Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassojen meikkaamattomuus hämmästyttää - kevyt meikki on asiakkaan huomioimista

Vierailija
05.12.2018 |

Yllättävän yleistä, että moni nuorikin kaupan kassa monesti on täysin meikittä. Tuntuu että monet jaksavat meikata vain lauantaisin, tai sitten juhlapyhien aattoina, kun asiakkaitakin on enemmän. Kevyen meikin naamaan vetäisyyn menee noin pari minuuttia. Harva nainen on kokonaan meikittä mikään silmänilo. Toisaalta, keskinkertaisenkin näköinen nainen paranee yllättävän paljon ihan kevyelläkin ehostuksella.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit evvk, mutta käytöstavat ja suihkussakäynti+dödö kyllä kiitos.

Vierailija
42/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo meikkaaminen, noin  yleensäkin,  ole enemmänkin ihan vaan  sen itsensä  meikkaajan, eli ehostajan  omaa itsetuntoa varten ? 

Minulle kaupassa riittää kyllä ihan pelkkä normaali asiakas-ja  kassapalvelu sellaisenaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et ne on siellä piippaamassa ostoksia ja ottamas rahaa vastaan eikä olemassa silmänilona.

Vierailija
44/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran kaupassa meikanneena ja sit heti joku vanha puliukko yritti iskeä. Sen jälkeen olen mennyt naturellina vain.

Vierailija
45/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku provo?

Vierailija
46/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä meikkaan kevyesti niin ei keskiverto asiakas edes huomaa eroa meikkaamattomaan naamaani.

Vierailija
47/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Sit kun se kassa meikkaa ja on kivan näköinen ja huutelee, että täällä ois vapaa kassa, niin johan on piru merrassa!

Vierailija
48/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä meikkaan kevyesti niin ei keskiverto asiakas edes huomaa eroa meikkaamattomaan naamaani.

No  ...(laulun sanoin):

"Väliäkö sillä sitten on..."

Vierailija
49/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran kaupassa meikanneena ja sit heti joku vanha puliukko yritti iskeä. Sen jälkeen olen mennyt naturellina vain.

No mites ois, saisko tällainen nuori pulipäinen puliukko tulla sinua iskemään?

Vierailija
50/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja ja siis mies. Panostan kaupassa käyntiin ja ulkoasuni on aina huoliteltu. Joka helvetin kerta. Kasvojen pesu ja puhdistus, kosteusvoide, kulmakarvojen asettelu, huulirasva. Kölninvettä kohtuudella. Istuvat siistit vaatteet. Ja sitten siellä hihnan toisella puolella on usein joku lysähtänyt pari-kolmekymppinen eukko...

Vierailija
51/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tympeetä kun meillä käy huolittelemattomia asiakkaita. Itse yrittää panostaa ja asiakkaat saapuu myymälään hiuspehkot sekaisin ja niin... tosiaan joskus jopa meikittä! *sarkasmi* Ei oikeesti ärsytä, tykkään meidän kaikista asikkaista laidasta laitaan.

Vierailija
52/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja ja siis mies. Panostan kaupassa käyntiin ja ulkoasuni on aina huoliteltu. Joka helvetin kerta. Kasvojen pesu ja puhdistus, kosteusvoide, kulmakarvojen asettelu, huulirasva. Kölninvettä kohtuudella. Istuvat siistit vaatteet. Ja sitten siellä hihnan toisella puolella on usein joku lysähtänyt pari-kolmekymppinen eukko...

Entäs meikki? Onko sinulla värivoide, luomiväri, ripsiväri, kajalit? Huulirasva ei tietenkään riitä, vaan vähintään sävyttävä huulikiille täytyy olla. Mieluiten tietenkin huulipuna. Kulmavärillä pitää laitella kulmakarvat kuosiin, ei pelkkä asettelu riitä. Jos vaadit meikkiä, myös meikkaat itse.

Vierailija
53/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laittaisin jos nuo edellä mainitut parantaisi ulkonäköäni. Miehille ei sovi meikki.

Vierailija
54/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
55/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen "silmänilo" mahdat itse olla?

Vierailija
56/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liittyy siihen rahastamiseen että näyttääkö työskentelevän henkilön ripset pidemmiltä? Ja pitäisikö miestenkin jotka on kassalla töissä, meikata?

Vierailija
57/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi löytäisitkö elämääsi muutakin sisältöä kuin miettiä kassan meikittömyyttä. Ehkä haluaisit viettää enemmän läheistesi kanssa? Liikkuminen luonnossa voi myös piristää. 

Vierailija
58/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet tyhmä.

Vierailija
59/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei... keksi joku harrastus vaikka! 🤣

Minä panostan kaupallakäynnissä siihen että kotiin lähtiessä mukanani on tarvittavia elintarvikkeita. Kokeile joskus, saat ihan uuden tuloilman tähän aktiviteettiin.

Vierailija
60/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmakarvojen asettelu? Onko sulla jotain sabluunoita joista leikkaat mieleiset ja liimaat ne otsaan? Mistä tälläisiä saa? Tulis vaihtelua ilmeeseen kun vois laittaa erilaiset kulmatupeet joka päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme