Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen menestys apsin koodaisit, jos olisit yhtä lahjakas kuin Linda Liukas?

Kunhan kysyn
05.12.2018 |

Usein tytötja naiset jäävät tietotekniikassa sivuosaan, mutta Linda Liukas on piristävän pirteästi hymyilevä sirrisilmäinen poikkeus harmaaseen naiskoodareitten massaan. Tyttö tai nainen, mitä Sinä mieluiten koodaisit näppäimistö sauhuten?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaisen apsin, jossa olisi kaksi painiketta, oikeasta painikkeesta ilmestyisi teksti "hello world!!!". Vasemmasta painikkeesta taasen ilmestyisi ruudulle Al Goren kuva.

Great success!

Vierailija
2/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on idea hyödylliseksi  tuotteeksi ja lähden sitä varten koodaamista opettelemaan. Menestys tulee jos tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lahjakas Linda Liukas on?

Vierailija
4/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko LInda koodannut jonkun Apsin?

Vierailija
5/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Linda sitten jotenkin erityisen lahjakas koodari? Olen käsittänyt että hän on enemmänkin opettajatyyppiä, hänen koodaustaitonsa eivät ole erityisesti tullut esille.

Itsehän olen koodari, jopa huippuna pidetty tietyissä piireissä. Mutta ei minulla ole itselläni mitään ideoita sovelluksiksi, koodaan sitä mitä asiakkaat tilaavat. Myös mobiiliappseja Applelle ja Androidille, asiakkaiden liiketoiminnan ja asiakasviestinnän tarpeisiin.

Vierailija
6/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian tyhmä, että osaisin edes keksiä apsin, saati koodata sen. En omista älykännykkääkään.

Vierailija
7/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian tyhmä, että osaisin edes keksiä apsin, saati koodata sen. En omista älykännykkääkään.

kääkäti-kääkäti vain itsellesi.

Vierailija
8/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä on nää tyypit jotka dissaa lindaa? Jotain amiskoodaajia, joiden koko shitti hajoaa jos nainen osaa koodaa? Get your shit together losers.

Vierailija
9/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kääkäti-kääkäti vain itsellesi.

Kiitos vinkistä, täidänpä kehittää äpsin, jossa ä-kirjaimet korvää a-kirjaimen. 

Vierailija
10/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appsi filtteröisi kaikki persujen kommentit pois avlta.

Vierailija
11/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosen johon hakisin rahoitusta Kickstarterissa ja julkaisisin sen vuoden aikataulusta myöhässä. Samaa aikaa kun kickstarterin tyypit saa kovalla rahalla ostamansa apin, myyn sitä samaa appia puolet halvemmalla muualla....

sillä lailla.

Vierailija
12/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ketä on nää tyypit jotka dissaa lindaa? Jotain amiskoodaajia, joiden koko shitti hajoaa jos nainen osaa koodaa? Get your shit together losers.

Minä en ainakaan tarkoittanut dissata Lindaa, hän tekee arvokasta työtä tyttöjen houkuttelemiseksi it-alalle. Mutta ainakaan itse en ole nähnyt että missään olisi tullut esille että hän olisi silti tehnyt itse koodarina mitään ihmeempää. Eikä kyllä tarvikaan välttämättä siihen että silti voi olla hyvä koodauksen "lähettiläs". Esim. itse olisin ihan paska lähettiläs huolimatta siitä että monet pitää minua guruna, koska olen asperger ja erakko, kukaan ei varmasti haluaisi kaltaisekseni :D

- 6

Vierailija
13/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apsin joka muuntaisi puhelimesta liukaste pullon. Sen nimeksi vois tulla vaikka lumiaLiukasliukas. Vois toimia lumian vikana valttina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme