Mitä haluaisit kieltää?
Jos saisit päättää yhden asian mikä kiellettäsisiin, mikä se olisi?
Mä kieltäisin valmisruuat. Itse en niitä käytä, osa tuotteista epäterveellisiä ja lisäävät muoviroskan määrää. Vaikka muovijätettä ruokapakkauksissa pitäisi vähentää jotkut kalliimmat valmisruuat ovat isoissa paketeissa tuotteen määrään nähden. (Työkaverin syömisiä "kytätessä" on tullut laaja näkökulma erilaisiin valmisruokien pakkauksiin ja kokoihin.)
Kommentit (17)
Kaikki tupakointi muualla kuin sille osoitetulla syrjäisellä paikalla.
Harhaanjohtavat (suoraa valhetta olevat) vaalilupaukset, jotka ehdokkaat pyörtävät heti vaalien jälkeen. Tämä ehdottomasti rangaistavaksi teoksi, "takinkääntäjät" vastuuseen.
Kansaa ei saa näin hävyttömästi k*settaa. Kyllä kansa muistaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit päättää yhden asian mikä kiellettäsisiin, mikä se olisi?
Mä kieltäisin valmisruuat. Itse en niitä käytä, osa tuotteista epäterveellisiä ja lisäävät muoviroskan määrää. Vaikka muovijätettä ruokapakkauksissa pitäisi vähentää jotkut kalliimmat valmisruuat ovat isoissa paketeissa tuotteen määrään nähden. (Työkaverin syömisiä "kytätessä" on tullut laaja näkökulma erilaisiin valmisruokien pakkauksiin ja kokoihin.)
Eli jos on tien päällä ja tarvitsee evästä, niin voi ostaa esim. pähkinöitä ja banaania?
Seksikumppanille valehtelemisen, se vaarantaa sukupuolitaudeille, mutta vain Hivin tietäen tartuttaminen on rangaistavaa. Muille taudeillekin tahallaan altistaminen voi tuoda kovat seuraukset etenkin naiselle.
Vaihtoehtohoidot esim. rukoushoidot
Ankeuttamisen eli kaiken kieltämisen ja turhat säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttamisen eli kaiken kieltämisen ja turhat säännöt.
Joskus vähän nyppii se kun suomi on ankeuttajien luvattu maa. Edes omaa taloa ei saa maalata miten haluaa.
Helppohan sellaisia kieltoja on säätää, joilla ei ole vaikutusta omaan elämään.