Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
Moni väittää, että Chris on psykopaatti. Olenko ymmärtänyt väärin, kun olen luullut, että psykopaatti läpäisee valheenpaljastustestin, koska ei tunne mitään? Vai onko niin, että psykopaatti saattaa läpäistä, mutta osa psykoista jää kuitenkin kiinni testissä..? Chris ei vaikuta kovalta ja täysin tunteettomalta, ennemminkin ressukalta. Uskon kyllä, että C on kaikin tavoin sekopää, mutta psykopaatti on mielestäni paljon älykkäämpi ja kovempi, sekä parempi valehtelija. C on tohveli, jolta puuttuu moraali, tunteet ja järki. Lisäksi C oli sekaisin seksuaalisen identiteettinsä kanssa. Eikös hänellä ollut suhteita myös miehiin..?
Psykopaatti saattaa läpäistä valheenpaljastustestin, tai sitten ei. Psykopaatteja on myös erilaisia ja eri tasoisia, osa heistä älykkäitä ja taitavia valehtelemaan osa ei niinkään. Yksi psykopaatti profiili on ns. "selkärangaton psykopaatti" joka on juuri tuollainen tahdoton tossukka. Yhteistä kaikilla normaalin tunne-elämän puuttuminen, suurellinen käsitys itsestä ja omista kyvyistä olivatpa ne oikeasti mitä tahansa, taipumus petollisuuteen ja muiden hyväksikäyttöön. Tuo siloteltu käsitys psykopatiasta on Hollywoodin aikaansaannos. Todellisuus on paljon rosoisempi.
Ja oikeastihan me emme tiedä mitä siinä valheenpaljastuskokeessa tapahtui. Chris saattoi läpäistä siitä osan tai jopa sen kokonaan ja tuo oli vain kuulustelutaktiikka. Valheenpaljastustestihän ei kelpaa todisteeksi oikeudessa, sitä käytetään kuulustelutarkoituksiin.
Chris on Jenkeissä leimattu narsistiksi ja psykopaatiksi.
Chrisillä ei ollut seksisuhteita miehiin, se joka väitti olevansa Chrisin rakastaja halusi vain julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Chrisillä ei ollut seksisuhteita miehiin, se joka väitti olevansa Chrisin rakastaja halusi vain julkisuutta.
Mistä tiedät?
Netflixissä nyt erittäin mielenkiintoinen sarja Ted Bundysta. Tähän Watts keissiin uusia käänteitä odotellessa ihan varteenotettavaa tutkimus matskua psykopaattejen mielenliikkeistä. Chrisistä monesti täälläkin todettu että hän käyttäytyi liian hätääntyneen oloisesti ollakseen oikea psykopaatti- mutta niin se vaan nähtävästi Ted Bundykin oli köntsät housuissa, tärisevän oloinen kun jäi ensimmäistä kertaa poliisien kynsiin epäilyksen alaiseksi. Muutenkin loppujen lopuksi suurin osa tämmöisistä mielivaltaisista omanvallan käyttäjistä on pohjimmiltaan heikkoja vellihousuja, jotka rakkauteen pettyneinä eivät ole kyenneet ryystämään räkäänsä/nuolemaan haavojaan vaan sen sijaan ovat hajonneet totaalisesti ja ryhtyneet kostamaan tunne-elämänsä haavoja täysin viattomia ihmisiä kohtaan. Chrissillä, tuolla vässykällä, tosin ei ollut sydänsuruja muita kuin se että hänen vaimo ja lapset olivat ikävästi uuden rakkauden tiellä, ja vellihousu kun oli, ei ollut rohkeutta edes ottaa normi eroa, (vaimohan olisi voinut vaikka huutaa ja sanoa vastalauseen). Naisten heittopussina koko ikänsä olleena noudatti nyt salarakkaansa käskytyksiä/haaveita. Chris ehkä itse koki myös olevansa jollain lailla voimissaan toteuttaessaan raukkamaista tekoaan- Totuus kuitenkin on että hän laihtumisen ja kunnon kohottamisen myötä sai palleihinsa vain sen verran testosteronia että tunsi munaskuukkeleissaan aivan uudenlaista jännää tunnetta ja Kessingerin takamuksen ihanan hajun ja maun yllyttämänä luuli vihdoin löytäneensä itsestään sen kauan kadoksissa olleen miehen- Yksinkertaisuudessaan erehtyi kuvittelemaan tekevänsä miehisen teon, jälleen kuitenkin miehisyydessä vahvasti epäonnistuen- Kenties tajusi jo hetki murhien jälkeen olevansa edelleen vielä suurempi tahdoton vätys kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Niin tästä ei näytä kyllä olevan faktaa. Poliisitkin nauroivat tälle päin naamaa ja sanoivat että hyvin vaikea uskoa hänen juttujaan. Jos jollain on faktatietoa muista kuin Kessinger-salarakkaasta niin laittakaas linkkiä kiitos.
"Netflixissä nyt erittäin mielenkiintoinen sarja Ted Bundysta. Tähän Watts keissiin uusia käänteitä odotellessa ihan varteenotettavaa tutkimus matskua psykopaattejen mielenliikkeistä. Chrisistä monesti täälläkin todettu että hän käyttäytyi liian hätääntyneen oloisesti ollakseen oikea psykopaatti- mutta niin se vaan nähtävästi Ted Bundykin oli köntsät housuissa, tärisevän oloinen kun jäi ensimmäistä kertaa poliisien kynsiin epäilyksen alaiseksi."
Niinpä.
Ted Bundy oli tosiaankin "köntsät pöksyissä" kun vastassa olikin aikuiset miehet, eli riuskat poliisisedät.
Hän kun kaltaisineen pärjäsi vain tainnutetuille ja sidotuille, alistetuille naisille tai lapsille.
Eihän tämäntyyppiset kahjot miesten päälle käy vaan heille ollaan niin lipeviä. Ted Bundy oli impotentti joka ei kyennyt lähestymään naisia kuin sadistisella tavalla , hän oli selkeä saalistaja ja psykopaatti.
Chris Watts taas meni selkeästi totaali-sekaisin pitkällisten vaatimusten ristipaineissa ja manipulatiivisen,ja kateellisen, ja juonittelevan nartun leluna joka katsoi kuinka pitkälle Watts on (hänen takiaan) valmis menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti ja pahoittelenkun, mutta silti ihmettelen tuota talon kokoa. Miksi ihmeessä pitää ihmisten asua noin valtavissa lukaaleissa, ahdistavan paljon tilaa. Noinkin pieni perhe. Oli niin hyytävä se video kun poliisit yöllä kiersivät talon läpi, kun naapuri oli heidät hälyttänyt nähtyään talossa valot surmien jälkeen.
Koska se on amerikkalainen tyyli.
Ei kaikkien amerikkalaisten tyyli. Katsokaa YouTubesta True crime loser: Chris Watts - the horrors of buying a house you can’t afford.
Siinä asioista työnsä kautta perillä oleva kaveri ottaa kantaa Wattsien taloudelliseen ahdinkoon.
Minä en onnistu linkittämään tuota mainitsemaasi lähdettä , voisitko linkittää tähän tuon, mihin viittasit , kiitos.
Kyllä Jenkit asuu isosti, ihan pötyä väittää, etteivät muka asu. Mulla on sukulaisia siellä, keskituloisia taviksia. Asuvat jättisuurissa omakotitaloissa. Monta vessaa, jättisuuret makkarit, suuri kellarikellos johon tehty pelihuone tms. Ja siis kaikilla heillä ja heidän tutuillaan sama meininki.
Jenkeillä on tosi surkeat lomakertymät töissä (esim. viikko lomaa vuodessa on normi), joten viettävät todella paljon aikaa kotona. Kai se sitten on kivaa, kun on iso ja viihtyisä talo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jenkit asuu isosti, ihan pötyä väittää, etteivät muka asu. Mulla on sukulaisia siellä, keskituloisia taviksia. Asuvat jättisuurissa omakotitaloissa. Monta vessaa, jättisuuret makkarit, suuri kellarikellos johon tehty pelihuone tms. Ja siis kaikilla heillä ja heidän tutuillaan sama meininki.
Jenkeillä on tosi surkeat lomakertymät töissä (esim. viikko lomaa vuodessa on normi), joten viettävät todella paljon aikaa kotona. Kai se sitten on kivaa, kun on iso ja viihtyisä talo.
No näin just. Eikä tarvitse katsoa kuin sisustusohjelmia niin sen näkee. Ihan tavallisilla perheillä 5 makkaria joissa monissa omat vessat ja vaatehuoneet. Itse olen ikäni asunut Helsingissä kerrostalossa enkä tiedä onko vastaavia taloja Suomessa keski-luokkaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin just. Eikä tarvitse katsoa kuin sisustusohjelmia niin sen näkee. Ihan tavallisilla perheillä 5 makkaria joissa monissa omat vessat ja vaatehuoneet. Itse olen ikäni asunut Helsingissä kerrostalossa enkä tiedä onko vastaavia taloja Suomessa keski-luokkaisilla.
Kengille oma huone ja hyllyt -- no mikä ettei. American style living. Aikaisemmin oli luksusta jos oli pieni pukeutumis/vaatehuone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kengille oma huone ja hyllyt -- no mikä ettei. American style living. Aikaisemmin oli luksusta jos oli pieni pukeutumis/vaatehuone.
Ehkä se kenkähylly oli joo pikkasen liioiteltu. Kahden lapsen äiti joka pitää joka päivä varvastossuja (näin kertoi ystävä Nicole Atkinson) ei taida tarvita paria-kolmeakymmentä paria kenkiä.
True crime loser: Chris Watts - the horrors of buying a house you can’t afford
Nainen analysoi tätä tapausta, murhia, ja varsinkin Chrisin ja salarakkaan viestittelyjä ja Vivant turvajärjestelmää jne.
julkaistu 99 minuuttia sitten. Kannattaa katsoa
Oh hoh, Shananin kaveri jopa ajoi autolla lääkärin vastaanotolle, jolle Shananin piti mennä sinä aamuna. Hän sanoi vastaanottovirkailijalle, että hän tietää, etteivät he voi kertoa paljoa, mutta hän on erittäin huolissaan, sillä Shananin auto on kotona, kengät eteisessä, hän ja lapset ovat vain kadonneet, Shanann ei vastaa puhelimeen jne. Että sanokaa, oliko Shanann täällä tänä aamuna klo 9. Vastaanottovirkailija sanoi, että ei ollut.
Sitten hänelle sanottiin, että mene takaisin heidän talolleen ja soita poliisit. Ja niin hän teki.
Tässä:
Jenkeissä voi soittaa poliisille niin sanotun "welfare check:in". Eli hyvinvointitarkastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole lomaillut viiteen vuoteen. Jos kotini ei olisi ihana, olisin varmasti jo burn outissa ja masennuksessa.
Miettikää järjellä.
Mies kuuluu mielenterveyslaitokseen, ei hirsipuuhun.
Emme elä enää keskiajalla
Revolutionary Road . Tuo elokuva tulee ohuesti mieleen tuosta lähiöstä, missä Wattsin perhe asui.