Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
481/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä ennen tukehdutti lapset. Siinäkin menee monta minuuttia, ennenkuin kuolee. Teki sen molemmille. Ja sitten vaimolle.

Joku epäili, että vaimo tapettiin jo heti kun yöllä tuli kotiin. Koska hänellä oli vielä rintaliivit päällä ja puhelin löytyi sohvalta. Että Chris yllätti hänet takaapäin sohvalta. Ja puhelin jäi siihen. Yleensä naiset ottaa rintaliivit pois, kun menevät nukkumaan. Ja kuka jättää puhelimen sohvalle?

Luulis kyllä, että olis ollut kamppailun jälkiä. Uskon kyllä, että lapset oli jo kuolleet kun vaimo tuli yöllä kotiin.

Uskon myös, että lapset oli jo valmiiks tapettu sänkyyn.

Vaimon yllätti takaapäin täysillä kuristamalla, eihän siinä paljoa pysty puolustautuu. Yks nirhauma sillä Chrissillä oli kaulassa, jota myös puidaan yhdessä videossa. Onnistuiko se vaimo käsillä vähän nirhasee takaapäin samalla ku mies kuristaa täysillä?

Vierailija
482/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli se sohva siis sijoitettu keskelle lattiaa. Ja puhelin löytyi siltä sohvalta. Siitä voi hyvin yllättää takaapäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita videoita, missä tää paskiainen leikkii rakastavaa isää ja aviomiestä katsoo nyt ihan eri silmin. Etenkin sitä, missä vaimo ilmoittaa raskaudesta.

Näiden äärimmäisen sympaattisten perhe- ja parisuhdevideoiden perusteella  aika harva olisi voinut edes aavistaa että tuossa on mies joka on kävelevä aikapommi.

Vierailija
484/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The cause of death for Shanann Watts, 34, was asphyxiation due to manual strangulation by another person"

http://www.timescall.com/ci_32281483/autopsy-reports-show-shanann-watts…

Eli käsin kuristettu

Vierailija
485/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita videoita, missä tää paskiainen leikkii rakastavaa isää ja aviomiestä katsoo nyt ihan eri silmin. Etenkin sitä, missä vaimo ilmoittaa raskaudesta.

Näiden äärimmäisen sympaattisten perhe- ja parisuhdevideoiden perusteella  aika harva olisi voinut edes aavistaa että tuossa on mies joka on kävelevä aikapommi.

Dr Phil sanoikin näin keskusteluohjelmassa:

"They didn't know that they were dealing with a wolf hiding in sheep's clothing"

Vierailija
486/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti ei tunnusta murhaa. Chris tunnusti. Psykopaatilla ei stressitasot nouse ja hermoile, mutta monissa videoissa Chris on todella hermostunut, esim siinä jossa tajuaa näkyvänsä naapurin valvontakamerasta. Jonkuntasoinen narsismi, persoonallisuushäiriö tai dissosiatiivinen häiriö sopii häneen. Veikkaan vahvasti viimeistä. Hän pystyy irrottautumaan persoonastaan täysin ja toteuttanut tunnepuolelta etäännyttämistä perheestään jo ehkä pitkään. Tämä näkyy myös puheissa joita myös Dr. Philissä oli, lapset ovat vain "those/these kids" my kids:ien sijaan, nimiä tuli hyvin vähän ja hän käytti yleisimmin sanaa "she".

Jostain luin tai näin että Chris oli tehnyt valheenpaljastustestin(?) Miten näissä testeissä siinä tapauksessa kävi? Yleensähän psykot pystyvät sujuvasti valehtelemaan ja huijaamaan testauslaitteita.

Ei pystynyt huijaamaan testissä ja poliisi tiesi, että Chris on syyllinen. Ei vaan saanut tunnustusta irti ennen kuin isä tuli huoneeseen ja Chris myönsi tappaneensa vaimonsa.

Jep, poliisit ehdotti, että pystyisitkö juttelee isälles. Vastas, ettei tiedä. Isä pyydettiin huoneeseen, kamera rullas ja poliisit häipy. Isälle tunnusti. Kaikki nämä nähtävissä, jos klikkailisit noi videot auki.

Kiitos tiivistyksestä. Pitääkö pyytää anteeksi että ei ehdi kaikkia videoida katsella läpi? "Kaikki nämä nähtävissä, jos klikkailisit noi videot auki", Jeez!

Eihän noita kuulusteluvideoita ookaan youtubessa enempää kuin tunteja ja tunteja. Siitä vain katsomaan. Mielekästä ajankäyttöä. Varsinkin, kun äänenlaatu on todella huono ja päällimmäisenä kuuluu huoneen seinällä tikittävä kello.

Vierailija
487/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiitos tiivistyksestä. Pitääkö pyytää anteeksi että ei ehdi kaikkia videoida katsella läpi? "Kaikki nämä nähtävissä, jos klikkailisit noi videot auki", Jeez!   [/quote]

Tämä keskustelu on pitkästä aikaa yksi kiinnostavimmmista ketjuista tälllä palstalla.

Suureksi osaksi siksi että siihen on osallistunut todella fiksuja keskustelijoita joita tämä käsiteltävä (väkeviä tunteita nostattava) aihe kiinnostaa.

Kunnioitetaan toisiamme .

Kiukuttelut eivät kuulu asialliseen keskusteluun.

Jatketaan asiallisella pohjalla. Kukaan ei ala riitelemään kenenkään kanssa, niin linkki pysyy palstalla.

Tämä selvä?

Vierailija
488/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Talking to cops in interview, Watts said he took his daughters home, gave them both showers, fed them snacks and tucked them into bed.

Hours later they were murdered, alongside their mum Shannan.

Shannan's dad Frank Rzucek saw Watts and Bella on Facetime that evening, telling cops she was happily eating pizza.

Watts said Bella woke up twice in the night to ask when her mum was coming home.

The sister of the birthday boy who threw the party told cops Watts had asked her to watch the girls a day earlier.

It later emerged he was visiting his mistress, Nichol Kessinger."

https://www.thesun.co.uk/news/worldnews/7821936/chris-watts-giggled-pol…

Vierailija
489/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr Phil DEC 18, 2018 ||Husband, Father, Murderer: Inside the Chris Watts Case

Aika hyvää analyysia.

Vierailija
490/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmivaa. Oma anoppini on muistuttaa vähän Chrisin äitiä. Saa samanlaisen inhonsekaisen ilmeen kasvoilleen kun näkee minut, kuin miltä Chrisin äiti näyttää Shanannista puhuessaan. Samalla tavalla on alusta alkaen ollut suhdettamme vastaan ja torpedoinut kasvatus- ja ravintoperiaatteitamme lastemme kanssa. Välillä yhteisillä illallisilla jää kiinni katselemasta minua kylmäävän vihaavalla katseella ja usein kun puhun jotain pyörittelee silmiään ja luo merkitseviä katseita apen suuntaan. Olen ihan tavallinen tyttö, kiltti, hyvinkoulutettu, perusnätti. Meillä on upeat hyvinkasvatetut lapset, joita ylistetään joka paikassa. Mitään erityistä vihattavaa ei minussa ole.

Mikä oli tämän katkeran vuodatukseni pointti? Tapaus on saanut minut miettimään omaa perhettäni, anoppia, miestä. Minun silmissäni Chrisin anoppi kantaa suuren vastuun miehen teoista, vaikuttaa karmivalta ihmiseltä, joka on kasvattanut pedon. Miten sitten oma anoppini, joka on samalla tavalla kylmä, on saanut kasvatettua silminnähden lämpimän ja ihanan miehen. Vai onko? Onko oma huamaava miehenikin hullu psyko joka vaan yht´äkkiä napsahtaa ja tekee jotain hirveää? Pitäisikö olla peloissani. Mies ei halua/uskalla minua äitiään vastaan puolustaa ja epäilen että jos hänen joskus olisi pakko valita, niin jäisin kakkoseksi.

Katsoitko tuon viestissä/kommentissa numero 419 olevan linkin?  (Missä tämä nainen kertoo mitä tulee panna merkille).

Christopher Wattsin äiti käyttäytyy kyllä kieltämättä omituisesti.

Uhrin, eli Shannan Wattsin isä astui esiin ja puhui suoraan Christopher Wattsille oikeudenkäynnin loppupuheenvuorossa.

Pahantekijän, eli Christopher Wattsin isä pysyi hiljaa, sen sijaan (päällepäsmäri?) äiti tuli vakuuttamaan rakkauttaan ja anteeksiantoaan pojalle ilman ainoatakaan myötätunnon ilmaisua uhreille tai uhrien perheelle.

Mitä Äiti rakastaa lastaan???

mitä ihmettä?

Vierailija
491/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin rakkaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmivaa. Oma anoppini on muistuttaa vähän Chrisin äitiä. Saa samanlaisen inhonsekaisen ilmeen kasvoilleen kun näkee minut, kuin miltä Chrisin äiti näyttää Shanannista puhuessaan. Samalla tavalla on alusta alkaen ollut suhdettamme vastaan ja torpedoinut kasvatus- ja ravintoperiaatteitamme lastemme kanssa. Välillä yhteisillä illallisilla jää kiinni katselemasta minua kylmäävän vihaavalla katseella ja usein kun puhun jotain pyörittelee silmiään ja luo merkitseviä katseita apen suuntaan. Olen ihan tavallinen tyttö, kiltti, hyvinkoulutettu, perusnätti. Meillä on upeat hyvinkasvatetut lapset, joita ylistetään joka paikassa. Mitään erityistä vihattavaa ei minussa ole.

Mikä oli tämän katkeran vuodatukseni pointti? Tapaus on saanut minut miettimään omaa perhettäni, anoppia, miestä. Minun silmissäni Chrisin anoppi kantaa suuren vastuun miehen teoista, vaikuttaa karmivalta ihmiseltä, joka on kasvattanut pedon. Miten sitten oma anoppini, joka on samalla tavalla kylmä, on saanut kasvatettua silminnähden lämpimän ja ihanan miehen. Vai onko? Onko oma huamaava miehenikin hullu psyko joka vaan yht´äkkiä napsahtaa ja tekee jotain hirveää? Pitäisikö olla peloissani. Mies ei halua/uskalla minua äitiään vastaan puolustaa ja epäilen että jos hänen joskus olisi pakko valita, niin jäisin kakkoseksi.

Katsoitko tuon viestissä/kommentissa numero 419 olevan linkin?  (Missä tämä nainen kertoo mitä tulee panna merkille).

Christopher Wattsin äiti käyttäytyy kyllä kieltämättä omituisesti.

Uhrin, eli Shannan Wattsin isä astui esiin ja puhui suoraan Christopher Wattsille oikeudenkäynnin loppupuheenvuorossa.

Pahantekijän, eli Christopher Wattsin isä pysyi hiljaa, sen sijaan (päällepäsmäri?) äiti tuli vakuuttamaan rakkauttaan ja anteeksiantoaan pojalle ilman ainoatakaan myötätunnon ilmaisua uhreille tai uhrien perheelle.

Mitä Äiti rakastaa lastaan???

mitä ihmettä?

Minun äitini ei rakasta minua..silti en ole vielä t.appanut ketään

Isäni tosin t.appoi itsensä..äiti ei itkenyt hautajaisissa.

Ehkä hän ei vain osaa rakastaa ketään

Vierailija
492/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmissän iäitinikantaa suuren vastuun teoistani, vaikuttaa karmivalta ihmiseltä, joka on kasvattanut minut

. Miten sitten oma anoppini, joka on , on saanut kasvatettua silminnähden lämpimän ja ihanan miehen.

Vai onko? Onko oma huamaava miehenikin hullu psyko joka vaan yht´äkkiä napsahtaa ja tekee jotain hirveää? Pitäisikö olla peloissani.

Vierailija
493/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta m.urhaaja koska minua ei rakastettu.

Olen nyt 50v ja tunnen itseni yksinäiseksi, jopa ihmisten ympäröimänä.

Kotia ei ollut , eikä tule.

En enää haaveile kodista, en sellaista ansaitse.

Äiti on hengissä, isä k.uollut

Vierailija
494/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jenkit osaa. Ne käy kaiken läpi tarkkaan erittäin koulutettujen ihmisten kanssa. Ja kaikki julkaistaan paitsi uhrien ruumiit.

Vierailija
495/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jenkit osaa. Ne käy kaiken läpi tarkkaan erittäin koulutettujen ihmisten kanssa. Ja kaikki julkaistaan paitsi uhrien ruumiit.

Millainen ihminen on erittäin koulutettu?

Vierailija
496/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun silmissän iäitinikantaa suuren vastuun teoistani, vaikuttaa karmivalta ihmiseltä, joka on kasvattanut minut

. Miten sitten oma anoppini, joka on , on saanut kasvatettua silminnähden lämpimän ja ihanan miehen.

Vai onko? Onko oma huamaava miehenikin hullu psyko joka vaan yht´äkkiä napsahtaa ja tekee jotain hirveää? Pitäisikö olla peloissani.

Mun mies taas on jotenki tunnekylmä. Ei osaa näyttää tunteita. Eikä sen empatiakyvyssäkään ole hurraamista. Välillä vitsailen päin naamaa, että sä et kyllä osaa empatiaa, ei tule siltä luonnostaan myötäelää, jos vaikka sanon, että on pää kipeä.

Äitinsä myös melko kylmä. 

Vierailija
497/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Chris on uskossa ..niin hänen tarvitsee vain aidosti katua

Ja Jumala antaa anteeksi ja Chris pääsee taivaaseen.

Jeesus otti murhamiehet taivaaseen ristillä k.uollessaan.

Jumala on rakkaus ja antaa anteeksi

Taivaassa Chris tapaa perheensä jälleen:)

Vierailija
498/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen on erittäin koulutettu?

Paikallinen seriffi

Vierailija
499/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmetyttää, miten Chris sai kuristettua Shanannin ja jälkiä kaulaan ei juuri jäänyt? DA sanoo loppupuheenvuorossaan, että ainoa jälki oli pieni (sormen?) jälki kaulan oikealla (muistelen, että oikealla), puolella? Ei siis mitään sellaisia jälkiä, että koko kaula olisi ollut punainen ja ruhjeilla, vaan jälki oli todella pieni, minimaalinen. Mutta ilmeisesti jos osaa tekniikan ja oikeasta kohdasta painaa, ei jälkiä juuri näe. Vahvahan Chris oli/on. 

Minuakin harmittaa, miten huono äänenlaatu on noissa videoissa joissa poliisit kuulustelee Chrisiä pienessä kopissa. Ihan täysillä saa keskittyä, että selvän saa. 

Vierailija
500/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies taas on jotenki tunnekylmä. Ei osaa näyttää tunteita. Eikä sen empatiakyvyssäkään ole hurraamista. Välillä vitsailen päin naamaa, että sä et kyllä osaa empatiaa, ei tule siltä luonnostaan myötäelää, jos vaikka sanon, että on pää kipeä.

Äitinsä myös melko kylmä. 

Vaikutat melko hullulta itsekin, pitäisikö perheesi pelätä sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi