Millaisen naisen miehet haluaisivat?
Kommentit (29)
Jos yhdellä sanalla pitää kuvailla niin halukkaan naisen.
Omat kriteerit ovat jo pitkään olleet kyky keskustella ja kuunnella, empaattisuus, huumorintaju ja sit loput on jotain selittämåtöntä vetovoimaa. Iso ei pirttihirmuille ja henkisesti epätasapainoiselle, niistä korkeintaan kavereita.
Ja voilà, onnistanut, seurusteltu jo vuoden. Meinas iskeä jo epätoivo onko sellaista olemassakaan.
Hauskan. Seksikkään. Rennon. Hoikan, mutta isorintaisen. Blondin. Luotettavan. Itsenäisen. Pitkäsäärisen. Kauniskasvoinen.
Mut tuollaisesta voi vain unelmoida.
Turn offit
Nalkutus
Itsekkyys
Lihominen
Rahan tuhlaaminen
Laiskuus
Miesten haukkuminen/syyttäminen joka asiasta
Lyhyet hiukset
Liika meikki
Turn onnit
Huumorintaju
Kiltteys
Reiluus
Itsenäisyys
Hoikkuus
Pitkähiuksisuus
Seksikkyys
Vierailija kirjoitti:
Hauskan. Seksikkään. Rennon. Hoikan, mutta isorintaisen. Blondin. Luotettavan. Itsenäisen. Pitkäsäärisen. Kauniskasvoinen.
Barbien 😀
Mulle itse asiassa kelpais jo se että tämä nainen oikeasti välittäisi minusta. Eikä olisi ihan mikään seinähullu ettei henkensä puolesta tarvitse pelätä. :)
Vierailija kirjoitti:
Turn offit
Nalkutus
Itsekkyys
Lihominen
Rahan tuhlaaminen
Laiskuus
Miesten haukkuminen/syyttäminen joka asiasta
Lyhyet hiukset
Liika meikkiTurn onnit
Huumorintaju
Kiltteys
Reiluus
Itsenäisyys
Hoikkuus
Pitkähiuksisuus
Seksikkyys
Mulle on erittäin ok lyhyemmät hiukset ja pyöreämpi nainen, mutta toi miesten syyllistäminen (ekoista treffeistä alkaen) TODELLAKIN on niin iso turn off että ohhoijaa.
Hyvä lista
Vierailija kirjoitti:
Jaa, nyt puhut kyllä mun muijasta. Haluutsä sen. Olen täysin kyrpiintynyt siihen vihannekseen.
Semmoinen joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Sitä auttaa paljon jos jakaa samat intressit ja harrastukset. Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan ei sairaalloisen lihava ole, pitäisi kuitenkin jaksaa kanssani kävellä tarvittaessa 5-10 kilsaa päivässä kun autoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska olemme jo kaikki varattuja.
-päihteetön
-mukava
Lisäplussaa
-vaaleat hiukset
-nätti
-hoikka
En jaksa vaivautua vastaamaan kuin yhdellä kriteerillä, koska monilla naisilla ei ole todellista halua kuulla oikeita mieltymyksiä. Joten vastaan vain; nainen joka hyväksyy ja ottaa miesten vietit huomioon (ei viittaa seksiin).
Tyypillinen ei-haluttava nainen on tyypillinen av palstan mt ongelmainen feministi. Eli joku päinvastainen olisi hyvä. Joku mukava ja normaalijärkinen.
Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Täysjärkisen. Tuntuu olevan mahdottomuus tänäpäivänä.
Sellaisen joka miellyttää silmää, nainen joka omaa edes siedettävän historian, on jo juoksunsa juossut ja on oikeasti valmis sitoutumaan, on vain yhden miehen nainen, pitää seksiä tärkeänä asiana hyvää toimivaa parisuhdetta, ei lapsia mutta haluaa kuitenkin 1-2 lasta, perhekeskeinen, iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Sitä auttaa paljon jos jakaa samat intressit ja harrastukset. Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan ei sairaalloisen lihava ole, pitäisi kuitenkin jaksaa kanssani kävellä tarvittaessa 5-10 kilsaa päivässä kun autoa ei ole.
Heh, olen sairaalloisen lihava, ja kevyesti kävelen tuon matkan jo töissä päivittäin.
Ulkomaalaisen.