Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oli aikanaan jännä käydä autokoulun liukkaankelinkurssi raskaana
Kommentit (5)
Ihan turvassa siinä on. Kyllä ammattilaiset pitävät huolen, ettei onnettomuutta tapahdu, vaikka mokailisi.
Minäkin kävin autokoulun aikoinaan raskaana, en ajatellut edes koko asiaa tuolta kantilta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, eihän muilla ihmisillä ole väliä, paitsi raskaana olevalla naisella ja syntymättömällä vauvalla.
Minun mielestäni ei ollut jännittävää. Ärsytti lähinnä kun piti sekin asia hoitaa, mutta onneksi ei ollut niin vaativaa kuin kuvittelin. Eikä raskauteni vaatinut mitään erityishuomiointia, ihan samat hommat me kaikki teimme kurssilla.
Alue: Aihe vapaa
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!