Miksi monet naiset seisovat nykyään p-rse pystyssä?
Mikähän tarkoitus monilla naisilla on seisoskella ahteri takakenossa kuin kanalla, joka odottaa kukon polkemista?
Kommentit (14)
Kysyit ja kerroit sitten itse syyn.
Just eilen huomasin, että joku mirmeli seisoi ihan kummallisella mutkalla. Kokeilin kotona samaa asentoa ja ai rkele, että otti alaselkään. Ne vammauttaa itsensä noilla ihme villityskotkotuksilla.
Kullia odottavat reikiinsä. Jotkut oikein möllöttävät, että näkeehän kaikki mun pyllyn varmasti, hhihiih. Daijukäytös muokattujen kuvien maailmasta on noilla kanoilla jäänyt vähän päälle.
Ehkä niillä on vaan tosi paha notkoselkä.
Miten on yleensä mahdollista 'seisoa p..se pystyssä'?
(eikö ihmisellä siis seisoessaan pystyasennossa yleensä ole vain (se toinen) pää , siis kaulan tukemana pystyssä ?)
Ei haittaa. Naisten perseet on kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä on vaan tosi paha notkoselkä.
Näin. Ja kun alaselkä kipeytyy, siihen auttaa selän pyöristäminen vielä lisää jompaankumpaan suuntaan.
En tosin ole huomannut mitään perseilybuumia, mutta ihmettelin aina kun niitä naisten selkä notkolla -kuvia kommentoitiin tyyliin "epäluonnollinen asento! Mahdotonta olla tuollaisessa!" kun itselleni se on ihan helppoa. Sitten jossain vaiheessa tajusin että okei, mulla vain on selkä joka mahdollistaa tuollaiset "ihme asennot".
Lattaperseet valittaa kun ei itse viitti pitää kunnostaan huolta
Vierailija kirjoitti:
Lattaperseet valittaa kun ei itse viitti pitää kunnostaan huolta
? Kuka nyt valittaa?
Itsellä notkoselkä. Voi kuule kuinka mielelläni seisoisin lantio suorassa, jos se vain minulta luonnistuisi.
Se on toi nykyinen perseiden ihannointi...
Tuntuu seksikkäältä.