Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et lopeta lihansyöntiä? Se on suurin syy ilmastonmuutokselle

Vierailija
05.12.2018 |

Karjaa varten pitää vuosittain kaataa yhä enemmän metsiä, ja naudoista tulee paljon mentaanipäästöjä. Ei mikään auto tai lentokone ole yhtä tuhoisa kuin karjatalous.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen fiksu enkä aio muuttaa oman elämäni mukavuutta siksi että pallo lämpiää ja olot tulevaisuudessa paskat, aion nauttia täysin siemauksin lyhyen elämäni eikä vittuakaan kiinosta kenenkään lapsen tulevaisuus. Stressatkaa te ihan rauhassa, mä syön hyvin ja nautiskelen :) onnettomat luuserit

Vierailija
2/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liha on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, älä jauha paskaa. Syön vain suomalaista lihaa, joten metsää ei suomalaisten nautojen tieltä kaadeta yhtään mihinkään. Ravintolassa valitsenkin usein kasvisruoan, ellei liha ole suomalaista.

Muistaakseni yhdellä edestakaisin New Yorkin lennon päästöillä ”sai” syödä lihaa 300 kg. En harrasta lentomatkustelua ollenkaan.

Vierailija
4/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen fiksu enkä aio muuttaa oman elämäni mukavuutta siksi että pallo lämpiää ja olot tulevaisuudessa paskat, aion nauttia täysin siemauksin lyhyen elämäni eikä vittuakaan kiinosta kenenkään lapsen tulevaisuus. Stressatkaa te ihan rauhassa, mä syön hyvin ja nautiskelen :) onnettomat luuserit

Vierailija
5/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liha on hyvää. Syö sinäkin, jos tykkäät siitä. Jos taas et tykkää, niin helppohan se on moralisoida, sama kuin yrittäisi kieltää harrastukset, joista ei ole itse kiinnostunut. Tekopyhä!

Vierailija
6/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tv:ssä asiantuntija sanoi että veganismilla ei maailmaa muuteta eikä pelasteta.

Eli väitteesi on bull shittiä.

Vierailija
7/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lihantuottajalla töissä. Eikä hän ole kyllä yhtään puuta kaatanut nautojensa tieltä. Hänen isoisovanhempansa kyllä kaatoivat, että saivat rakennettua navetat ja raivattua pellot. Kotoisilla rehuilla meillä ruokitaan. Pääruoka naudoilla on säilörehunurmi, heinä ja olki. Siihen sitten lisätään sopivat määrät viljaa, muuta väkirehua ja kivennäistä. Soijaa meillä ei käytetä laisinkaan, vaan kotoista hernettä, härkäpapua ja rypsiä.

Suosin kulutustottumuksissani aina kotimaista lihaa, myös riistaa. En mitään thaimaalaista broileria, tanskalaista tai saksalaista sikaa tai brassihärkää. Minua varten ei myöskään tarvitse rahdata kasvipapuja kaukomailta. En kyllä harrasta ulkomaanmatkailuakaan. 90 prosenttisesti syön itse tekemääni ruokaa, eli ravintoloissakaan en syö ulkomaisia lihoja tai papuja. Suurimman osan kasviksistani kasvatan itse. Oikeastaan ulkomailta tulee ruokapöytääni vain mausteet, kahvi ja tee.

Metsää kyllä hoidetaan, eli kaadetaan sieltä polttopuuta ja myytävää puuta, mutta kyllä sitä metsää istutetaankin ja kylvetään siemenestä. Viime suvenakin istutin varmaan satoja taimia. Sellaista sekametsää on se. Montakos puuta ap on eläissään istuttanut?

Vierailija
8/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ituhipit voivat rajoittaa lihansyöntiä ja yksityisautoilua. Jos he onnistuvat siinä, minä ja muut kunnolliset veronmaksajat lähdemme toiseen maahan, jossa saa elää vapaasti. Suomen talous romahtaa ja ituhipeiltä loppuu pavutkin. Onneksi voi äänestää pyörillä.

Vierailija
9/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön pöpö ap. Kyllä kasviksien ja hedelmien tänne Suomeen rahtaaminen on paljon suurempi syy ilmastonmuutokselle kuin lihansyönti.

Vierailija
10/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentohuvimatkailu on yksi aidosti pahimmista saastuttajista. Lentomatkailun verotuksen pitäisi olla edes samalla tasolla muiden liikkumismuotojen kanssa, mutta nyt sitä käytännössä tuetaan kevyemmällä verotuksella, vaikka yläilmakehään laskettu päästö on ilmastonmuutoksen kannalta pahempi vaihtoehto kuin maanpinnan tuntumussa syntynyt päästö, josta osan kasvit pystyvät käyttämään kasvuunsa.

Lihansyönnin ilmastovaikutus on murto-osa lentämisen aiheuttamista päästöistä.

Vierailija
11/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että lihassa on proteiinia, joka on tärkein ravintoaine ihmiselle joten liha on välttämätön ja tärkein ravintoaine ihmisille.

Vierailija
12/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän lihasta. Syön toki enimmäkseen riistaa.

Enkä halua, että viherstalinistikommunistit määräävät elintapojani omien mielihalujensa mukaisiksi. Kaikkialla maailmassa kommunistit ja ituhipit ovat vain halunneet rajoittaa kanssaihmisten elämää milloin minkienkin teesien varjolla.

Haluan ajaa autolla ja syödä lihaa vaikka joku vihervasuri siitä näppylöitä saisikin naamaansa.

Vierailija
13/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentohuvimatkailu on yksi aidosti pahimmista saastuttajista. Lentomatkailun verotuksen pitäisi olla edes samalla tasolla muiden liikkumismuotojen kanssa, mutta nyt sitä käytännössä tuetaan kevyemmällä verotuksella, vaikka yläilmakehään laskettu päästö on ilmastonmuutoksen kannalta pahempi vaihtoehto kuin maanpinnan tuntumussa syntynyt päästö, josta osan kasvit pystyvät käyttämään kasvuunsa.

Lihansyönnin ilmastovaikutus on murto-osa lentämisen aiheuttamista päästöistä.

Mua jotenkin säälittää kun talviurheilijat tuolla lentelee ympäri maailmaa sukset mukana kisapaikoille ja vuosi vuodelta se lumen saanti ladulle ja rinteeseen on aina vaan epävarmempaa. Sitten ne siellä töllistelee ja päivittelee huuli pyöreänä televisiossa kun on niin huononlaisesti tuota lunta, että mitenköhän tässä nyt sitten oikein kilpaillaan. No, mitäs lensit!!

Vierailija
14/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjaa varten pitää vuosittain kaataa yhä enemmän metsiä, ja naudoista tulee paljon mentaanipäästöjä. Ei mikään auto tai lentokone ole yhtä tuhoisa kuin karjatalous.

Kuinka paljon Suomessa kaadetaan metsää vuosittain karjan tieltä?

Tuottaako Suomalainen nauta yhtä paljon metaanipäästöjä, kuin maissilla ruokittu nauta raåakon takana? (vinkki: ei tuota!)

Ap, miksi et pysy poissa internetistä vaikka äly ei selvästikään riitä?

Itse toki syön lihaa myös siksi, että olen raskaana ja haluan että lapsi saa parhaat mahdolliset olosuhteet. Ruokavalio on silti kasvispainotteinen.  

Vierailija
15/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että lihassa on proteiinia, joka on tärkein ravintoaine ihmiselle joten liha on välttämätön ja tärkein ravintoaine ihmisille.

Sen verran korjaan, että rasva on kyllä se tärkein ravintoaine. Proteiini, eläinproteiini on tärkein rakennusaine.

Vierailija
16/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolta riistasta ettei sinunkaan siellä kehä 3 sisällä vegeraflasda istuskellen tarvitse päivitellä että se yessica joutui tosiaan hirvikolariin. Ja koska turha tappaminen on murhaa, käytän kaatamani eläimet kokonaan nahkoja, sisäelimiä ja luita myöten.

T. N27

Vierailija
17/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpö ap. Kyllä kasviksien ja hedelmien tänne Suomeen rahtaaminen on paljon suurempi syy ilmastonmuutokselle kuin lihansyönti.

Väittääkö joku tällaista oikeasti tosissaan? T. Sekaani itsekin. Nyt se pää pois p*seestä

Vierailija
18/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se takia että teitä ituhippeja v i tuttaa lihan lihan syönti niin en tule koskaan lopettamaan sitä, vaan yritän kaikin tavoin lisätä omaa ja ystävieni lihan syöntiä.

Vierailija
19/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen lisääntyminen on suurin syy ilmastonmuutokselle

Vierailija
20/54 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran korjaan, että rasva on kyllä se tärkein ravintoaine. Proteiini, eläinproteiini on tärkein rakennusaine.

Ette oikeasti voi olla tosissanne?!!????!!!😂😌