Millaisen menestys apsin koodaisit, jos olisit yhtä lahjakas kuin Linda Liukas?
Usein tytötja naiset jäävät tietotekniikassa sivuosaan, mutta Linda Liukas on piristävän pirteästi hymyilevä sirrisilmäinen poikkeus harmaaseen naiskoodareitten massaan. Tyttö tai nainen, mitä Sinä mieluiten koodaisit näppäimistö sauhuten?
Kommentit (13)
Mulla on idea hyödylliseksi tuotteeksi ja lähden sitä varten koodaamista opettelemaan. Menestys tulee jos tulee.
Onko LInda koodannut jonkun Apsin?
Onko Linda sitten jotenkin erityisen lahjakas koodari? Olen käsittänyt että hän on enemmänkin opettajatyyppiä, hänen koodaustaitonsa eivät ole erityisesti tullut esille.
Itsehän olen koodari, jopa huippuna pidetty tietyissä piireissä. Mutta ei minulla ole itselläni mitään ideoita sovelluksiksi, koodaan sitä mitä asiakkaat tilaavat. Myös mobiiliappseja Applelle ja Androidille, asiakkaiden liiketoiminnan ja asiakasviestinnän tarpeisiin.
Olen liian tyhmä, että osaisin edes keksiä apsin, saati koodata sen. En omista älykännykkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian tyhmä, että osaisin edes keksiä apsin, saati koodata sen. En omista älykännykkääkään.
kääkäti-kääkäti vain itsellesi.
Siis ketä on nää tyypit jotka dissaa lindaa? Jotain amiskoodaajia, joiden koko shitti hajoaa jos nainen osaa koodaa? Get your shit together losers.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kääkäti-kääkäti vain itsellesi.
Kiitos vinkistä, täidänpä kehittää äpsin, jossa ä-kirjaimet korvää a-kirjaimen.
Appsi filtteröisi kaikki persujen kommentit pois avlta.
semmosen johon hakisin rahoitusta Kickstarterissa ja julkaisisin sen vuoden aikataulusta myöhässä. Samaa aikaa kun kickstarterin tyypit saa kovalla rahalla ostamansa apin, myyn sitä samaa appia puolet halvemmalla muualla....
sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä on nää tyypit jotka dissaa lindaa? Jotain amiskoodaajia, joiden koko shitti hajoaa jos nainen osaa koodaa? Get your shit together losers.
Minä en ainakaan tarkoittanut dissata Lindaa, hän tekee arvokasta työtä tyttöjen houkuttelemiseksi it-alalle. Mutta ainakaan itse en ole nähnyt että missään olisi tullut esille että hän olisi silti tehnyt itse koodarina mitään ihmeempää. Eikä kyllä tarvikaan välttämättä siihen että silti voi olla hyvä koodauksen "lähettiläs". Esim. itse olisin ihan paska lähettiläs huolimatta siitä että monet pitää minua guruna, koska olen asperger ja erakko, kukaan ei varmasti haluaisi kaltaisekseni :D
- 6
Apsin joka muuntaisi puhelimesta liukaste pullon. Sen nimeksi vois tulla vaikka lumiaLiukasliukas. Vois toimia lumian vikana valttina.
Ehkä sellaisen apsin, jossa olisi kaksi painiketta, oikeasta painikkeesta ilmestyisi teksti "hello world!!!". Vasemmasta painikkeesta taasen ilmestyisi ruudulle Al Goren kuva.
Great success!