Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini 25v nainen söpöstelee kuin teini

Vierailija
08.12.2018 |

Onko teidän mielestä normaalia, että 25v nainen käyttäytyy kuin teini? Ihailee Ariana Grandea, pukeutuu tyttömäisesti (mekkoja, rusetteja, lyhyitä hameita, korkkareita). Hän käyttäytyy miestenkin seurassa ”söpöstellen”. Alkanut ärsyttää toisen käytös kun tässä iässä pitäisi alkaa olla aikuismaisempi. Olemme molemmat 25-vuotiaita.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi söpöstelevä tsypykkä.

Vierailija
2/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm eikö Ariana Grande ole itsekin 25v? Joten sinänsä ihan normaalia jos ihailee tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies kirjoitti:

Mulle kelpaisi söpöstelevä tsypykkä.

Ja ikäsi oli 40+?

Vierailija
4/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 vutoias nainen ja minusta alle 30v voivat olla hyvinkin tyttömäisiä. Hyvin sopii joillekkin naisille .

Vierailija
5/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt voisiko kaverillani olla jokin mielenterveysongelma? Kerran juhlittiin porukalla hänen luonaan ja näin keittiön laatikossa ”Sertralin” nimisiä lääkkeitä. Olin etsimässä lusikkaa kun avasin väärän vetolaatikon. Nämä ilmeisesti ovat masennus/ahdistuslääkkeitä?

Ap

Vierailija
6/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuus on siitäkin hyvää aikaa että saa tehdä ja olla niinkuin itse haluaa.

Vierailija
7/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista käytöstä, mutta aika harmittomalta sinänsä kuulostaa. Aikuiset pystyvät paljon pahempaankin "normaaliin" käytökseen.

Toisaalta ymmärrän kyllä että moinen ärsyttää. Itseänikin ärsyttäisi. Mutta kukin taaplaa tyylillään eikä hänen söpöstelynsä toivottavasti heijastu sinuun että muut kuvittelisivat sinunkin olevan samalla tapaa suloisen avuton.

Vierailija
8/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lyön roponi vetoa, että tämän aloituksen on tehnyt mies Porvoosta.

Vierailija
9/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias ei ole vielä niin vanha että pitäisi alkaa leikkiä aikuista jos ei vielä siltä tunnu. Varsinkin kaveriporukassa olisi kiva jos jokainen saisi olla aidoimmillaan, eikä kenenkään tarvitsisi jäykistellä vain sen takia että pitää olla "aikuismaisempi".  Löysää ap vähän sitä nutturaasi.

Vierailija
10/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan viiskymppisiäkin jotka pukeutuu kukkamekkoihin ja kihartaa hiuksia fiftari-tyyliin. Ei iän tarvitse vaikuttaa.

Vierailija
11/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... 2-3/5. Ainakin kikatteleva tissivakomies on vähän laajentanut repertuaariaan.

Vierailija
12/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo-alert kirjoitti:

Minä lyön roponi vetoa, että tämän aloituksen on tehnyt mies Porvoosta.

Miksi mies tekisi tämänkaltaisen aloituksen? Kuulostaa kyllä oudolta, että ap on tutkinut mitä lääkkeitä toinen syö!

Vierailija
13/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna söpöstellä. Jos se on hänen mielestään mukavaa ja hän viihtyy roolissaan, niin silloin se on hyvä. Me kaikki olemme erilaisia ja sinä et voi määrittää ystäväsi tapaa olla ja elää. Hän ei vahingoita itseään söpöstelyllään, joten jos sinua asia häiritsee, niin vaihdat seuraa.

Vierailija
14/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt voisiko kaverillani olla jokin mielenterveysongelma? Kerran juhlittiin porukalla hänen luonaan ja näin keittiön laatikossa ”Sertralin” nimisiä lääkkeitä. Olin etsimässä lusikkaa kun avasin väärän vetolaatikon. Nämä ilmeisesti ovat masennus/ahdistuslääkkeitä?

Ap

Ehkä sillä on jotain lapsuuden traumoja tai muuten paha olla ja söpöily/tyttömäisyys auttaa jotenkin arjessa selviytymisessä?

Vierailija
15/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet tissit laihassa varressa ja söpö tyyli sopii minulle paremmin kuin seksikäs tai elegantti tyyli. Olen juuri kaverisi ikäinen enkä välitä v*ttuakaan mitä muut ajattelee.

Vierailija
16/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan viiskymppisiäkin jotka pukeutuu kukkamekkoihin ja kihartaa hiuksia fiftari-tyyliin. Ei iän tarvitse vaikuttaa.

Juuri näin. On ihan mukava olla vaikka vaatteiden kautta välillä erilainen kuin mitä muut odottavat. Se on hyvin piristävää tällaisen tylsän taviksenkin mielestä.

Vierailija
17/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa olla tyttömäinen jos haluaa! Ja vielä jos on sinkku niin vetoaa suurimpan osaan miehistä

Vierailija
18/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaverisi kaltainen.. iältänikin samaa luokkaa. En halua aikuistua vaan haluaisin pysyä tyttömäisenä ikuisesti.

Vierailija
19/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisuus on siitäkin hyvää aikaa että saa tehdä ja olla niinkuin itse haluaa.

Mutta kun ei saa. Ellei halua elää loppuelämänsä syrjäytyneenä.

Vierailija
20/53 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Psykoosilääkeitä?