Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myöhäinen keskenmeno

Vauvansa menettänyt
05.12.2018 |

Haluaisin kuulla vertaistukea/apua ylipäänsä.
Oon teini iästä asti haaveillut isosta perheestä, 2017 sain 23 vuotiaana pojan❤ raskauduin uudestaan kun poikamme oli reilu 1v. Aloin vuotamaan verta joskus 12viikkojen jälkeen,kävin lääkärissä ja kaiken piti olla ok. Menin uudestaan näytille koska siihen alkoi liittymään kipua, taas sanottiin että kaikki ok ja seuraavana yönä meni vedet 18+1 viikolla ja meille syntyi pieni enkeli.. elämä meni ja on edelleen ihan palasina,sydän ja mieli on särkynyt. Aikaisempi raskaus kesti ihan täysiin viikkoihin asti. Mitä tapahtui... tulehdusarvot oli koholla ja söin antibioottia. En ole tällä hetkellä valmis uuteen raskauteen,en tiedä pystynkö siihen enään koskaan. Toisaalta haluan sitä enemmänkuin mitään. Mutta lääkäri käski odottaa vähintään PUOLI VUOTTA, pitkä aika odottaa jos haluammekin yrittää uudestaan.. kätilö taas piti sitä tosi outona että noin pitkään joutuisi odottomaan. Jälkitarkastus edessä vielä ja siinä saa vielä jutella erikoislääkärin kanssa. Mutta onko muita ketä on tälläisen kokenut ja tullut uudestaan raskaaksi ja menikö kaikki hyvin? En toisaalta haluaisi odottaa puoltavuotta mutta pelkään kuollakseni että pystyykö lääkäri sanomaan varmaksi että on turvallista yrittää esim jo kahden kk jälkeen.. mitä jos on iso riski että näin tapahtuu uudestaan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Vauva kuoli kohtuun rv 36+. Raskautta sai alkaa yrittämään jälkitarkastuksen jälkeen. Kului kuitenkin kolme vuotta ennen kuin saatiin elävä lapsi syliin. Synnytin tytön kaksi viikkoa sitten. Kolmen vuoden aikana koettiin useampi keskenmeno. Raskautta seurattiin tarkkaan ja pelko oli mukana koko ajan. Pelko hellitti oikeastaan vasta sitten kun kuuli synnytyssalissa ensimmäisen kerran vaivan itkun. Se oli jotain niin hienoa kaiken koetun jälkeen. Kannattaa ottaa kaikki tuki vastaan mitä tarjotaan. Itse kävin ja käyn yhä psykiatrisella juttelemassa.

Vierailija
2/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on. Vauva kuoli kohtuun rv 36+. Raskautta sai alkaa yrittämään jälkitarkastuksen jälkeen. Kului kuitenkin kolme vuotta ennen kuin saatiin elävä lapsi syliin. Synnytin tytön kaksi viikkoa sitten. Kolmen vuoden aikana koettiin useampi keskenmeno. Raskautta seurattiin tarkkaan ja pelko oli mukana koko ajan. Pelko hellitti oikeastaan vasta sitten kun kuuli synnytyssalissa ensimmäisen kerran vaivan itkun. Se oli jotain niin hienoa kaiken koetun jälkeen. Kannattaa ottaa kaikki tuki vastaan mitä tarjotaan. Itse kävin ja käyn yhä psykiatrisella juttelemassa.

Voi,mä olen niin pahoillani,otan osaa. Selvisikö syy koskaan miksi niin kävi? Mulla meni vedet mutta vauva pysyi matkassa mukana😭 jouduttiin 4 päivän jälkeen itse tekemään päätös, sairala vahvasti tukemassa päätöstä ja raskaus keskeytettiin koska vettä ei ollut tipan tippaa ja vauvaa ei voitu pelastaa😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon onnea tytöstä tietenkin❤