Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätettiin vaarin kanssa viettää joulu halvalla

Vierailija
05.12.2018 |

Käydään vuorotellen ilahduttamassa kaikkia lapsiamme ja heidän perheitään. Siinä varmaan saadaan kolmena päivänä syötyä vatsat pullolleen ihan ilmaiseksi. Toivottavasti lapset yllättyy iloisesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään vuorotellen ilahduttamassa kaikkia lapsiamme ja heidän perheitään. Siinä varmaan saadaan kolmena päivänä syötyä vatsat pullolleen ihan ilmaiseksi. Toivottavasti lapset yllättyy iloisesti.

Hyvä! Heidänkin aika ruokkia niin kuin ilmeisesti tekin teitte.

Vierailija
2/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille olisi isovanhemmat ihan tervetulleita tuolla lailla kyläilemään.

Eikä ne jouluruoat niin kalliita ole että muutamasta ylimääräisestä suusta vararikkoon mentäisiin. Kinkku muutaman euron kilo, laatikkojuurekset sitä halvempia, puuron riisi miltei ilmaista eikä maitokaan mitään älyttömän hintavaa. Leivonnaisten jauhot ja sokeri edullisia. 

Teille saattaa koitua matkustuskulut kalliimmaksi kuin tehdä jouluruokaa, tulitteko sitä ajatelleeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille olisi isovanhemmat ihan tervetulleita tuolla lailla kyläilemään.

Eikä ne jouluruoat niin kalliita ole että muutamasta ylimääräisestä suusta vararikkoon mentäisiin. Kinkku muutaman euron kilo, laatikkojuurekset sitä halvempia, puuron riisi miltei ilmaista eikä maitokaan mitään älyttömän hintavaa. Leivonnaisten jauhot ja sokeri edullisia. 

Teille saattaa koitua matkustuskulut kalliimmaksi kuin tehdä jouluruokaa, tulitteko sitä ajatelleeksi?

Me ajellaan tietenkin firman bensoilla. Kaikki on otettu huomioon. T:Ap

Vierailija
4/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla viikko peseytymättä, säästyy pesuaineita. Käytte lapsilla joulusaunassa.

Vierailija
5/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla viikko peseytymättä, säästyy pesuaineita. Käytte lapsilla joulusaunassa.

Niin teemme ja ajateltiin yöksikin jäädä kun vaari on vähän glögille perso, eikä voi rattiin sitten hypätä. T:Ap

Vierailija
6/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan aloitti ihan huumorilla? Ainakin oletan niin. Tosin on se paljon kiinni siitä millaisia kylään tuppautuvat sukulaiset on. Faija veti viskiä että kesti joulun ja sukulaiset. Mä olen hoitanut monta joulua savuilla.

Onpa se xx kasvanut saa kuulla vaikka olen jo yli 40. Mikä mahako mulla kasvaa kun pituuskasvu loppui 25 vuotta sitten?

Sitten se vakio kysymys. Onko kinkku varmasti kypsää? Minä sain vatsataudin vuonna 1976 raaàsta kinkusta. Niin täti meillä on juuri samaa kinkkua kuin 70 luvulla mutta tällä kertaa kypsää. Minä en pidä punaviinistä ja toinen valkkarista, huokaan ja muistutan taas että on molempia.

Sitten kun on saatu lahjat jaettua alkaa viimeistään se valitus. Nuoriso on aina vain huonompaa. Tekisi niin mieli kilahtaa. Oma nuoriso on v enkeleitä niihin valituksiin nähden. joskus kun miettii joulua niin työ on siihen verrattuna lomaa.

Vierailija
7/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla voi olla lapsia vaarisi kanssa 😱?

Vierailija
8/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minigrip-pussit mukaan! Päivittele lähtiessä ettei teillä ole jouluruokaa yhtään kotona. Ei jää ainakaan kuljetusastiasta kiinni kun vetäisit kassista minigripit esiin tadaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi