Antaisitteko miehenne....
juoda useana iltana viikossa 3-6 isoa olutta? Plus viikonloppuisin. Olen rv 36 ja vauva poikittain. Jos synnytys nyt käynnistyy niin täytyy soittaa ambulanssi ja lähteä samantien. Joten miehen olisi pystyttävä jäädä lasten kanssa kotiin. Onko mies riippuvainen alkoholista vai mikä tässä on. Kun yritän puhua asiasta, joko ei kuuntele tai käskee olemaan hiljaa tai valittamatta. Ei näe siis itse asiassa mitään ongelmaa.Ei tule humalaan eikä rähise... Mutta mielestäni tämä on ongelmallista alkoholin käyttöä varsinkin kun on lapsia ja raskaus loppusuoralla. Miten muilla? Mikä on suotava määrä saunaolutta tms. Ja millä viikoilla mies ei ole enää saanut juoda jotta on valmiina synnärrille ?
Kommentit (5)
Mikä ihme naisia vaivaa?? Niin hirveä miehentarve, että juopotkin kelpaa.
En mä tota hyvällä katsois, mutta antamisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Et sinä voi puolisona antaa toisen juoda/olla juomatta, vaan se tekee omat päätöksensä itse. Olet tehnyt sen mitä voit, eli yrittänyt keskustella asiasta. Se mitä voit itse päättää, on että haluatko ja kestätkö itse katsella sitä.
Selkee alkkis!