Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ehkä parin vuoden pesti ulkomaille (kauas), mitä tekisit?

Vierailija
05.12.2018 |

Meillä lapset jo aikuisia. Mutta vanha koira rajoittaa, sitä ei lähdetä eri mantereelle raijaamaan. Enkä muutenkaan haluaisi niin kauas koko ajaksi, toki voisin siellä käydä ja olla osan aikaa.

Talo laitettaisiin varmaan myyntiin täällä Suomessa, ja asuisin sitten puolet vuodesta (touko - lokakuu) mökillä ja puolet jossain vuokralla - en tiedä missä?? Nyt olisi tilaisuus tehdä ihan täydellinen elämänmuutos.

Ideoita?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään?

Vierailija
2/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Myytte omaisuutenne , jaatte rahat ja muutat minne lystäät. Todellakin hyvä tilaisuus täydelliseen elämänmuutokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle piikki eläinlääkärillä ja muutatte yhdessä maailmalle. Tai annatte koiran jollekkin lapsellenne hoitoon.

Vierailija
4/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Myytte omaisuutenne , jaatte rahat ja muutat minne lystäät. Todellakin hyvä tilaisuus täydelliseen elämänmuutokseen.

Ei ole kummallakaan halua erota. Onko muita ehdotuksia? 

Vierailija
5/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut jotain haaveita missä haluaisit asua? Nyt olis hyvä tilaisuus tehdä ihan oman pään mukaan. Tuo aika menee lopulta nopeasti.

Vierailija
6/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira hoitoon jollekin lapsista? Jos koira on jo vanha, se lienee lapsillekin perheenjäsen. Nyt tosiaan on hyvä aika elämänmuutokselle, talo myyntiin, tavaroiden karsinta, omaksi tai vuokralle pieni asunto ja nautitte elämästä. Itse ainakin lähtisin miehen mukaan, jos se olisi mahdollista. Kesäksi palaisiin Suomeen pidemmäksi ajaksi.

Vierailija
7/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiralle piikki eläinlääkärillä ja muutatte yhdessä maailmalle. Tai annatte koiran jollekkin lapsellenne hoitoon.

Koira on perheenjäsen. Laittaisitko perheenjäsenelle piikin, jotta pääsisit maailmalle? Enkä minä edes halua maailman toiselle puolen vaikkei koiraakaan olisi. Käymään voisin mennä ja joksikin aikaa olemaan, mutta en parin vuoden pestin takia ala tappamaan uskollista ystävää. 

Vierailija
8/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hel-etissä pitäisi erota toisen työn takia?

Vierailija
9/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on perheenjäsen. Laittaisitko perheenjäsenelle piikin, jotta pääsisit maailmalle? Enkä minä edes halua maailman toiselle puolen vaikkei koiraakaan olisi. Käymään voisin mennä ja joksikin aikaa olemaan, mutta en parin vuoden pestin takia ala tappamaan uskollista ystävää. 

Koira on vain eläin. Mielestäni vanha eläin on armollisempaa lopettaa kuin raahata uusiin oloihin. Mitäs kyselet jos ei vastaukset kelpaa?

Vierailija
10/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te, että äijä olisi reissulla muutenkaan uskollinen? Pari vuotta sentään on pitkä aika. Mitä järkeä on roikkua suhteessa jos tämä nainen ei edes halua mennä mukaan? Seljeä ero ennen reissua, eikä kenellekkään tule paha mieli.

Vierailija
11/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ollut jotain haaveita missä haluaisit asua? Nyt olis hyvä tilaisuus tehdä ihan oman pään mukaan. Tuo aika menee lopulta nopeasti.

Kiitos, tässä ensimmäinen fiksu vastaus. Kiitoa rohkaisusta!

Vierailija
12/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin koiran lapsille hoitoon ja lähtisin miehen mukaan. Ihan mieletön tilaisuus! 

Vierailija
13/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on vain eläin. Mielestäni vanha eläin on armollisempaa lopettaa kuin raahata uusiin oloihin. Mitäs kyselet jos ei vastaukset kelpaa?

Opettele lukemaan. Ap ei ole raahaamassa koiraa uusiin oloihin.

Vierailija
14/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kummallakaan halua erota. Onko muita ehdotuksia? 

Palstatussukoiden mielestä aina on järkevää erota koska

a) nainen saa hakea uutta ihanaa huomiota miehiltä

b) miestä sattuu erot koska mies rakastaa ja kiintyy

c) nainen saa rahaa mieheltä

d) mies menettää naiselle rahaa (ja lapset) "kieh kieh, ihan oikein sialle"

jne jne

Vierailija
15/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mä laittaisin koiran lapsille hoitoon ja lähtisin miehen mukaan. Ihan mieletön tilaisuus! 

Samoin tekisin minä. En haluaisi olla erossa puolisostani.

Vierailija
16/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tässä ensimmäinen fiksu vastaus. Kiitoa rohkaisusta!

Mikä fiksu vastaus se on kun sanotaan että tee niinkuin tykkäät?

Vierailija
17/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te, että äijä olisi reissulla muutenkaan uskollinen? Pari vuotta sentään on pitkä aika. Mitä järkeä on roikkua suhteessa jos tämä nainen ei edes halua mennä mukaan? Seljeä ero ennen reissua, eikä kenellekkään tule paha mieli.

Oletko niin naiivi, että luulet toisen olevan uskollinen, kunhan puoliso vaan asuu samalla paikkakunnalla? 

Parin vuoden pesti muualla ei tarkoita myöskään sitä, ettei nähdä pariin vuoteen. Lentokoneet on keksitty. 

Oletko ikinä kuullut sellaisesta, että suhde saa jopa uutta puhtia, kun ei olla joka päivä yhdessä? 

Vierailija
18/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että käyt piikillä, kuten julmien ihmisten pitäisi.

ohis

Vierailija
19/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Samoin tekisin minä. En haluaisi olla erossa puolisostani.

Jokainen normaali ihminen , joka on hyvässä suhteessa varmasti haluaisi seurata kumppaniaan. Tästä syystä suosittelunkin reilua eroa koska kumppani ei enää sitä vähää kiinnosta. Tuossa ajassa kumpikin ennättää löytää mukavampaa seuraa ja mitenkäs sitten parin vuoden päästä entiseen suhteeseen palattaisiin?

Vierailija
20/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse työelämässä? Se vaikuttaa aika paljoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan