Kuinka nopeasti saat orgasmin kun sinua nuollaan?
Meinasi eilen loppua usko kesken ja kieli puutua. Puolisen tuntia. Onko tuo enää kohtuullista? Miksi tulee sitä kovemmin mitä pitempään kestää?
Kommentit (45)
Mansplaining.
Kysytään, kuinka nopeasti SAAT nuolemalla niin eikös ketju ole täynnä setiä, jotka kertovat. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Noin 20 naisen kokemuksella jokainen saa. Osalla menee pari minuuttia ja osalla jopa 30. Muutama ahdistunut mahtuu joukkoon eikä saa oikein millään tavalla.
Toivottavasti et oikeasti ajattele, että orgasmittomuus on yhteydessä ahdistuneisuuteen. En ole tuollaista teoriaa koskaan kuullut enkä mistään seksuaalisuuteen liittyviltä sivustoilta lukenut. Tarkoitatkio mahdolllisesti estyneisyyttä?
Syitä orgasmittomuuteen voi olla monia: SSRI-lääkkeet aiheuttavat joillekin, samoin masennus. Tietyt verenpaine- ja muutlääkkeet. Klitoriksen hermotus. Vaadittavan stimulaation ja sen kesto. Kaikillehan ei toimi samat asiat! Kiinnostaisi tietää, saavatko ko. naiset, joiden kanssa olet ollut, itsekseen. Oletko kysynyt? Entä oletko kysynyt, mitä he tarvivat ja hauavat?
Itse olen ns hidas saamaan, mutta saan sitten järjettömällä voimalla. Laukeaminen on joskus ennen ollut välillä vaikeaa, ja sen osaan sanoa, että jos ajattelen, että nyt toinen väsyy ja kyllästyy eikä nauti, en varmasti saa. Eli jos on painetta saada äkkiä.
n50+ kirjoitti:
sen osaan sanoa, että jos ajattelen, että nyt toinen väsyy ja kyllästyy eikä nauti, en varmasti saa. Eli jos on painetta saada äkkiä.
Todella paljon tämä. Jos tulee yhtään tunne, että toinen jostain velvollisuudentunnosta tekee, niin en pysty rentoutumaan tarpeeksi päästäkseni lähellekään laukeamista. Tuntuu hyvälle juu, mutta jos tuntuu että pitäisi laueta asap niin ei todellakaan ole tulossa. Valitettavasti tämä mielikuva asentuu helposti jo suhteen alussa, koska miehiä vaan on niitä, jotka antaa mielellään, ja miehiä, jotka antaa koska pitää antaa (?) ja se ei yleensä jää naiselle epäselväksi, kummasta on kyse. Jälkimmäisten kanssa en välttämättä tule ikinä laukeamaan, ensimmäisten kanssa olen ainoastaan saanut. Se asenne vain heijastuu touhun aikana, puhumattakaan jos toinen kysyy jotain "tuutko pian".
Tässä kyllä hyvää oppimateriaalia näin miehenä..... 🤔 Mystistä muttei auta kuin harjoitella aina kun mahdollista !
Sain nopein orgasmin nuolemisesta kun istuin mieheni suun päällä. Kesti alle 2 minuuttia kun sain. Valitettavasti tässä asennossa ei ole mahdollista laittaa sormi sisällеni ja kun sen jälkeen hän työnsi sisälleeni ei tuntenut kivalta kun lihakset eivät ollut venytettyjä, sattui aluksi vaikka olin aika kostea ja halusin hänet hirveasti. Toivottavasti täma on hyödyllistä.