Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyytäisinkö kummiksi...

Vierailija
11.05.2006 |

Vauva on syntymässä kesällä ja kummeja ollaan miehen kanssa mietitty kuumeisesti. Ennestään meillä on yksi lapsi. Minulla on veli ja sisko, veli on ekan lapseni kummi ja ajattelin pyytää siskoani toiseksi kummiksi. Tahtoisimme tälle toisellekin lapselle 4 kummia kuten ekallakin, eli 2 minun " puolelta" ja 2 miehen " puolelta" .

Ongelmanani on se, ettei ole enempää sisaruksia joita pyytää, veljeäni en tahdo taas pyytää kummiksi. Minulla on pari kaveria, joita olen harkinnut, toista vakavammin. Hänen kanssaan viestitellään useita kertoja viikossa, mutta nähdään harvemmin, ehkä 3-4 kertaa vuodessa. Tullaan hyvin juttuun jne. hän on naimisissa, mutten kyllä tunne ollenkaan hänen miestään. Onko tylyä pyytää kummiksi pelkästää kaveria, ei siis hänen miestäänkin? Odotankohan kaverisuhteeltamme liikaa jos pyydän häntä kummiksi, tunnemme oikeastaan kuitenkin alunperin työn kautta...ts yleensähän ollaan syvimpiä ystäviä, että pyydetään kummiksi.

Kääks, onpa hankalaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt myöhemmin... hän on se kaikkein " paras" kummi!

Vierailija
2/2 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ovat lapsen elämässä läsnä joka tapauksessa melko tiiviisti (jos niin tahtovat), miksei pyytää kummiksi YSTÄVIÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan