Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennusta minulle!

Vierailija
05.12.2018 |

Olen suht hankalassa elämäntilanteessa, en tiedä onko mieheni minulle "se oikea". Haluan tietää mitä tuleman pitää ja tuleeko eräs mielessäni pyörivä henkilö olemaan vielä joskus osa elämääni? Asiallisia vastauksia kiitos :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota normaali 52 kortin pakka.

Sekoita ja laita kortit seuraavasti:

Ylös "pappi", kortti poikittain. "Papin" alle kaksi korttia, jotka ovat sinä ja miehesi. Oman korttisi vasemmalle puolelle kaksi korttia, vanhempasi. Miehesi oikealle puolelle kaksi korttia, sulhasesi vanhemmat. Jos jotakuta ei ole enää olemassa, niin ei haittaa, sillä silloin ne ovat mielipiteitä heidän elinajaltaan.

"Vanhempien" alle kolme korttia kummankin alle, yhteensä siis kuusi korttia. Näissä kohdissa ovat kolme läheisintä ystävää/kaveria kummankin suvun puolelta. Laita lisäksi syrjään yksi kortti, joka on "tätä ei voi välttää" ja toinen, joka on "lopullinen tulema".

Risti = seksiä, Ruutu = rahaa, Pata = vihaa, Hertta = rakkautta.

Mitä suurempi luku, sitä vahvempi vaikutus. Ässä on 14. Jos saat korttien joukkoon jätkiä, rouvia tai kuninkaita, ovat ne sattuman henkilöitä, jotka voivat yllättää ja vaikuttavat jollakin tavalla elämäänne. Erityisen voimakkaita nämä ovat silloin, jos kuvakortteja löytyy kohdista "tätä ei voi välttää" tai "lopullinen tulema". Voit itse tulkita, ketä kuvakorttia esittävät henkilöt ovat.

Pääajatuksena pappi, vanhemmat ja ystävät muodostavat mielipiteen parista. Morsiamen "maa" kertoo, mitä hän ajattelee sulhasestaan ja päinvastoin. Ns. paras tulos olisi tietty herttarouva ja herttakuningas, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Jos kaikkia maita on tasaisesti kaikkialla, niin se kertoo tasapainoisuudesta. Patakortitkin ovat hyviä jos ne ovat pieniä, sillä se kertoo enemmänkin erimielisyydestä kuin vihasta. Suuret ristikortit kertovat intohimosta, mutta jos niitä on paljon ja suuria lukuja, niin suhde keskittyy sen ympärille. Esimerkiksi ristijätkä tai ristirouva voivat kertoa myös houkutuksesta muita kohtaan.

(Tämä on enemmänkin vitsi, jota harrastin joskus nuorena huumorimielessä, mutta taannoin "osuin" niin hyvin kohdalleen erään keski-ikäisen naisen kohdalla, että hän otti sen todesta. Ehkä sinäkin voit tulkita sitä niin).

Vierailija
2/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kortit kuvapuoli alaspäin ja avaa järjestyksessä ystävät - vanhemmat - pappi - morsiuspari - kaksi viimeistä korttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy testata tota korteilla ennustamista! Osaisko joku muu vielä kertoa jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan