Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 7-8 töihin mennyt, kuinka paljon paremmin heräsit aamuairingon ansiosta tänään?

Vierailija
05.12.2018 |

Kuinka virkeästi aamuarinko on herättänyt sinut? On se hyvä, että ollaan talviajassa, niin herää huomattavasti paremmin aamuauringon ansiosta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaurinko oikein häikäisee, niin paljon, että typoa pukkaa...

Vierailija
2/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarastus piristi. Ei ollut ihan mustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava auringonpaiste täällä, joo. Kohta pesten hiukset ja lähden töihin. Miten teillä

Vierailija
4/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaurinko näyttää olevan liian vaativa sana kirjoitettavaksi ap:lle. Onneksi kolmannella kerralla onnistui.

Vierailija
5/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nousta ilman aurinkoakin, kun on normaali aika käytössä.

Vierailija
6/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ollaan normaaliajassa! Aamuaurinko tosiaan herätti loistollaan ja kun töistä klo 16 pääsen niin aurinko on ehtinyt laskea niin että pimeys kietoo syliinsä. Ei tule univaikeuksia.

Vierailija
7/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tänään töihin normaalia aikaisemmin. Kyllä oli vaikeaa päästä ylös. On synkkää ja pimeää.

Vierailija
8/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtava auringonpaiste täällä, joo. Kohta pesten hiukset ja lähden töihin. Miten teillä

Auringonpaiste käy silmiin ja valo häikäisee. Kyllä nyt kelpaa piristyä näin aamulla!

Vierailija
9/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 15 tai 16 tänään pääsevä, miten paljon enemmän nautit auringossa ulkoilusta? (Kesäajassa pääsisi klo 16/17)

Menen itse ysiin töihin, on kivempi ajaa ja lähteä, kun valo jo sarastaa.

Vierailija
10/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee oikeesti noin myöhään töihin????

Vierailija
11/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuauringolla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä, että kannatan normaaliaikaa. Tämä vuodenaika on pimeä joka tapauksessa, eikä kellojen vatkaamisella puoleen tai toiseen ole siihen mitään merkitystä. Valon aika on taas myöhemmin.

Vierailija
12/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aurinko?!? Täällä on pimeää kuin per*ereiässä kellon ympäri.

Vierailija
13/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viiden aikoihin siihen, kun aurinko paistoi suoraa silmiin. Ärsytti!

Vierailija
14/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näkynyt aamuaurinkoa. Se nousee tänään vasta 10.03 ja laskee 14.14.

Vierailija
15/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä 15 tai 16 tänään pääsevä, miten paljon enemmän nautit auringossa ulkoilusta? (Kesäajassa pääsisi klo 16/17)

Menen itse ysiin töihin, on kivempi ajaa ja lähteä, kun valo jo sarastaa.

Se on jo maissa kun 16 kävelet töistä kotia. 15 pääsevä kävelisi valosan aikaan kotia.

Vierailija
16/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kuuteen. Eli ei mitään vaikutusta. Muuten kannatan talviaikaa - sopii minun rytmiini paremmin.

Vierailija
17/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen nauttinut normaaliajasta. Univaikeudet ja liian varhaiset herätykset ovat taas mennyttä vähäksi aikaa. Talvella on pimeää herätessä olipa kello kesä tai talviajassa, mutta töihin on mukavampi ajella aamun sarastaessa kuin säkkipimeydessä. Siinä päivä lähtee käyntiin paremmin.

Vierailija
18/18 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse olen nauttinut normaaliajasta. Univaikeudet ja liian varhaiset herätykset ovat taas mennyttä vähäksi aikaa. Talvella on pimeää herätessä olipa kello kesä tai talviajassa, mutta töihin on mukavampi ajella aamun sarastaessa kuin säkkipimeydessä. Siinä päivä lähtee käyntiin paremmin.

Itse en koe mitään muutosta. Edelleen menen 01:00-01:30 nukkumaan joudun heräämään 06:30 ja eipä aurinko sarasta vielä mitenkää ennen kasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän