Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassojen meikkaamattomuus hämmästyttää - kevyt meikki on asiakkaan huomioimista

Vierailija
05.12.2018 |

Yllättävän yleistä, että moni nuorikin kaupan kassa monesti on täysin meikittä. Tuntuu että monet jaksavat meikata vain lauantaisin, tai sitten juhlapyhien aattoina, kun asiakkaitakin on enemmän. Kevyen meikin naamaan vetäisyyn menee noin pari minuuttia. Harva nainen on kokonaan meikittä mikään silmänilo. Toisaalta, keskinkertaisenkin näköinen nainen paranee yllättävän paljon ihan kevyelläkin ehostuksella.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa nyt on muutenkin p*skinta työtä ikinä. Miksi pitäisi vielä yrittää miellyttää idiootteja asiakkaita meikkaamalla?

Vierailija
62/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat varmaan maalta kotoisin. Äidit olivat asutustilojen emäntiä, jokaisesta uudesta syntyvästä lapsesta sai sen vuoden aravalainan lyhennykset anteeksi. Eikä lehmät välitä kuka niitä hoitaa. Kaikki koreilu oli maalaisisäntien mielestä syntiä, äitien oli pakko ennen olla samaa mieltä kuin maalaismiehet. Kyllä ihmisestä näkee olemuksesta onko sopetunut kaupunkielämään. Kaupunkilaisilla on hiukset aina hoidettu ja tyylikäs hento päivämeikki. Yleensä koulutetut ovat hoidetumman näköisiä. Rento voi olla, mutta ne värit ja laatu paljastaa aseman. Meidän kaupassa on oikein fiksun näköisiä kassoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin "kissojen meikkaamattomuus..." ja mietin jo että mitään paskaa nyt taas. Sitten luin oikein ja mietin että mitä paskaa nyt taas.

Vierailija
64/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei j*malauta taas. Asiakaspalvelu on muutenkin p*rseestä  ja sitten vielä joku s**tanan paviaani alkaa kitistä kuinka kaupankassoilla ei ole edes (tarpeeksi) meikkiä vaan ihan ovat naturellina vaikka eivät ole edes kauniita.

FYI sinä i*diootti-ap, mä olen siellä ainoastaan töissä, en sinun enkä kenenkään muunkaan silmänilona. Hyppää kaivoon.

Vierailija
65/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaupan kassalla on oleellista se, että kassahenkilö osaa tervehtiä ja hoitaa työnsä. Hymy tai edes sellaisen yritys on plussaa. Yritän vastavuoroisesti olla miellyttävä asiakas, joka vastavuoroisesti hoitaa oman osuutensa ripeästi.

Kassahenkilön ulkonäkö, meikki/meikittömyys tms ei merkitse mitään. Hän on siellä tekemässä töitä eli tienaamassa, ei olemassa minun silmänilonani.

Vierailija
66/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset saavat rahaa siitä että istuskelevat kaiket päivät siellä hihnan takana. Luulisi että ei olisi iso homma sutia aamulla vähän pakkelia naamaan. 

Vierailija
67/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset saavat rahaa siitä että istuskelevat kaiket päivät siellä hihnan takana. Luulisi että ei olisi iso homma sutia aamulla vähän pakkelia naamaan. 

voi kun aamukrapulaisetkin asiakkaatkin tekisivät niin! 

Vierailija
68/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon niin allerginen meikeille etten ole koskaan pystynyt meikkejä käyttää. Kerrohan ap kumpi miellyttää silmää enemmän, meikittömyys vai se kun tungen jotain tököttiä naamaani, jonka vuoksi saan allergisenreaktion ja naama turpoo vappupallon muotoon ja silmät on niin turvonneet umpeen että aikaa sinulla kuluu ihmetellessä onko ne kiinni vai auki ja muistuttavat lähinnä sian p ill ua. Ja siinä vaiheessa D. T rum p näyttää missiltä. Mitehän jos tuosta suuresta järkytyksestä selvittyäsi alkaisit vaan tilata ruokasi netistä

Vierailija
69/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakuilla aina ihme kassatyttö hekumat ja saisko puhelinnumeroa tavoittelua jos hiukankin hehkeitä kun tiettyjä äijiä käy ihan stalkkaamassa selvästi jos paikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi