Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen miehet haluaisivat?

Vierailija
05.12.2018 |

Millaisia kriteerejä tulisi naisille asettaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn offit

Nalkutus

Itsekkyys

Lihominen

Rahan tuhlaaminen

Laiskuus

Miesten haukkuminen/syyttäminen joka asiasta

Lyhyet hiukset

Liika meikki

Turn onnit

Huumorintaju

Kiltteys

Reiluus

Itsenäisyys

Hoikkuus

Pitkähiuksisuus

Seksikkyys

Mikä niissä lyhyissä hiuksissa niin kamalaa muka? Monelle sopivat paremmin kuin pitkät.

Vierailija
22/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitkähiuksinen ja normaalivartaloinen, nättikin kuulemma.

Mutta en jaksa sitä seksiä, enkä miesten vaatimuksia mitä tässäkin on saanut lukea.

On niin helppoa asua yksin ja tehdä mitä huvittaa.

Tänään ystävien kanssa itsenäisyyspäiväjuhlakonsertti ja illalla intialaiseen katsomaan linnan juhlia. Ei ole miestä nalkuttamassa, ihanaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole olemassakaan,psyyke on erilainen jo evoluution takia.Kyllähän naiset voi kuvitella että 19v. poitsu haluaa seksiä sen takia että saa lapsia.

Vierailija
24/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en jaksa sitä seksiä, enkä miesten vaatimuksia mitä tässäkin on saanut lukea.

Tänään ystävien kanssa itsenäisyyspäiväjuhlakonsertti ja illalla intialaiseen katsomaan linnan juhlia. Ei ole miestä nalkuttamassa, ihanaa...

Mikä siinä seksissä ärsyttää? Eikö se ole ihanaa henkilön kanssa josta oikeasti tykkää? Vai oletko saanut joskus miesrintamalla nenillesi ja sen takia katkeruus miehiä kohtaa jatkuu loppuelämän? Ei kannattaisi sillä elämä on ainakin vanhemmiten aika yksinäistä elää ilman sielun kumppania jonka kanssa jakaa niin ilot kuin surutkin.

Vierailija
25/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan intersektionaalisen feminismin aivopesemää mielipide-automaattia, jonka ajattelun mukaan mm. miehet sortavat naisia.

Vierailija
26/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ei-haluttava nainen on tyypillinen av palstan mt ongelmainen feministi. Eli joku päinvastainen olisi hyvä. Joku mukava ja normaalijärkinen.

Tiesitkö, että vain mt-ongelmainen viettää aikansa heidän seurassa, joista ei pidä. Menisit oikeassa elämässä niiden normaalijärkisten sekaan. Ai niin, eihän sinua huolita joukkoon, joten mt-ongelmaisena joudut viettämään aikasi palstan feministien kanssa :D

Vierailija
27/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä seksissä ärsyttää? Eikö se ole ihanaa henkilön kanssa josta oikeasti tykkää? Vai oletko saanut joskus miesrintamalla nenillesi ja sen takia katkeruus miehiä kohtaa jatkuu loppuelämän? Ei kannattaisi sillä elämä on ainakin vanhemmiten aika yksinäistä elää ilman sielun kumppania jonka kanssa jakaa niin ilot kuin surutkin.

Kaikkia ei vain samalla tapaa seksi kiinnosta, taustalla voi olla ihan fyysiset syytkin (eli hormonit ei vain samalla lailla tee kiimaiseksi, on ehkä a-seksuaali). Ei se ole katkeruutta miehiä kohtaan ainakaan minulla.

Toiset tarvitsevat enemmän tilaa, ja sekin on ok.

T. Perheellinen nainen, jolta menee tuhottomasti energiaa tiiviiseen yhdessäoloon. Ei tätä voinut täysin tietää ennen kuin perheen perusti..

Vierailija
28/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on empaattinen eikä olisi niin vi tun tunnekylmä. Ulkonäkö jokseenkin viehättävä. Ei tarvii olla mikään missi.

Aika harvassa ovat tuollaiset naiset suomessa, siis mitä luonteeseen tulee.

Joissakin kehitysmaissa naiset kyllä osaavat olla kivoja, mutta harva sielläkään mikään supermukava on. Ja sitten useimmat siellä ovat maksullisia, yyhoo tai kullikaruselliläisiä. Kaikki noi ovat ehdoton no-no parisuhteelle. Ei se sielläkään helppoa ole.

Vierailija
29/29 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteetön tai ainakin melkein, osaa ja haluaa keskustella vaikeistakin tunteista asiallisesti, ei haudo negatiivisia asioita vaan puhuu avoimesti itsestään ja haluistaan. Seksuaalisesti mieluiten itseni kaltainen eli ei ole halunnut kevyt- tai irtosuhteita. Ei kavahda läheisyyttä. Haluaa sitoutua. Jokin yhteinen taideharrastus olisi kiva tai muu aktiviteetti kuten luonnossa liikkuminen. Osaa ihmetellä kanssani arkisiakin asioita. Ulkonäöstä en osaa sanoa. Tämänkaltaisia vapaita naisia kun harvoin tapaa, tulee heitä yleensä pidettyä viehättävinä. Mieluummin ilta- kuin aamuihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi