Vaikuttaa niin ihanalta sinkku kaverin elämä
Kommentit (11)
Sitä aina toivoo mitä itsellä ei ole. Moni varmaan onkin kateellinen näennäiselle vapaudelleni. Se ei kuitenkaan omalla kohdallani ole vapautta, koska en ole sitä itse valinnut. Haluaisin itse löytää itselle sopivan kumppanin ja perustaa perheen. Itselle eläminen on tyhjyyttä täynnä.
Kyllä, elämäni on vapaata ja rauhallista. Kukaan ei pyydä tai vaadi minulta mitään. Kukaan ei riitele eikä huuda eikä sotke eikä kysele.
Kukaan ei myöskään auta, kysy mitä kuuluu, kuuntele, huomioi tai rakasta.
Sinkkuus ei ole alunperin ollut oma valintani vaan en kelvannut kenellekään miehelle. Sitte tajusin että pärjään ihan hyvin ilman toisen ihmisen apua ja tukea.
N35
Miksi et sitten pysynyt sinkkuna? Vai vaikuttiko silloin perheellisen elämä niin ihanalta?
Mulla on ihan hyvä ja miellyttävä elämä sinkkuna, mutta oon kyllä huomannut, että pariutuneet ystäväni pitää mun ja muiden sinkkuelämää jotenkin hirveän hienona. Yksi n. vuosi sitten eronnut myös äskettäin sanoi, että nopeasti sen huomaa, ettei sinkun elämässä ole mitään ihmeellistä ja glamoröösiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, elämäni on vapaata ja rauhallista. Kukaan ei pyydä tai vaadi minulta mitään. Kukaan ei riitele eikä huuda eikä sotke eikä kysele.
Sinkkuus ei ole alunperin ollut oma valintani vaan en kelvannut kenellekään miehelle. Sitte tajusin että pärjään ihan hyvin ilman toisen ihmisen apua ja tukea.
N35
Miksi aina pitäisi kysellä mitä kuuluu,minusta se on vain rasittavaa?
Kyllä. Olen onnellinen sinkkuna. Jos joku mies tulee eteen niin tulee. Mutta olen niin tyytyväinen kun pystyn nauttimaan elämästäni juuri tällaisena :)
Joskus kun olin naimisissa en olisi voinut kuvitella olevani onnellinen sinkkuna. Raskaampaa oli elämä avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Miksi aina pitäisi kysellä mitä kuuluu,minusta se on vain rasittavaa?
Niin minustakin. Mutta nyt onkin kyse siitä ettei koskaan. Kun tulen illalla kotiin, 365 iltana vuodesta kämppä on tyhjä ja kukaan ei kysy miten päivä meni. Juu, tämä on parempi vaihtoehto kuin se että joku olisi siellä aina, mutta moni nyt rasittunut perheellinen olisi sittenkin onneton jos vaihtaisi elämänsä omaani.
Vierailija kirjoitti:
N35
Minäkin pärjään ilman apua, en tarvitse enkä halua siis apua "miesten töihin". Henkistä tukea kaipaisin joskus, ja ennen muuta seksiä. Uskovaiselle se ei ole niin helppoa että hommata vaan rakastaja.
Ihanalta?! Ok....Itse en haluais olla sinkku 43v, kiva kun on oma perhe ja isot lapset. Kyllä hyvä suhde voittaa sinkkuuden, ehdottomasti.
Olen naimisissa, mutta meillä on mieheni kanssa edelleen omat asunnot. Tämä ei ole taloudellisesti järkevää, mutta me molemmat olemme itsenäisiä, ja tarvitsemme paljon omaa rauhaa ja tilaa ympärille. Tämä järjestely on aivan ideaalinen ja sopii meille. Lapsia ei ole, emmekä niitä kaipaa. Viikonloput ja lomat vietämme aina yhdessä, viikot erillään. Tämä yhdistää mielestäni sekä sinkkuuden että parisuhteen parhaat puolet. 15 vuotta toiminut erinomaisesti.
Itsehän olet perheesi valinnut.