Mulberry Bayswaterin omistajat - myytiinkö minulle feikke The RealRealissa?
Sain tänään hartaasti odottamani laukun, ostin käytetyn Mulberry Bayswaterin The Real Real -nettikaupasta, toimitettiin USA:sta eli tuli tullit päälle. Kyseinen firma vannoon kaiken olevan aidoksi tarkastettua, mutta.. En ole varma! Omassa laukussani on mm. Made in Turkey -lappu oudossa paikassa, sen pikkutaskun takana on piilossa liimajälkiä ja muutaman logon fontti mietityttää. Voisitteko siis Mulberry Bayswaterin omistajat laittaa pari kuvaa oman laukkunne takaseinästä ja vaikkapa siitä Made In -lappusesta? Kiitos jo etukäteen!
Onneksi ostin laukun Amexilla ja riitautan tämän heidän kauttaan jos ei muuten selviä. Olen laittanut jo Purseforumille aitouttamispyynnön kuvineen.
Kommentit (26)
Verojen ja tullin kanssa noin 270€
No hyvänen aika, ethän sä tohon hintaan voi aitoa saada...mitä järkeä olis myydä samaan aikaan brändin liikkeissä hintaan 1800 egee?
Huom! Kyse on käytetystä, ei uudesta! Laitan kuvia pian.
The RealReal on suosittu 2nd hand kauppa USA:ssa ja siellä ollaan tarkkoja merkkien kanssa, feikkien myyjät löytää itsensä nopsaan pulasta.
Kuva ois kiva.
Ps / Rillipäät älkää vaivautuko
Tässä tägi, jonka L-kirjain ei ole ihan suora..
https://m.imgur.com/a/e12xn9j
Tässä laukun liimatahrat sen sisätaskun takana:
https://imgur.com/a/Js1StCo
Voihan laukku olla alunperin Outeltista joissa myudään aitoa kakkoslaatuista, mutta..
Netistä löytyy feikki vs oikea kuvavertailuita, kannattaa aina katsoa ennen ostoa. Näkyvät liimajäljet ja halpa hinta (paitsi jos oli todella huonokuntoinen) viittaa kyllä kovasti feikkiin. On myös olemassa luotettavimpia ostopaikkoja niin miksei käyttäisi mielummin niitä, esimerkiksi viralliset huutokaupat.
Olen katsonut nuo feikki vs oikea tutorialit ja vertailut, ja tämä laukku vaikuttaa joko huonolta 2nd handilta tai hyvältä feikiltä. Tein jo reklamaation heille, odotan vastausta.
Käytetty bays on varmaan jtn 500+.. En uskaltaisi noin halvalla ostaa. Enkä kyllä ulkomailtakaan.
Liian paksut kirjaimet Mulberry sanassa. Puusta näkee feikin parhaiten, pitää erottua erillään olevat lehdet.
Ja siitä kolikon puusta, sen pitää olla hyvin tehty.
Ja jos ei vielä näillä vinkeillä selviä onko aito vai ei, voit käydä tai lähettää kuvat Helsingin Mulberryn liikeeseen.
Hinnan perusteella jo pelkästään on vaikea uskoa että laukku olisi aito.
Käyn Helsingissä näyttämässä ja sieltä saa sen viimeisen sanan.
Tuo hinta on siis -20% lisäalen ja toisen alen jälkeen, alkuhinta oli yli 300 USD ja siihen hintaan kyllä todellakin saa käytettyjä vanhoja Bayswatereita, tämä oli luokiteltu alimpaan kuntoluokkaan, eli Good. Siksi ja firman toimipaikan yms vuoksi ei soinut hälytyskellot.
Kuvassa materiaali näyttää kököltä, kiiltelee halvan näköisesti.
Merkin ommel näyttää kököltä ja ylipäätään ommellanka paksulta. Tosin minulla ei ole kallista merkkilaukkua, mutta käsitys hyvästä laadusta.
Paljonko maksoit laukusta?