Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja värjäsi sitten hiukseni color maskilla..!

Vierailija
07.12.2018 |

Ensin laittoi vaalennuksen ja päälle color maskin väriksi.!! Näinkö kampaajakoulussa opetetaan?? Maskihan lähtee pois pesussa. Hintakin oli yli 100 euroa..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, jos on huonokuntoinen vaalennettu hius niin joku kevyt- tai suoraväri voi olla siihen paras ratkaisu. Ensinnäkin nuo pysyy käsitellyssä hiuksessa paljon paremmin kuin "neitsythiuksessa". Toisaalta hauraassa hiuksessa ei usein pysy edes kestoväri, ja lisäksi se vaurioittaa hiusta lisää. 

Vierailija
2/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, jos on huonokuntoinen vaalennettu hius niin joku kevyt- tai suoraväri voi olla siihen paras ratkaisu. Ensinnäkin nuo pysyy käsitellyssä hiuksessa paljon paremmin kuin "neitsythiuksessa". Toisaalta hauraassa hiuksessa ei usein pysy edes kestoväri, ja lisäksi se vaurioittaa hiusta lisää. 

Puhuiko ap huonokuntoisesta hiuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tehnyt siihen sävytyksen, ei värjäystä. Se vaalennus oli se värjäys. Jos hiuksesi ovat pesupaikalla olleet vain hennosti kellertävät, juurikin colormask tai silvershampoo riittää taiton tekemiseen.

Vierailija
4/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tehnyt siihen sävytyksen, ei värjäystä. Se vaalennus oli se värjäys. Jos hiuksesi ovat pesupaikalla olleet vain hennosti kellertävät, juurikin colormask tai silvershampoo riittää taiton tekemiseen.

tulos pysyy 4 pesua ja maksoi 100 euroa,,?

Vierailija
5/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tulos olisi tullut lorkun vaalennusaineella ja biozellin värinaamiolla, useita kymmeniä euroja halvemmalla;)

Vierailija
6/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaaleahiuksisena sinulla pitäisi muutenkin olla kotona kaikki vaaleuden ylläpitoon sopivat tuotteet, silvershampoot ja sävyttävät hoitoaineet. Hintaan en ota sen enempää kantaa kun en tiedä onko vain tyvi vaalennettu vai koko pää. Vaalentaminen on aina enemmän aikaa vievä prosessi kuin tavallinen värjäys.

Vierailija
7/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalennus maksaa. Totta kai vaalennettua hiusta joutuu itsekin hoitamaan hopeashampoolla/sävytteillä, muuten kellastuu helposti.

Vierailija
8/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaalennushan se siinä oli mikä pääosin maksoi, ei Colormaskilla tehty sävyn taitto. Ja vaalennus kyllä pysyy. 

Vierailija
9/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi unlikeaa??

Vierailija
10/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaalennus maksaa niin paljon?

Vierailija
11/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaalennus siinä maksaa. Vaatii ammattitaitoa valita sopivat aineet, vaikutusajat ja tekniikat kullekin asiakkaalle.

Toki color maskillakin on hintaa ehkä kympin verran, mutta se  sävytys on vain osa palvelua. Suunnilleen samaa kamaa ne kaikki sävytteet on, siis suoraväriä. Ei sillä ole väliä, myydäänkö sitä sävytettä myös kaupassa vai ei, ne voi olla ihan yhtä laadukkaita.

Vierailija
12/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa päättämään.

Folioraitoja värillisiä vai vaaleita.

Vetelä hius luonnontilassa eli liian terve.

Ennen vain vaaleita kokeillut, haluaisi kokeilla värillistä. Onko mahdollista edes? Jotain luonnollista t punertavaa... Kultaa?

Kampaajalla siis.

Vierailija
13/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa päättämään.

Ennen vain vaaleita kokeillut, haluaisi kokeilla värillistä. Onko mahdollista edes? Jotain luonnollista t punertavaa... Kultaa?

Kampaajalla siis.

Riippuu sun hiusten lähtöväristäkin ja minkä värinen ihminen muuten olet. Itse olen vihreäsilmäinen, luonnostaan tummanvaaleatukkainen, keskivaaleaihoinen ja mulle sopii erinomaisesti sekoitus, jossa luonnonväriin on laitettu sekä blondeja että kuparinpunertavia raitoja.

Vierailija
14/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa päättämään.

Kampaajalla siis.

Riippuu sun hiusten lähtöväristäkin ja minkä värinen ihminen muuten olet. Itse olen vihreäsilmäinen, luonnostaan tummanvaaleatukkainen, keskivaaleaihoinen ja mulle sopii erinomaisesti sekoitus, jossa luonnonväriin on laitettu sekä blondeja että kuparinpunertavia raitoja.

Wautsi kiitos.

Nyt osaan kysyä kampaajalta eli kysyn sekoitusta 😊.

Hyvä juttu, katotaan siellä se naamanväri vaan.

Terv. alapeukutettu : )

Vierailija
15/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis sekaisin kahta eriväristä raitaa kai, tarkoitettiin...

Se alapeukutettu

Vierailija
16/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kerran yks kampaaja teki näin, oli tosi makee tukka mut heti kun pesi, hävis kiilto ja muutaman lisäpesun ja -viikon jälkeen myös koko sävy, jäi vaan blondattu keltanen paska jäljelle.

Muuten asia olisikin ihan ymmärrettävä, mutta edellinen kampaajani oli aina vaalentanut hiukseni kestovärillä, koska oma pohjani oli niin vaalea. Tuolloin tulos oli heti luonnollinen ja kaunis ilman keltaisuutta ja hankalaa ylläpitoa sekä rasitti hiusta huomattavasti vähemmän. En enää ikinä antaisi yhdenkään kampaajan vaalentaa tukkaani ja olen aina tarkka siitä, että kampaaja ymmärtää tehdä värjäyksen kestovärillä. Tilanne voisi olla toinen jos tukkani olisi tummempi ja hinkuisin nykyisenkaltaista sävyä.

Tulee kyllä mieleen, että esim. mun kohdalla tuo yksi kampaaja oli joko 1) ammattitaidoton tai 2) rahanahne, sillä tiesi ettei väri säily hyvänä ilman säännöllisiä ja suht tiuhoja kampaajakäyntejä. Niihin mulla ei kuitenkaan ollut rahaa, joten sain ruman tukan ja hän menetti asiakkaan.