Kaverille auto lainaan?
Hyvä kaverini kysyi autoani lainaan. On lähdössä Etelä-Suomesta Lappiin jouluna. Paluu junalla, mutta kilometrejä kertyy aika paljon. Ja jos kolaroi. Haluaisin sanoa ei, mutta en kehtaa.
Kommentit (9)
Et lainaa, lun tarvit ite autoa jouluna, että pääset haudoille ja serkuille ja muualle. Ota vaikka pukkikeikkaa, jos et osaa valehdella tai sanoa ei. Tottumattomalle ajo Lappiin on aika hurja, ja siellä on poroja, niin varmasti kolaroi.
Ei autoa tarvitse lainata kenellekään. Törkeää pyytääkin. Ohjaa autovuokraamon asiakkaaksi.
Kun en tarvitse itse autoa tuolloin, olen reissussa ja kaveri tietää sen. -ap
Jos se ei ymmärrä autoista juurikaan, keksi joku epämääräinen vika ja sano mairealla äänellä, että voi mä en haluu että sä jäät tielle tuon kanssa.
Paluu junalla, jättäisikö autosi Lappiin vai?
En lainais. Käske sen vuokrata auto. Niin hyvää kaveria ei mulla olekaan että autoani lainaisin. Mä tarviin sitä ite.
Vierailija kirjoitti:
Kun en tarvitse itse autoa tuolloin, olen reissussa ja kaveri tietää sen. -ap
Ystävälle voi lainata, kaverille ei. Toi on vaan kaveri. Et lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kaverini kysyi autoani lainaan. On lähdössä Etelä-Suomesta Lappiin jouluna. Paluu junalla, mutta kilometrejä kertyy aika paljon. Ja jos kolaroi. Haluaisin sanoa ei, mutta en kehtaa.
Kyllä muuten kehtaat. Ei teidän välit siitä poikki mene jos näytät rajasi. Ja jos menee, ei se ollut kaveri.
Sano että tarvitse itse. Tai sano vain että ei pysty, auto kuluu liikaa.