Äiti sitten osti palmuöljysuklaata koko suvulle jouluksi...
Wienernougatia. Muori sanoi lukeneensa informaatiota asiasta ja palmuöljyä saa myös luomunakin, eikä kotimainen firma kuulema voi huijata tässä asiassa - oli hänen mielipiteensä...
Kommentit (12)
Missä suklaassa sitä palmuöljyä Ei ole. Fazer Moments?
Cloetta rajoittaa palmuöljyä käyttöä, mutta onko heillä konvehteja?
Se on teidän suvullenne ihan tarpeeksi. Ette ole mitään erikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Missä suklaassa sitä palmuöljyä Ei ole. Fazer Moments?
Tuoteselosteet voit ihan itsekin tarkistaa netistä, mutta Fazerilla ainakaan Juliassa, Sinisessä, Sinisessä & valkoisessa, Tummassa ja Fazermintissä ei ole. Momentsissa on.
Fazerilla on vielä monia suklaalevyjä, joissa ei ole palmua. Esim. hasselpähkinä, se mustikkasuklaalevy, suolainen toffeekrokantti, tavallinen maitosuklaa. Ostakaa nyt kaapit täyteen, sillä sitä ei tiedä milloin typerä fazeri menee pilaamaan nuokin levyt. Mulla on 50 levyä kaapissa (eikä ole vitsi). Oikeasti mua pelottaa millon nuokin levyt pilataan palmulla. Pakko ostaa säilöön. Oon suklaahullu muutenkin.
KäKi kirjoitti:
Ei se luomu auta, jos on kookospähkinäallerginen (koivuristireagoiva, katso viestiäni vavaut ja taaperot palstalla), samat allergeenit niissä on.
Lue nyt se tuoteseloste ja et syö jos siinä on palmuöljyn lisäksi muutakin mille olet allerginen.
Öljypalmu on eri kasvi kuin kookospalmu. Kookospalmusta saadaa kookosrasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Wienernougatia. Muori sanoi lukeneensa informaatiota asiasta ja palmuöljyä saa myös luomunakin, eikä kotimainen firma kuulema voi huijata tässä asiassa - oli hänen mielipiteensä...
Muori oli varmaan lukenut tämän sivun
https://www.fazergroup.com/fi/vastuullisuus/yritysvastuuohjelma/oikeude…
Eli tiesi enemmän kuin sinä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerilla on vielä monia suklaalevyjä, joissa ei ole palmua. Esim. hasselpähkinä, se mustikkasuklaalevy, suolainen toffeekrokantti, tavallinen maitosuklaa. Ostakaa nyt kaapit täyteen, sillä sitä ei tiedä milloin typerä fazeri menee pilaamaan nuokin levyt. Mulla on 50 levyä kaapissa (eikä ole vitsi). Oikeasti mua pelottaa millon nuokin levyt pilataan palmulla. Pakko ostaa säilöön. Oon suklaahullu muutenkin.
Huh huh. Olet varmaan melkoinen sotan orsu.
:D En itse asiassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muori oli varmaan lukenut tämän sivun
https://www.fazergroup.com/fi/vastuullisuus/yritysvastuuohjelma/oikeude…
Eli tiesi enemmän kuin sinä asiasta.
Ei tässä tuollaiset fakenews-tiedotteet auta, kun pilasivat Wiener Nougaan. No ei tarvitse sitäkään ostaa!
Älä syö jos ei kelpaa