Järjetöntä.. Kirpparilla myydään halki olevia kypäriä!
Siis oikeesti ihan järkytyin,kun huomasin kirpparilla myynnissä halenneita kypäriä. Eräskin met pyöräilykypärä oli kolmesta kohtaa halki,mitä virkaa rikkinäisestä kypärästä on,ja miksi näitä myydään?
Kommentit (28)
Rikkinäiset sekä ehjät, mutta vanhat pyöräilykypärät kuuluvat roskikseen.
Oletteko koskaan ostanut kirppari kypärää ?
En edes ymmärrä kuka noita ostaa. Tai en kyllä usko, että kukaan ostaa.
Olen ostanut moottoripyöräkypärän kirpparilta. Oli uutta vastaavassa kunnossa.!!
Ei kaikilla ole varaa ostaa uutta kallista kypärää,joten joutuu tyytymään halpaan kirppis kypärään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole varaa ostaa uutta kallista kypärää,joten joutuu tyytymään halpaan kirppis kypärään.
Moottoripyöräkypärät on todella kalliita ostaa uutena.!
Olen nähnyt kirpparilla myynnissä ikivanhoja, likaisia sähkövatkaimia, joiden oikea osoite olisi ollut jäteasema. Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut moottoripyöräkypärän kirpparilta. Oli uutta vastaavassa kunnossa.!!
Kypärästä ei näy päällepäin, että onko sitä esim pudoteltu, jolloin siitä on voinu kadota jännitykset. Kypärän ei tarvi olla kuudensadan euron Schubert, vaan myös ne halvimmat ajaa asiansa.
Itse motoristina ihmettelen sitä, että pyörään on varaa upottaa rahaa luoja ties miten paljon, mutta ajovarusteita ei raskikkaan ostaa. Ajetaan jollain tennareilla ja sitten ei olekaan varpaita jäljellä kun kaatuu. Pyöriä ja muovia saa aina kaupasta lisää, mutta uutta ihoa ja raajoja ei.
Pitäisi olla laitonta myydä käytettyjä kypäriä. Toivottavasti kukaan ei erehdy ostamaan!
Mieheni oli ostanut minulle kypärän kirpparilta. Käytän sitä moottorikelkan kyydissä. Ihan ok kypärä visiirillä, ehkä hieman liian iso koko, mutta ajaa asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli ostanut minulle kypärän kirpparilta. Käytän sitä moottorikelkan kyydissä. Ihan ok kypärä visiirillä, ehkä hieman liian iso koko, mutta ajaa asiansa.
Pidä leukaremmi kunnolla kiinni ettei putoa päästä, jos jotain sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Noku se ei silloin aja asiaansa!!! Ei kypärä ole mikään päähine. Ja ”liian iso koko”.
Ihan käyttökelpoisia ehjiä kypäriä olen ostanut luisteluun ja jääkiekkoon. Lasten laskettelukypärää on käytetty pari kertaa ja siirtyy ehjänä seuraavalle käyttäjälle. Kyllä kierrättää voi, mutta rikkinäiset tavarat pitää laittaa roskiin eikä tarjota enää kirppikselle.
Jokuhan voi tarvita niitä vaikka askarteluun ;)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti riittävä kypärä rauhalliseen satunnaiseen kelkkailuun. Eihän ole pakko ajaa niin lujaa.
Vanhat kypärän hihnan pikalukot on hyviä moneen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pienet halkeamat estä kypärän käyttöä.
Niin, ei estä, mutta ei myöskään enää suojaa tarkoituksen mukaisesti silloin, kun kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kypärän hihnan pikalukot on hyviä moneen tarkoitukseen.
Tilaa kiinasta, saat pussillisen lukkoja sen vanhan kypärän hinnalla.
Ei pienet halkeamat estä kypärän käyttöä.