Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, avaatko naiselle aina tilaisuuden tullen oven?

Vierailija
05.12.2018 |

Mielestäni tämä on aivan ihana ele. Aina kun joku herrasmies minulle oven avaa, ilahdun todella.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kasvatettu mutta avaan silti kaikille

Vierailija
22/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäille, heille joilla kantamuksia tai pieniä lapsia mukana, avaan oven sukupuoleen katsomatta pera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naiselle avaan oven ja olen kaikin puolin kohtelias jos tavoitteeni on saada pesää.

Vierailija
24/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hulluja puhu.

Jos satut tekemään sen väärälle femakolle, niin ei kunnian kukko laula.

Parempi pysyä kaukana.

Vierailija
25/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpin vuoksi voi femakoillekin oven avata.

Vierailija
26/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan suuresti, kun mies pitää minulle ovea auki. Muistan aina kiittää kohteliaasti.

Hassua tosin on se, että tätä alkoi tapahtumaan kasvatettuani lyhyen tukan (ns. poikatukan) pidemmäksi. Ilmeisesti olemuksen muututtua naisellisemmaksi on tehnyt vaikutuksen.

Vierailija
27/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniille naiselle avaan oven ja olen kaikin puolin kohtelias jos tavoitteeni on saada pesää.

Minun tavoitteeni taas jollekulle ihmiselle ulko-ovea avatessani on silloin vain se, että hän pääsee oven avauksestani  taloon sisään.

Monissa liikkeissä ja muissa yleisöpaikoissahan  nykyisin on kyllä ihan  jo automaattisesti asiakkaille (tai käyttäjille ja kävijöille)  avautuvat ovet.

Vierailija
28/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan. Naisille, miehille, vammaisille, lapsille ja eläimillekin jos ne yrittää sisään.

Vierailija
29/37 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen avannut.

Vierailija
30/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaanhan minä, mutta naiset ei koskaan kiitä. On ruvennu niin ketuttamaan muutaman kiittämättömyys, etten enää availe niille ovia. Vaikka bussiin/junaan mennessä yleensä päästän naisia ensin, myös kauppaan mennessä ja kaupasta tultaessa ja joskus olen päästänyt naisen edelleni jopa kassajonossa. Eikä kukaan kiitä! Miksi? Onko tämä niin normaalia toimintaa, ettei edelle päästäviä tarvitse kiitellä?

Joskus olen myös ihan vattuillakseni karjassut naiselle, jonka päästin ensin ja joka jätti kiittämättä, kovaan ääneen että OLE HYVÄ. :D

Vierailija
31/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan tilaisuuden tullen naisille vetoketjun. Saatan raapasta kaikki vaatteeni pois.

Vierailija
32/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naissika.

Mikä se semmoinen on?

Womanpig , gordomuher

Vierailija
33/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten vihaan tällaisia tapoja, ovesta kulkeminenkin tehdään turhaan monimutkaiseksi kun joutuu miettimään missä tilanteissa pitäisi tai on sopivaa pitää ovea auki. Sillä tavalla ei ole edes mitään käytännön merkitystä kun julkisten rakennusten ovet kuitenkin sulkeutuvat hitaasti.

Vierailija
34/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Surullista mutta en vain koe että kukaan ansaitsee tuota elettä. Niin kauan kuin kaiken tulee mennä tasan sukupuolten välillä en tee mitään ylimääräistä, koska pääsen näin helpommalla. Ostan seksiä rahalla, ja elämäni on kaikin puolin täydellistä. Joskus ostan seksiä ja siivouspalveluita samalta ihmiseltä, ja pian joudun vaihtamaan palveluntuottajaa. Ammattitaitoisia on vähän tuehan vaikeaa löytää. Koulutus olisi poikaa tällekkin alalle.

Vierailija
35/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan oven muillekin kuin naisille. monesti kuljen samaa matkaa toimitusjohtajan kanssa autotallista työpisteelle useiden ovien kautta ja menee aina siten että kuka on eka ovella avaa sen toiselle ja tulee perässä. Näin sitten "vuorotellen" toisillemme pidämme ovia auki.

Vierailija
36/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v tun kysymys tämä on tasa-arvoisessa maailmassa? Plikka keittelee kahvetta ja jättää työt ammattilaisille.

Vierailija
37/37 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa. Elämmehän tasa-arvoisessa maailmassa. Kukaan nainen ei ole koskaan tehnyt minulle vastaavia palveluksia.

Joskus voin avata oven tms., mutta sen teen sukupuolesta riippumatta jos katson henkilön tarvitsevan apua.