Oletko ollut moottorikelkan kyydissä?
Ystäväni pyysi minua mukaan kelkkailemaan.En ole ikinä ollut kelkan kyydissä,ja tämä kaikki on mulle ihan uutta. Ainakin pitää pukeutua lämpimästi. Mitä muuta pitää ottaa huomioon? Ajelua jossain pelloilla ja metsätiellä.
Kommentit (54)
Ei kannata lähteä ilman kypärää! Ja pyöräilykypärä tuskin pysyy päässä 100 vauhdissa!!
Nuorena tuli ajeltua noin 3000km joka talvi. Taitaa olla jotain 15 vuotta kun olen viimeksi ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähteä ilman kypärää! Ja pyöräilykypärä tuskin pysyy päässä 100 vauhdissa!!
Pysyy kyllä pääs, mutta pää jäätyy.
Ei taida ystäväsi paljoa piitata turvallisuudesta,kun ei ole kypärä asiaa puheeksi ottanut. Kysy edes onko sillä lainata kypärää,tai käyttääkö kypärää ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan oireista kertoo selkeästi se että yksinkertainen vinkkipyyntö uuteen tilanteeseen kerää ensihätään kaksi alapeukkua. Nyt hei oikeasti ihmiset vähän ryhtiä siihen menoon! Jos teillä on tarpeeksi tietoa muille jaettavaksi niin kertokaa nyt P-kele niitä vinkkejä.
Kanattas varmaan jutella sen ystävän kanssa. Hänellä on ehkä lainata varusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyy kyllä pääs, mutta pää jäätyy.
Mitäpä luulet suojaako pään päällä keikkuva potta... tuskin!
Kysyin ystävältäni kypärä asiaa,ja hän sanoi että hänellä vanha kypärä,jota voin tarvittaessa lainata. Ystäväni oli sitä mieltä että kypärää ei välttämättä tarvitse. Ehkä kuitenkin laitan sen kypärän päähän.! Jännittää jo niin kovasti muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ystävältäni kypärä asiaa,ja hän sanoi että hänellä vanha kypärä,jota voin tarvittaessa lainata. Ystäväni oli sitä mieltä että kypärää ei välttämättä tarvitse. Ehkä kuitenkin laitan sen kypärän päähän.! Jännittää jo niin kovasti muutenkin.
Siis tottakai kypärä päähän molemmille,ja oletko edes tietoinen sopiiko tuo ystäväsi vanha kypärä sinulle? Kypäriä on erikokoisia!
Meteli on kova ja pakokaasut haisevat.. mitä useampi letkassa, sitä rajummin.
Vierailija kirjoitti:
Kelkkailu on kivaa.!! Suosittelen!
Pallihakkurilla ajaminen on parhainta mitä voi housut jalassa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tottakai kypärä päähän molemmille,ja oletko edes tietoinen sopiiko tuo ystäväsi vanha kypärä sinulle? Kypäriä on erikokoisia!
Ei mitään tietoa... Täytyy kysyä minkä kokoinen kypärä on. Kiitos vinkistä!
Olen ollut juu. Mun kokemukseni oli kuin suoraan "Free ride snowmobiling in Puolanka" -videosta.
Kerran ollu kelkan kyydissä ja toista kertaa ei tule. Sai pelätä henkensä edestä! Kaiken lisäksi kelkka kaatui ja putosin kyydistä.
Ystäväni lähetti kuvat kypärästä,taka kuvassa näkyy teksti: size xxl. ?? Minkäs kokoinen kypärä on kyseessä.?
Emalinen pottakin käy, jos ei muuta löydy