! Tajuan nyt, että tyttöjen virkoaminen oli Jumalan kolmas yritys saada minut lopettamaan se mitä olin tekemässä.”

Hän sanoi, että hänen päällimmäinen tunteensa oli suuttumus siitä, että lapset olivat yhä elossa. Sitten hän ajoi vaimonsa ruumiin pää ja jalat peitettynä roskapusseilla sekä tyttärensä silloisen työntekijänsä Anadarkon öljykentälle. Hän oli pakannut eväänsä, lapion ja haravan lisäksi bensakanisterin, minkä takia FBI epäili, aikoiko hän tappaa myös itsensä:

”FBI kysyi minulta aioinko tehdä itsemurhan ja kerroin harkinneeni sitä, mutta rehellisesti sanottuna en aikonut”, hän myöhemmin kertoi Cadlelle.

Hän muisteli ajon öljykentälle jossa hän tappoi tyttärensä kestäneen tunnin. ” Laskin Shanannin maahan , sitten palasin autolle ja otin Celesten pitelemän huovan, laitoin sen hänen kasvoilleen ja tukehdutin hänet.”

Watts sulloi ruumiin läpi 8-tuumaisesta aukosta tynnyriin. ”En voinut uskoa kuinka helpolta tuntuikaan vain päästää hänestä irti. Kuulin loiskahduksen kun hän putosi öljyyn.”

..JATKUU..

Huomasin että tässä mulla on näköjään tullut kiireessä ajatusvirhe, kun kirjoitin että C tiesi kuinka painaa S:n henkitorvea, oikeasti se oli kaulavaltimo, pahoittelen!

Vierailija
8209/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hiukan jatkoa eilen aloittamaani suomennokseen laittamastani linkistä:

”Sitten hän kertasi kauhistuttavin yksityiskohdin Cadlelle kuinka hän tap poi vanhemman tyttärensä Bellan sen jälkeen kun tämä oli todistanut siskonsa mur han. Hän kertoi hämmästyksestään, kuinka ”Pienellä hiljaisella Bellalla oli niin kova halu elää”. ”Kaikista kolmesta Bella oli ainoa joka tappeli vastaan. Kuulen loppuelämäni ajan hänen pienen äänensä sanovan ´isi, EI!!!, Hän tiesi, mitä olin tekemässä hänelle. Hän ei ehkä ymmärtänyt kuoleman käsitettä, mutta hän tiesi, että olin tap pamassa hänet.” Watts sanoi, että hänen täytyi laittaa tytöt tankkeihin jotta he eivät ”heräisi henkiin toista kertaa.”

Sitten Watts siirtyi kertomaan kuinka hautasi vaimonsa matalaan hautaan. ”Kaivaessani kuoppaa se näytti syvemmältä kuin se oli. Kun vedin lakanaa, Shanann kierähti ulos ja kuoppaan. Hän putosi kasvot alaspäin, ja muistan olleeni niin vihainen hänelle etten viitsinyt muuttaa sitä asentoa”.

Cadle kysyi väitteistä ,joiden mukaan Watts antoi vaimolleen oksikodonia, ja hänen vastauksensa olivat ristiriitaiset siinä, antoiko hän sitä vain kerran vai kahdesti; Shanannin vanhempien luona Pohjois-Carolinassa ja/tai hetki ennen hänen kuolemaansa. Cadle kertoi kysyneensä, mistä Watts sai ainetta, ja hän vastasi sen tiedon olevan yksi niistä asioista jotka hän vie hautaansa.”

Vierailija
8210/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS kääntäjälle! Teet loistavaa työtä ja nyt kaikki pysyy kärryillä.

Vierailija
8211/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Sitten edelleen sama linkki, nyt suoraan Chrisin kirjeestä:

” 23. huhtikuuta 2019

Rakas Cheryln,

Hei taas! Toivon, että voit hyvin! On ollut mahtavaa jutella kanssasi puhelimessa, vaikka 15 minuutin aikarajoitus onkin tuskaa. Joskus pääsen heti uudelleen puhelimeen, mutta juuri nyt täällä on muitakin vankeja jotka haluaisivat olla puhelimessa yhtä paljon kuin minä, joten kunnioitan myös heidän puhelinaikaansa. Kuinka isäsi voi? Olen rukoillut hänen puolestaan joka päivä.

Kyllä, se anomus todella järkytti minua, (- tässä puhutaan siis vaatimuksesta poistaa uhrien kuvat Chrisin sellistä -) että ihmiset haluavat minun kärsivän niin. Vaikka he ottaisivatkin kuvani pois, he eivät voi koskaan viedä muistojani. Vanki toisesta vankilasta kirjoitti minulle aiheesta sanoen, että jos he vievät sinun kuvasi, heidän pitäisi viedä muiden 500-600 saman rikoksen tehneiden ihmisten perhekuvat myös heidän selleistään.

Tunnenko, että minun täytyisi olla vangittuna? Teosta jonka tein, ehdottomasti. Ajattelenko syyllistyväni koskaan uudelleen samaan tai olenko uhka yhteiskunnalle – Ehdottomasti EN! Jos koskaan vapaudun, tiedän että alkaisin saman tien tekemään vankilatyötä ja auttaa vankeja. Jos Jumala sallii minun vapautua, voisin jopa ryhtyä kappalaiseksi. Ehkä lait jonain päivänä muuttuvat. Asianajotiimini näki, että olin erilainen ja että sellainen teko oli ihan ainutkertainen minulle. He kertoivat minulle että Euroopassa istuisin murhasta 20 vuotta, ja Kaliforniassa 25 vuoden jälkeen elinkautisvanki voidaan vapauttaa hyvän käytöksen perusteella. Joten, jokaisella on toivoa elää vielä vankilan ulkopuolella. Tiedän, etttä fyysisesti olen vangittu näiden seinien sisälle, mutta hengessäni olen VAPAA Kristuksessa! ”

(JATKUU...)

Vierailija
8212/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten Watts siirtyi kertomaan kuinka hautasi vaimonsa matalaan hautaan. ”Kaivaessani kuoppaa se näytti syvemmältä kuin se oli. Kun vedin lakanaa, Shanann kierähti ulos ja kuoppaan.

--> Tuon jälkeen yksi lause multa vahingossa jäänyt välistä: "Luulen, että hän oli synnyttänyt".

Vierailija
8213/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosielämä on joskus pahimpia kauhutarinoita karmeampaa.

Kyllä käy surko tuota Shanann Wattsia, videoilla kivanoloinen perheenäiti joka teki kaikkensa astensa ja tuon petollisen miehensä eteen.

Mies yritti vielä että vauva olisi tullut kesken ja syötti hänelle itä oxycodonia jota löytyi ruumiinavauksessa.

Tekstiviestissä Shanann vielä ihmetteli miksi voi niin huonosti ja petollinen ukko vastaa jotain että voi raasua.

Vierailija
8214/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kirjeen loppuosa:

"Mikäli Jumala laittaa sydämellesi ajatuksia, että tarinassa on vielä muutakin mitä kerroin FBI:lle, olet siinä ihan oikeassa. En tykkää puhua näistä asioista puhelimessa, koska en voi koskaan olla varma, milloin puhelut nauhoitetaan. Tiedän, että kerroin jo sinulle näyn, jonka koin ennen 13.8. Makasin sängyllä, valot paloivat ullakolla ja alakerrassa ja tunsin olevani niin yksin. Juuri niin tapahtui (myös)14.4.kun makasin sängylläni.

En tiedä, haluatko näitä kirjaasi tai haluaako Jumala, mutta tässä ovat asiat jotka jätin kertomatta:

1. Elokuun 12. päivän iltana kun olin laittanut tytöt nukkumaan, kävelin pois ja sanoin itselleni että tämä oli viimeinen kerta kun peittelin pikkuiseni. Tiesin, mitä seuraavana päivänä tulee tapahtumaan, enkä tehnyt mitään estääkseni sitä! Olin turta koko maailmalle. Olin todellakin vienyt lapseni synttärijuhliin, leikkinyt vesi-ilmapalloilla, pitänyt hauskaa, laulanut lauluja koko kotimatkan, kylvettänyt tytöt, syönyt päivällisen, lukenut iltasatuja ja laulanut tuutulauluja , eikä mikään tuntunut missään!! Kun Shanann oli muualla, minulla oli tapana viedä tyttöjä eri paikkoihin ja leikkiä heidän kanssaan ulkona, nautin siitä, sillä se oli mahdollisuus vahvistaa sidettämme. Ja silti en voinut hillitä itseäni tekemästä sitä, minkä tiesin tapahtuvan seuraavana aamuna.

2. ( HUOM Tää on täysin sama sanasta sanaan jonka suomensin jo tuolla yllä:)

Elokuun 13. päivän aamuna menin ensin tyttöjen huoneisiin, ennen kuin minä ja Shanann riitelimme. Menin ensin Bellan, sitten Cecen huoneeseen ja käytin heidän tyynyjään tappaakseni heidät. Siksi kuolisyy oli tukehduttaminen. Lähdettyäni Cecen huoneesta, kiipesin takaisin sänkyyn Shanannin viereen ja riitamme alkoi. Shanannin menetettyä tajuntansa Bella ja Cece virkosivat. En ole varma miten se tapahtui, mutta niin kävi. Bellan silmät olivat mustelmilla ja molemmat tytöt näyttivät siltä, että olivat kokeneet jotain hyvin traumaattista. Tämä seikka teki koko asiasta paljon pahemman; tietää, että menin ensin heidän huoneisiinsa tappaakseni heidät ja lopuksi kuitenkin riistin heidän henkensä vielä öljykentällä.

3. Syy, miksi oikeuslääkäri löysi oksikodonia Shanannin elimistöstä on se, että minä annoin sitä hänelle. Ajattelin, että olisi helpompi olla Nicholen kanssa ellei Shanann olisi raskaana.

En tiedä oliko kyseessä hengellinen vierailu, mutta näin unta että Cece tanssi sellissäni tuolin vieressä. Kun hän tanssi, kaikki mappini tuolilla alkoivat liikkua ja ajattelin, että häneen voi sattua, joten huusin 'Varo, tule pois sieltä!'  Sitten heräsin. Toivon, että hän tulee uudestaan! Toivon, että he kaikki tulevat käymään (/näyttäytymään). Yritän saada pääni tyhjennettyä ajatuksista paremmin ennen nukkumaanmenoa, ehkä se auttaa.

Pidin siitä raamatunkohdasta (Joh. 10:10) jonka lähetit. Toivon, että minulla olisi olleet kuulevat korvat Jumalan kutsulle silloin kesä-/heinä-/elokuussa. Jos juoksemme synnin perässä, emme kuule Paimenemme kutsua. En pystynyt erottamaan hyviä henkiä pahoista hengistä, ja lopulta olin niin syvällä jumissa etten enää vain päässyt sieltä ylös.

Pidä huolta itsestäsi ja Jumalan siunausta,

Chris”

Tuossa siitä aiemmasta linkistä nyt kaikki. Voitte laittaa lisää linkkejä, jos vielä tarttee suomennella jotain :)

Vierailija
8215/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna Friiltä tulee ohjelma tästä klo 21.00.

Vierailija
8216/8526 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8217/8526 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna Friiltä tulee ohjelma tästä klo 21.00.

Tänään klo 21-22 FRII Murhamysteeri: Chris Watts.

Vierailija
8218/8526 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio, FRIILLÄ alkaa nyt dokkari tästä tapauksesta. 

Vierailija
8219/8526 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio, FRIILLÄ alkaa nyt dokkari tästä tapauksesta. 

Tuntiin oli saatu mahdutettua ihan asiallinen tiivistelmä tragediasta.

Rakastajatar oli sivuutettu lähes täysin.

Vierailija
8220/8526 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Watts on puhunut siitä, miten pimeitä ("dark things") asioita tapahtui kun hän oli Kessingerin luona ja että NK ja kaverinsa harrastivat jotain epäilyttävää jne. Hän on vannonut, ettei koskaan tule puhumaan näistä tapahtumista. Cadlen mukaan Wattsin ympärillä on aistittavissa jonkinlainen pahuus.

Kessinger ei ole todistajansuojeluohjelmassa, mutta hän on kadonnut jäljittämättömiin. Kukaan ei tiedä missä Nichol Kessinger tällä hetkellä on tai miltä hän näyttää."

Toivottavasti ei ole meidän ukon työpaikalla . . .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi