Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassojen meikkaamattomuus hämmästyttää - kevyt meikki on asiakkaan huomioimista

Vierailija
05.12.2018 |

Yllättävän yleistä, että moni nuorikin kaupan kassa monesti on täysin meikittä. Tuntuu että monet jaksavat meikata vain lauantaisin, tai sitten juhlapyhien aattoina, kun asiakkaitakin on enemmän. Kevyen meikin naamaan vetäisyyn menee noin pari minuuttia. Harva nainen on kokonaan meikittä mikään silmänilo. Toisaalta, keskinkertaisenkin näköinen nainen paranee yllättävän paljon ihan kevyelläkin ehostuksella.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei todellakaan tarvi meikata toisia varten.

Vierailija
2/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

¨Minä olen äärimmäisen allerginen todella monille meikkituotteille. Tällä hetkellä en siis käytä mitään meikkituotteita perusvoidetta lukuunottamatta (jos se nyt meikkituotteeksi luetaan).  Olen ikävä kyllä oma keskinkertainen itseni myös kassalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää jotkut tosi tökeröt sotamaalaukset asiakaspalvelijoilla, sellaisia näkee välillä.

Vierailija
4/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on atooppinen iho. Harvat kosmetiikkatuotteet sopivat iholleni, nekin usein kalleimmasta päästä. Jos maksat minulle nämä tuotteet niin voin kyllä meikata 😊

Vierailija
5/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Nuorena tuli mentyä kassalle koko yön kestäneen juhlimisen jälkeen. Kerran vielä oltiin toisen kassatytön kanssa oltu samoissa bileissä koko yön, ja aamulla töihin.

Vanhan viinan haju oli varmasti melkoinen, samoin hyvältä näytti varmaan myös ne edellisillan bilemeikit, joista oli korjailtu vain pahimmat pois.

Ah, sitä nuoruutta.

Vierailija
6/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupean meikkaamaan töihin sitten, kun sitä edellytetään myös saman firman Pasilta, Antilta ja Terolta. Sitä ennen saatte katsella minun valjua naamaani. 

Vierailija
7/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Harvoin näkee miehillä minkäänlaista panostusta meikkiin, vaikka tarvetta olisi.

Vierailija
8/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeamman näköistä on, kun jollain on Tukiaistyyliset meikit naamalla keskellä päivää, ja erittäin kirkkaassa kaupan kylmässä valaistuksessa.

Meikkaamista pitää opetella ja myös tarkistaa lopputulos siinä tilassa, jossa aikoo koko päivän oleskella. Yöbileklubimeikki näyttää erilaiselta yöklubin valoissa kuin kauppojen supervalaistuksessa.

Lisäksi: kenenkään ei tarvitse ryhtyä meikkaamaan tai laittautumaan ketään muuta varten.

On itsekkäämpää näiltä ihmisiltä/asiakkailta odottaa sellaista, että heitä varten meikattaisiin.

Vierailija
9/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kassalla töissä. Jos olisin, niin pyrkisin näyttämään siellä täysin erilaiselta kuin normaalisti, jottei minua muualla tunnistettaisi.

Vierailija
10/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko meikata. Meikit sisältää usein terveydelle ja ympäristölle haitallisia kemikaaleja, eikä mua haittais jos kosmetiikkajättien tulot hieman pienenisi.

Vierailija
11/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni juhlameikkasi siskonsa ja aikaa meni 2 tuntia. Pikameikkaukseenkin menee puolisen tuntia.

Vierailija
12/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Meikkaaminen on naamioitumista. Se on Suomessa kiellettyä julkisella paikalla.

Vierailija
13/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän yleistä, että moni nuorikin kaupan kassa monesti on täysin meikittä. Tuntuu että monet jaksavat meikata vain lauantaisin, tai sitten juhlapyhien aattoina, kun asiakkaitakin on enemmän. Kevyen meikin naamaan vetäisyyn menee noin pari minuuttia. Harva nainen on kokonaan meikittä mikään silmänilo. Toisaalta, keskinkertaisenkin näköinen nainen paranee yllättävän paljon ihan kevyelläkin ehostuksella.

Ei sinua tarvitse huomioda tällä asialla, siksi.

Vierailija
14/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun nainen ainakaan meikkaile, kun tosi tosi harvoin. Eikä oo mitää ripsienpidennyksiikään yms.. Turhaa rahan ja ajan tuhlausta moiset. Ei tosin kassallakaan töissä, mut se ei ollukaan se pointti. Kaunis on ilman meikkiäkin !

M32

Vierailija
15/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että kissojen meikkaamattomuus hämmästyttää... no kissat tai kassat, kenenkään ei tarvitse meikata, jos ei halua.

Vierailija
16/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsari, huulikiilto tai -puna. Ehkä tuputella sinne tänne vähän puuteria. Mahdoton homma? Vakiasiakkaana kun käy kaupassa se on tavallaan kuin treffeille menisi. Samat naiset siellä on viikosta toiseen. Ja sitten kun näet näitä meikittä niin tulee sellainen fiilis etteivät ole viitsineet panostaa mitään vaikka tietävät että tuttuja astelee todennäköisesti koska vain ovesta sisään.

On se meille joillekin mahdoton homma. Ihmisillä on herkkää ihoa ja allergioita. Tuputtele siinä sitten.

Eivät kassahenkilöt ole treffeillä kanssasi, vaikka kuinka niin mielikuvituksessasi ajattelisit. He ovat TÖISSÄ.

Vierailija
17/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ylisuuret silmäripset näyttävät yksinkertaiselta.  

Jos käyttää meikkiä, sen pitää olla erittäin hillitty.

Nappulat ja kaikenlaiset nenärenkaat antavat yksinkertaisen vaikutelman.

Vierailija
18/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kassan naaman miellyttää jotakuta? Ostoksille sinne kauppaan on tultu ja myyjä sinne töihin, ei treffeille eikä itseään esittelemään. Ne on kuule ihan toiset ammatit ne. Itse en ainakaan enää meikkaa töihin (kassalle), kun tuommoisia vaatimuksia aletaan esittää. Saatte kestää vaan.

Vierailija
19/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki on rumaa.

Nainen ei ikinä tule kauniimmaksi meikillä. Luonnollinen nainen on kaikista kaunein.

Vierailija
20/69 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provokaattori asialla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi