Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini 25v nainen söpöstelee kuin teini

Vierailija
08.12.2018 |

Onko teidän mielestä normaalia, että 25v nainen käyttäytyy kuin teini? Ihailee Ariana Grandea, pukeutuu tyttömäisesti (mekkoja, rusetteja, lyhyitä hameita, korkkareita). Hän käyttäytyy miestenkin seurassa ”söpöstellen”. Alkanut ärsyttää toisen käytös kun tässä iässä pitäisi alkaa olla aikuismaisempi. Olemme molemmat 25-vuotiaita.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo-alert kirjoitti:

Minä lyön roponi vetoa, että tämän aloituksen on tehnyt mies Porvoosta.

Porvoosta joo, mutta palstamamma.

Vierailija
42/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä söpöstelijät on setämiehen mieleen. Ovat aika helppoja tapauksia ja tykkäävät vanhemman sedän taioista! ;)

T:Setämies

Kyllä mä katselen niitä 20-25-vuotiaita miehiä.

N27

Vierailija
44/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pukeututukoon miten haluaa, 25v on vielä nuori joten nuorekas tyyli on ihan ok. Ja vaikka haluaisi pukeutua tyttömäisesti vielä 45vuotiaana, sekin on ok. EI muiden mielipiteistä tarvitse välittää.

Vierailija
45/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän mielestä normaalia, että 25v nainen käyttäytyy kuin teini? Ihailee Ariana Grandea, pukeutuu tyttömäisesti (mekkoja, rusetteja, lyhyitä hameita, korkkareita). Hän käyttäytyy miestenkin seurassa ”söpöstellen”. Alkanut ärsyttää toisen käytös kun tässä iässä pitäisi alkaa olla aikuismaisempi. Olemme molemmat 25-vuotiaita.

Kuulostaa ihanalta :) toivottavasti pysyy nuorekkaana eikä tätiydy vielä moneen vuoteen.

Vierailija
46/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kuuntelen uutta musaa ja löydän uusia ja nuoriakin artisteja, vaikka olen yli 30. En hirveästi ymmärrä jos tämä jollekin tarkoittaa, että en osaa aikuistua.

Vierailija
47/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsi! Itse tykkään juurikin söpöstelevästä tyylistä... :( Tyyliin kaulukselliset mekot, villakangasshortsit, iloisen väriset neuleet, hassut kuviot jne. Olen 27. 

Vierailija
48/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n huolen. Jokainen saa tietenkin tykätä mistä tyylistä haluaa. Eikä se vahingoita ketään eikä häntä itseäänkään. Mutta kun nyt satun tietämään naisen, joka on tuota samaa ikäluokkaa, ja jolla tyylinä on tuollainen lapsellinen sarjakuvahahmotyyli, niin luulen tietäväni mitä ap tarkoittaa. Ja tällä naisella on taustalla lapsuudenperhe, jossa asiat eivät olleet hyvin ja lapsista huolehtiminen vähän satunnaista. Nykyaikana perhe olisi lastensuojelun asiakkaana, mutta silloin aikanaan asioita katsottiin läpi sormien, joten lapset olivat sitten lähinnä heitteillä. Seurauksena on sitten mm. tuo, että tuo nainen on halunnut jäädä ikuiseksi lapseksi.

Vierailija
49/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt voisiko kaverillani olla jokin mielenterveysongelma? Kerran juhlittiin porukalla hänen luonaan ja näin keittiön laatikossa ”Sertralin” nimisiä lääkkeitä. Olin etsimässä lusikkaa kun avasin väärän vetolaatikon. Nämä ilmeisesti ovat masennus/ahdistuslääkkeitä?

Ap

No jos hänellä on masennus niin sitä suuremmalla syyllä hänen pitää antaa olla oma itsensä ja tehdä niitä söpöjä höhliäkin asioita, että hän saa tuntea onnellisuutta, koska jokaisella on siihen oikeus.

Vierailija
50/53 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä keskustelu minusta? Haha! Kuulostaa niin just multa. Arianalla on ihana tyyli, tykkään tyttömäisistä jutuista, mekoista ja ruseteista, fantasiasarjoista ja -leffoista. Niin ja ikäkin täsmää, melkein. Täytän ensi viikolla 25v. Olen sairastanut masennusta ja ahdistuneisuushäiriötä todella nuoresta asti, joten ehkä sillä on jotain vaikutusta asiaan, en tiedä.. En halua aikuistua jos se tarkoittaa vakavoitumista ja kaikesta itselleni iloa tuottavasta luopumista.

Vierailija
51/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, mua alkoi taas ärsyttää!

Ap

Vierailija
52/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä asia edes sinulle kuuluu. Älä ole hänen ystävänsä, kun et kunnioita häntä ollenkaan. 

Vierailija
53/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up, mua alkoi taas ärsyttää!

Ap

XD ei helkkari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän