Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksijoulukalenterin luukku #5

Vierailija
06.12.2018 |

Eilen oli vähän kiireinen päivä (töissä ennen klo 08:00, pakkaus ja ajaminen lomamökille), joten en ehtinyt päivittämään aiemmin.

Luukku #4 Pukeudun seksikkäästi ja saat laueta rintojeni väliin....En päässyt paljoa vaikuttamaan tilanteeseen, koska olin sitten loppujen lopuksi "sitoutunut" tähän homman ranteistani ja nilkoistani ;-)

Luukku #5: ANNA mulle piiskaa! Olen vähän "tuhmistellut" Wandan kanssa yksin ollessani, joten olen ansainnut pienen piiskaus-session. 15 sydämen jälkeä kumpaankin pakaraan haluamallasi tavalla / asennossa. Sen jälkeen olen nöyrästi käytettävissäsi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö oikeasti siitä kun sinua piiskataan ja saatko siitä jotain nautintoa? Kerran suostuin, mutta en saanut muuta kuin kipeät pakarat.

Vierailija
2/2 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö oikeasti siitä kun sinua piiskataan ja saatko siitä jotain nautintoa? Kerran suostuin, mutta en saanut muuta kuin kipeät pakarat.

Jos se ei millään tavalla kiihottaisi, niin ko. lappua ei tietenkään löytyisi kalenterista. Pieni kipu ja alistuneisuus ei ole välttämättä kovin kaukana nautinnosta. Kukin tietysti nauttii mistä haluaa, mutta itselleni esim. pieni läpsäisy pakaroille kun orgasmi on lähellä saattaa laukaista sen.

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla